Auteur Topic: ¥¥ Resort 'Cocktail' ¥¥ (voor definitieve survior afvallers en programma makers)  (gelezen 1476 keer)

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Wilkome!!
In dit luxe resort voor alle defintieve Survior afvallers die deze paradijselijke omgeving nog niet achter zich willen laten.
U vind Daisy nabij het zwembad en Molcrazy zal niet veel verder liggen te zonnen.
Hopelijk heeft u een aangenaam verblijf ookal zijn jullie (misschien ik straks zelf wel) dan allemaal losers :P


= Dit resort is ook toegangbaar voor niet ex-deelnemers die in de omgeving verblijven.
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
*kuch*bartropicana*kuch*
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Aitan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
Juh maar dat is gewoon de bar waar iedereen komt.
ehhm hoe leg ik dit uit, weet je nog dat Daisy aan het opscheppen was over haar luxe resort?
VOORBEELD: http://www.realitynet.org/forum/index.php?action=profile;u=143;sa=showPosts;start=200 (en dan bericht 205 nu 206 en later weer 1 verder etc. dus zoek zelf maar op :P)
Nou dit is dat Resort!!!
Hier mogen de mensjes van de eilandjes niet komen maar de rest wel :)

Rest:
- Mensen die niks met heel Suvivor te maken hebben
- Afvallers
- Presentator/Precentatrice
- Dier(en) die zich niet op 1 van de eilanden bevind(en)

Zie het als een soort eiland topic voor eilandloze mensen :P
« Laatst bewerkt op: 13-10-2005, 18:31:13 door Aitan »
Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Kandidaten die defintief afvallen (en dat duurt nog wel even) kunnen ook naar de bar. Ik vind dit topic eerlijk gezegd ook een beetje overbodig. Ik gooi m dan ook dicht. Als je met goede argumentatiekomt via de PM waarom ie open moet wil ik m misschien weer open doen kan je direct je lijstje inleveren ::)