Auteur Topic: Herhaling foetsie.. [huilie]  (gelezen 3043 keer)

Offline molsnol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Al 15 jaar molloot..
Herhaling foetsie.. [huilie]
« Gepost op: 17-10-2005, 23:10:17 »
OK, stel je voor....

 Arjan lekker in de pyama, chippie derbij, warm dekentje, herhaling Terra Incognita erbij.. Ownee wacht, DIE HEEFT NET5 NIET UITGEZONDEN VANAVOND!!!  ::oink:: ::niet-ok::

Wat verschrikkelijk. Normaal kan ik op zondag niet kijken omdat ik dan in de trein zit, dus kijk ik gedwongen op maandag (ondanks dat ik de grootste TI fan ben, nouja bijna dan). Hartstikke fijn van NET5. Maar deze week heb ik herfstvakantie, dus hoef ik niet naar UTrecht met de trein op zondagavond, dus was ik gewoon thuis. Ik was echter gisteravond gezellig nog even met mensen aan het kletsen, dus dacht ik: dan kijk je gewoon op maandag. Het staat nota bene in elke TVgids (ook op tvgids.nl) en op hun EIGEN website www.net5.nl (zie site of attachment).

Maar goed, nu is er dus Make Me Beautiful België op en heeft Arjan TI van deze week gemist. En ja, ik heb NEt 5 al gemaild.

Nog meer mensen verdrietig? Bij deze welkom bij de praatgroep...  ::dom::

Arjan (die normaal vrolijker is)

EDIT: attachment (PrtScrn) was te groot, maar er staat/stond het volgende:

Maandag om 22.30 uur
Terra Incognita
Als je gisteren Terra Incognita hebt gemist, kun je vanavond naar de herhaling kijken. Bezoek ook het forum en praat mee over de belevenissen van de spelers.

Bron: www.net5.nl
« Laatst bewerkt op: 18-10-2005, 00:10:54 door BoredBadger »

Offline shaat

  • Forumlid
Re: Herhaling foetsie.. [huilie]
« Reactie #1 Gepost op: 18-10-2005, 23:12:41 »
ohh, dat is jammer :(
Was net zo'n leuke aflevering.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Herhaling foetsie.. [huilie]
« Reactie #2 Gepost op: 18-10-2005, 23:18:09 »
Als je me de onkosten vergoed, wil ik wel een dvd branden met de aflevering en opsturen. ::zwaai:: Als je dat wil pm me even.
Geniet nooit met mate...