Auteur Topic: Aflevering 2  (gelezen 19485 keer)

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Aflevering 2
« Gepost op: 21-10-2005, 19:58:44 »
In dit topic kan je praten over alles wat je gezien hebt in Aflevering 2

« Laatst bewerkt op: 21-10-2005, 21:22:18 door JvB »
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #1 Gepost op: 21-10-2005, 21:26:33 »
Haha, wat kunnen ze overdrijven die kandidaten!  ::)

Nicolle:"'s Morgens om 7 uur hoorden we Dolf al lawaai maken... om 6 uur!" (meteen een uur vroeger)

En dan de regent over Isaak, die 30 kg extra aan had:"Hij had 40 kilo extra aan."

Voor de rest vind ik ook nog dat sommige dingen die de kandidaten zeggen erg ingestudeerd overkomen. Maar ik vond het wel weer leuk om naar te kijken. Nog niet megasuperwauwfantastisch, maar gewoon "wel leuk". :)

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #2 Gepost op: 21-10-2005, 21:27:09 »
Wow was een geweldige aflevering Jeroen heeft verdiend gewonnen al vond ik het wel ene beetje oneerlijk met die kettingen voor het gewicht. En heb ook dikke bewondering voor Stella echt goed hoe zij alle wetten zo op kon noemen. En goed dat Dolf wel zelf naar de armen toe ging. En vond het wel gemeen dat ze Andreas langer dan de 3 uur wie die moest vast lieten zitten in de kooi. Ik had het ook eerlijker gevonden als iedreen gestraft zou worden. En die proef met dat land omploegen haha die jeroen voor de ploeg.   

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 2
« Reactie #3 Gepost op: 21-10-2005, 21:27:54 »
Erg leuk  ::ok::

Heb geïntrigeerd zitten kijken naar alle ontwikkelingen. Je merkt wel duidelijk al bepaalde sympathiëen (en lichte antipathiëen  ;D ) die opkomen.

Interessant dat er nu twee ex-armen zitten die allebei wel een sterk stempel op eea kunnen drukken, een stuk minder elitair al .. voor nu  ;) of dat ook zo blijft..?

Vond vooral het nieuwe voorstukje wel intrigerend.. ziet eruit alsof we nog heftige proeven gaan krijgen. Vond het trouwens bij het duel wel eerlijk dat Isaak hetzelfde gewicht kreeg alleen jammer dat die ketting hem ook extra belemmerde doordat het zijn bewegingsvrijheid verminderde. Misschien wel een zetje van de productie de 'juiste' kant uit..  >:D

Twee leuke proeven vond ik, heb me iig geen minuut verveeld.. zal binnenkort nog eens moeten kijken want er gebeurde aardig wat..

Overigens wel lullig voor Andreas die de sigaar werd terwijl hij in zekere zin Erik geholpen had juist. Begrijpelijke keuze in zekere zin maar wel iets wat Andreas miss later nog eens gaat onthouden ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Aflevering 2
« Reactie #4 Gepost op: 21-10-2005, 21:29:18 »
Ik heb weer met veel plezier gekeken. ::ok:: ::ok::  Met die proeven moeten de mensen toch wel heel erg afzien. Veel meer dan bij ER en TI heb ik zo het idee. Heb dus ook mateloos bewondering voor de inzet die ze met dat ploegen aan de dag hebben gelegd. ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #5 Gepost op: 21-10-2005, 21:31:49 »
Wow was een geweldige aflevering Jeroen heeft verdiend gewonnen al vond ik het wel ene beetje oneerlijk met die kettingen voor het gewicht.   
Wat was daar oneerlijk aan? Het was juist wél eerlijk dat hij die evenveel gewicht als Jeroen moest meeslepen.

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #6 Gepost op: 21-10-2005, 21:33:18 »
Nou ik vind het een beetje oneerlijk. Dat Jeroen zo zwaar is is zijn probleem.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 2
« Reactie #7 Gepost op: 21-10-2005, 21:33:23 »
Wat was daar oneerlijk aan? Het was juist wél eerlijk dat hij die evenveel gewicht als Jeroen moest meeslepen.

Maar die ketting belemmerde hem wel extra ook.  Ok ze moesten dat Middeleeuws vormgeven .. ;) Desalniettemin vond ik daar toch wel een klein stukje 'oneerlijkheid' inzitten op die manier. Ze hadden die ketting toch wel beetje beter kunnen aandoen denk ik ..?
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #8 Gepost op: 21-10-2005, 21:34:11 »
Ach, ik was gewoon blij dat Isaak naar de armen moest.  ::zwaai:: :-[

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #9 Gepost op: 21-10-2005, 21:35:49 »
 ;D Haha dat was ik ook wel hoor. Vond het niet zo erg dat hij dat moest. Hij vond het niet zo leuk dat Stella hem koos.  ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 2
« Reactie #10 Gepost op: 21-10-2005, 21:36:57 »
 :D Ik heb het niet gezien, doordat ik onverwacht moest werken in hilversum... Ik kijk morgen  ::jaja::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 2
« Reactie #11 Gepost op: 21-10-2005, 21:37:36 »
;D Haha dat was ik ook wel hoor. Vond het niet zo erg dat hij dat moest. Hij vond het niet zo leuk dat Stella hem koos.  ::tandpastasmiley::

Understatement van de maand ::rofl::

Maar hij weet meteen al weer op de gemoederen te spelen door z'n 'verslagen' rol.. benieuwd hoe het hem afgaat in komende tijd  ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #12 Gepost op: 21-10-2005, 21:40:04 »
 ;D Ja me understatement was de reactie op

Robbieazerty Ach, ik was gewoon blij dat Isaak naar de armen moest

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Aflevering 2
« Reactie #13 Gepost op: 21-10-2005, 21:48:58 »
Geweldige aflevering  ::ok::
Komt natuurlijk ook doordat je al wat gewend bent aan de namen en termen/opdrachten enzo.

De overwinning is Jeroen echt gegund, een harde werker die er helemaal voor gaat, ben benieuwd wat hij in het kasteel nog allemaal los weet te maken  :)
Dat Isaak die kettingen kreeg (okee hij koos er zelf voor, was ook wel het slimste) waren toch een flinke belemmering en wel wat overdreven vond ik.

Stella is echt geweldig  ;D dat eten smokkelen en later ook nog die appel naar Andreas brengen  ::ok::
Gelukkig lukte het haar de wetten uit het hoofd te leren.

Dolf in het armenhuis... sja het siert hem dat hij zelf ging, toch heb ik niet zoveel met hem en zijn manier van doen ::ohno::
...unbeschreiblich weiblich...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #14 Gepost op: 21-10-2005, 21:50:28 »
Ik vond dat van die kettingen juist niet eerlijk. 'Eigen' gewicht meenemen is volgens mij veel makkelijker dan extra balast zeg maar. Daarbij zijn je spieren natuurlijk niet ingesteld op die extra balast wat wel zo is als je dat gewicht dagelijks met je mee draagt. Tis nobel van Isaak om dat extra gewicht te pakken, maar helaas niet zo slim achteraf gezien. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 2
« Reactie #15 Gepost op: 21-10-2005, 21:53:43 »
Ik vond dat van die kettingen juist niet eerlijk. 'Eigen' gewicht meenemen is volgens mij veel makkelijker dan extra balast zeg maar. Daarbij zijn je spieren natuurlijk niet ingesteld op die extra balast wat wel zo is als je dat gewicht dagelijks met je mee draagt. Tis nobel van Isaak om dat extra gewicht te pakken, maar helaas niet zo slim achteraf gezien. ;)

Mwah als hij die nu niet had geaccepteerd en later weer een duel aan moest gaan (die kans acht ik aanwezig ::) ) had hij dat zeker wel voor rekening gekregen sws ;) 
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline nightwish

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Halt mich!
Re: Aflevering 2
« Reactie #16 Gepost op: 21-10-2005, 21:54:29 »
Tis nobel van Isaak om dat extra gewicht te pakken, maar helaas niet zo slim achteraf gezien. ;)
Wist hij nou eigenlijk dat het gewicht d.m.v. kettingen zou worden aangevuld?
...unbeschreiblich weiblich...

Offline gaffe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 2
« Reactie #17 Gepost op: 21-10-2005, 21:55:12 »
Maar die ketting belemmerde hem wel extra ook.  Ok ze moesten dat Middeleeuws vormgeven .. ;) Desalniettemin vond ik daar toch wel een klein stukje 'oneerlijkheid' inzitten op die manier. Ze hadden die ketting toch wel beetje beter kunnen aandoen denk ik ..?

Ze hadden het beter op kunnen lossen door gewichten op zijn lijf te binden, die kettingen belemmerden idd teveel. Anders had Isaak gewoon gewonnen denk ik
sic transit gloria mundi

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Aflevering 2
« Reactie #18 Gepost op: 21-10-2005, 22:06:11 »
Ik vond dat van die kettingen juist niet eerlijk. 'Eigen' gewicht meenemen is volgens mij veel makkelijker dan extra balast zeg maar. Daarbij zijn je spieren natuurlijk niet ingesteld op die extra balast wat wel zo is als je dat gewicht dagelijks met je mee draagt. Tis nobel van Isaak om dat extra gewicht te pakken, maar helaas niet zo slim achteraf gezien. ;)
::ok:: ::ok::

Er was nog een hint gegeven en met een slecht-valk geoefend. Dat heeft niet mogen baten.
Iemand een loer draaien betekent hem wijsmaken dat iemand met kettingen kunstmatig hetzelfde gewicht geven de strijd eerlijk zou maken. Als de kettingen dan nog in de weg gaan zitten.... ::rofl::
Nu weet Isaak wat een loer draaien is.  ::bravo::

Een rad voor de ogen draaien schijnt volgende week behandeld te worden.  ;D
« Laatst bewerkt op: 21-10-2005, 22:42:58 door Castor_en_Pollux »

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 2
« Reactie #19 Gepost op: 21-10-2005, 22:15:02 »

Een rad voor de ogen draaien schijnt volgende week behandeld te worden.  ;D

Cursus : 'Ondervind gezegden aan den lijve als lijfeigene ' ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you