Auteur Topic: Daisy en MC`s vragenhoek  (gelezen 61765 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #160 Gepost op: 20-11-2005, 12:44:05 »
scheelt je weer een hoop werk int pmen ;)

Dan hebben anderen er gewoon geen invloed op. Hoef ik niet elke keer mijn klonen aan het werk te zetten  ::) ::) ::)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #161 Gepost op: 20-11-2005, 14:40:14 »
voor mij valt er geen werk weg hoor, is zoals altijd ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #162 Gepost op: 21-11-2005, 18:32:07 »
Voor de duidelijkheid, als je een afbeelding naar ons wilt PMen, moet je hem eerst ergens uploaden op internet. Heb je geen webspace, kan je een account op http://www.photobucket.com openen, daar kan je je foto's gratis opslaan. Lukt of wil je dit niet, mag je deze week de inzending ook e-mailen. Emailadressen vind je in ons profiel. :)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #163 Gepost op: 21-11-2005, 18:45:43 »
Vervalt er deze week eigenlijk de immuniteit wat betreft het stemmen?
🜃

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #164 Gepost op: 21-11-2005, 23:26:31 »
Vervalt er deze week eigenlijk de immuniteit wat betreft het stemmen?

U bedoelt? Er valt nergens immuniteit te winnen deze week. alleen als prijs, voor de week erop???

Edit: Ik snap 'm al (na het lezen van het topic van Kamp Noord). Leiders kunnen idd nog steeds alleen unaniem worden weggestemd. ::jaja:: Na zaterdag zijn er geen leiders meer!
« Laatst bewerkt op: 21-11-2005, 23:28:11 door Daisy »

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #165 Gepost op: 22-11-2005, 16:17:10 »
U bedoelt? Er valt nergens immuniteit te winnen deze week. alleen als prijs, voor de week erop???

Edit: Ik snap 'm al (na het lezen van het topic van Kamp Noord). Leiders kunnen idd nog steeds alleen unaniem worden weggestemd. ::jaja:: Na zaterdag zijn er geen leiders meer!

Hoera! Geen leiders meer! Want aan de ene kant vond ik het wel een beetje flauw. Omdat Nicky en Nostra toevallig op de eilanden zaten die met een natuurramp te onder ging werden ze geen leider meer, maar bleven Guikie en Koekoe dat wel. Ik had het eerlijker gevonden als ze nog een soort duel onder elkaar hadden moeten voeren, maar ja  :-\\
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #166 Gepost op: 22-11-2005, 17:08:24 »
Hoera! Geen leiders meer! Want aan de ene kant vond ik het wel een beetje flauw. Omdat Nicky en Nostra toevallig op de eilanden zaten die met een natuurramp te onder ging werden ze geen leider meer, maar bleven Guikie en Koekoe dat wel. Ik had het eerlijker gevonden als ze nog een soort duel onder elkaar hadden moeten voeren, maar ja  :-\\
Ja, en dat we een keer nieuwe leiders hadden kunnen kiezen, want nu hielden we de hele tijd deze leiders. :(
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #167 Gepost op: 22-11-2005, 17:39:23 »
Hoera! Geen leiders meer! Want aan de ene kant vond ik het wel een beetje flauw. Omdat Nicky en Nostra toevallig op de eilanden zaten die met een natuurramp te onder ging werden ze geen leider meer, maar bleven Guikie en Koekoe dat wel. Ik had het eerlijker gevonden als ze nog een soort duel onder elkaar hadden moeten voeren, maar ja  :-\\

Nou, wij hadden besloten op de 2 populairste leiders als leider aan te laten blijven, dit waren Guikie en Koekoe. Daardoor konden we mooi een natuurramp op Infernius en HI laten gebeuren. Als Nicky bijv. populairders was geweest dan Koekoe (scheelde niet zo heel veel), hadden we bij Aquagonië een overstroming plaats laten vinden. ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #168 Gepost op: 22-11-2005, 17:40:34 »
Ja, en dat we een keer nieuwe leiders hadden kunnen kiezen, want nu hielden we de hele tijd deze leiders. :(

Probeer ze dan unaniem weg te stemmen. Ja ik weet dat het lastig is, maar de voorgaande edities is het niet anders geweest en heb ik er nooit wat over gehoord. En toen duurde de eerste fase nog langer. Beetje met 2 maten vind ik, alleen omdat wij jullie plannen gedwarsboomd hebben. :-\\ ;)

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #169 Gepost op: 22-11-2005, 18:20:14 »
Dat heeft er niets mee te maken wiens plannen je daar mee dwarsboomt, maar met het feit dat op deze manier diegene die aan het begin het minst populair waren, bijna zeker in de samensmelting zitten. Als je laat stemmen voor een leider, en je kiest dan de minst populaire, vind ik raar, want dat was niet de vraag, maar OK, dat is jullie beslissing. Dan zou je toch in de loop van het spel nieuwe leiders kunnen laten kiezen, als je je toch aan het CSC-script houdt ::).
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #170 Gepost op: 22-11-2005, 18:24:23 »
Dat heeft er niets mee te maken wiens plannen je daar mee dwarsboomt, maar met het feit dat op deze manier diegene die aan het begin het minst populair waren, bijna zeker in de samensmelting zitten. Als je laat stemmen voor een leider, en je kiest dan de minst populaire, vind ik raar, want dat was niet de vraag, maar OK, dat is jullie beslissing. Dan zou je toch in de loop van het spel nieuwe leiders kunnen laten kiezen, als je je toch aan het CSC-script houdt ::).
Je moet maar zo denken, je zit nu toch op Obscura  ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #171 Gepost op: 22-11-2005, 20:27:27 »
Dat heeft er niets mee te maken wiens plannen je daar mee dwarsboomt, maar met het feit dat op deze manier diegene die aan het begin het minst populair waren, bijna zeker in de samensmelting zitten. Als je laat stemmen voor een leider, en je kiest dan de minst populaire, vind ik raar, want dat was niet de vraag, maar OK, dat is jullie beslissing. Dan zou je toch in de loop van het spel nieuwe leiders kunnen laten kiezen, als je je toch aan het CSC-script houdt ::).

Vorig jaar kozen wij ook voor D**n als leider en werden we met Test opgescheept ... it's all part of the game moet je maar denken. ;)

En sinds wannneer konden wij in de CSC nieuwe leiders kiezen? ???

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #172 Gepost op: 22-11-2005, 21:20:17 »
je zou ze ook zelf kunnen kiezen, maar op deze manier zijn dus diegene die in het begin niet populair waren bijna zeker van een plaats bij de laatste 10. En dat terwijl die mensen niet door de rest als leider gekozen zijn. Nja, jullie beslissen alles, maar ik ben het er niet altijd mee eens  ::)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #173 Gepost op: 22-11-2005, 22:00:28 »
Wat gebeurd er als iedereen op de leider stemt, maar 1 iemand niet? telt dan alleen de stem van die ene iemand?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #174 Gepost op: 22-11-2005, 22:10:58 »
Het grote verschil is denk ik dat deze leiders het niet echt verdiend hebben. Leiderschap moet je verdienen is mijn mening. In de vorige edities waren er wel gekozen leiders.  Want nu is t meer een kwestie van ongelijke kansen :P maar goed gedaan is gedaan en afgaande op de pop.poll hebben Koekoe en Guikie het verdiend. Slechte leiders zijn het over het algemeen gezien niet geweest. En afstraffen is nog altijd mogelijk. :p

Maar ik vind juist dat ook wel het mooie van het spel is. Er zijn heel mogelijkheden die nog in te passen zijn. Wisselende leiders en ik heb nog veel meer ideeën die dit spel interessant zouden kunnen maken.


Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #175 Gepost op: 22-11-2005, 22:14:16 »
Maar ik vind juist dat ook wel het mooie van het spel is. Er zijn heel mogelijkheden die nog in te passen zijn. Wisselende leiders en ik heb nog veel meer ideeën die dit spel interessant zouden kunnen maken.

ja ja bla die bla
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #176 Gepost op: 22-11-2005, 22:17:51 »
Het grote verschil is denk ik dat deze leiders het niet echt verdiend hebben. Leiderschap moet je verdienen is mijn mening. In de vorige edities waren er wel gekozen leiders.  Want nu is t meer een kwestie van ongelijke kansen :P maar goed gedaan is gedaan en afgaande op de pop.poll hebben Koekoe en Guikie het verdiend. Slechte leiders zijn het over het algemeen gezien niet geweest. En afstraffen is nog altijd mogelijk. :p

Maar ik vind juist dat ook wel het mooie van het spel is. Er zijn heel mogelijkheden die nog in te passen zijn. Wisselende leiders en ik heb nog veel meer ideeën die dit spel interessant zouden kunnen maken.

 ::rofl:: ::rofl:: De opleiding stand up comedian heb je met goed gevolg afgelegd  ::jaja:: ::ok::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #177 Gepost op: 22-11-2005, 22:24:14 »

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #178 Gepost op: 22-11-2005, 22:45:08 »
ja ja bla die bla

alsjeblieft niet dat mobiel liedje ik smeek je

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Daisy en MC`s vragenhoek
« Reactie #179 Gepost op: 23-11-2005, 13:09:57 »
Als je laat stemmen voor een leider, en je kiest dan de minst populaire, vind ik raar, want dat was niet de vraag, maar OK, dat is jullie beslissing.

EIDM, EIDM, EIDM, ooit gehoord van de spreuk: niets is wat het lijkt? ::)

Citaat van: elise is de mol

Dan zou je toch in de loop van het spel nieuwe leiders kunnen laten kiezen, als je je toch aan het CSC-script houdt ::).

In de CSC zijn nooit nieuwe leiders gekozen, en EIDM ... dit is Survivor. ::tandpastasmiley::

Nja, jullie beslissen alles, maar ik ben het er niet altijd mee eens  ::)

Dat hoeft niet hoor. ;D

Wat gebeurd er als iedereen op de leider stemt, maar 1 iemand niet? telt dan alleen de stem van die ene iemand?

Ja, en van de leider uiteraard. ;)
2024: wie is de Mol?