Auteur Topic: auditie 1 (Eindhoven)  (gelezen 15766 keer)

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
auditie 1 (Eindhoven)
« Gepost op: 22-10-2005, 13:46:49 »
Vanavond is het weer zover  :D
Na een jaar er tussen uit, is Idols weer terug van weggeweest!

Vanaf vanavond kun je in dit topic alles kwijt over de 1e aflevering.
« Laatst bewerkt op: 30-10-2005, 19:56:14 door n@ncy »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Voorronde 1
« Reactie #1 Gepost op: 22-10-2005, 21:11:30 »
 ;) Was wel weer leuk om te zien! Op het begin wilde ik gaan zappen  :-\\ , Ik stoorde me aan het beeld, veel te druk en te snel... Maar na mate de aflevering was het goed! Vooral het Robbie Williams gedeelte was goed  ::ok::

Die metal zanger  :o Wat kwam die doen?? en die Lion kong knaap...  ::niet-ok:: ik snap dat soort mensen niet   :-\\

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Voorronde 1
« Reactie #2 Gepost op: 22-10-2005, 21:13:58 »
Haha ik vond het weer lachwekkend!  ::jaja::
🜃

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #3 Gepost op: 22-10-2005, 21:16:53 »
Ja, was weer lachen.
Maar toch ook een aantal goeie stemmen gehoord. Ook mensen die door zijn waarvan ik me afvraag *waarom?* W a t  e e n  s t e m  ???  ??? (en da's niet positief bedoeld)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Voorronde 1
« Reactie #4 Gepost op: 22-10-2005, 21:18:13 »
Ben blij dat ze niet zoveel meer van deze auditieuitzendingen doen. Het is allemaal een beetje teveel van hetzelfde. We kennen dit nu wel en eigenlijk is het gewoon niet meer leuk. ::) En het opleuken met wat nieuwe techniekjes, werkt wat mij betreft ook niet. Vond de sponsor ook wel erg veel opvallend in beeld ::niet-ok::
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Voorronde 1
« Reactie #5 Gepost op: 22-10-2005, 21:19:18 »
Ben blij dat ze niet zoveel meer van deze auditieuitzendingen doen. Het is allemaal een beetje teveel van hetzelfde. We kennen dit nu wel en eigenlijk is het gewoon niet meer leuk. ::) En het opleuken met wat nieuwe techniekjes, werkt wat mij betreft ook niet. Vond de sponsor ook wel erg veel opvallend in beeld ::niet-ok::
Ja, ik denk hetzelfde.... Technieken zijn leuk.. maar op het begin!! DRUKK!!!!!!  ::oink:: ::ohno::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Voorronde 1
« Reactie #6 Gepost op: 22-10-2005, 22:04:33 »
Jep het geluid was nogal hard! Zo'n pieperig geluidje op het begin!  :-\\
🜃

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #7 Gepost op: 22-10-2005, 22:36:57 »
Vond de sponsor ook wel erg veel opvallend in beeld ::niet-ok::

Dat was idd wel een beetje té. Dit was gewoon niet te missen. Dat ze het nou melden aan het begin en eind van het programma of voor het reclame blok okee, maar zo onder een kandidaat ??? ??? ???
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Voorronde 1
« Reactie #8 Gepost op: 23-10-2005, 08:28:04 »
Ben blij dat ze niet zoveel meer van deze auditieuitzendingen doen. Het is allemaal een beetje teveel van hetzelfde. We kennen dit nu wel en eigenlijk is het gewoon niet meer leuk. ::) En het opleuken met wat nieuwe techniekjes, werkt wat mij betreft ook niet. Vond de sponsor ook wel erg veel opvallend in beeld ::niet-ok::

Mee eens.. al heb ik de vorige idols meer zijdelings meegekregen bij vlagen omdat collega's het op werk persé wilden volgen :-[

Maar idd ik had wel snel zoiets van, goh dit hebben we allemaal al eens gezien.. ook onbegrijpelijk wel dat er mensen zijn die een derde keer meedoen en dan serieus denken dat de jury ze dit maal wél door laat gaan :o

De selectiecriteria zijn mij ook niet duidelijk. Een aantal mensen bracht het miss wat timide maar had wel een goede  stem (dat ene meisje dat ze met haar familie in beeld brachten kon volgens mij best zingen) maar omdat het 'ongeinspireerd' was mocht ze niet door.. terwijl ik van anderen dacht, hmm die door ??? Mja zal wel weer met uitstraling etc te maken hebben.

In ieder geval nog niet veel veranderingen geconstateerd na wat ik mee heb gekregen van vorige keren. Maar eerlijkheidshalve heb ik het nooit echt gevolgd :-X
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #9 Gepost op: 23-10-2005, 09:26:57 »
Ik heb 't vannacht nog effe teruggekeken toen ik terug was van de spokentocht van m'n werk. En ik heb toch weer genoten!  ::jaja::

Oke, 't klopt dat we dit al zoveel gezien hebben andere jaren. Maar toch waren er wel weer kandidaten waarom ik kon lachen. En veel belangrijker: ook veel goede kandidaten. Meestal bij de eerste keer dat ze in beeld komen, weet je al of iemand wel of niet door zal gaan. Dat heeft idd dan niet met zang te maken maar vooral met uitstraling. Nu draait 't natuurlijk om 't zingen. Maar meestal is 't ook nog zo dat mensen met 'n goede uitstraling ook kunnen zingen en dat mensen waarvan je aan de uitstraling gelijk ziet dat ze geen popidool kunnen worden geen noot raak weten te zingen.

Ik vond die jongen met de enorme afro wel erg leuk! Had echt niet gedacht dat die pas 16 was!  :o En ook die Italiaan vond ik goed!  ::ok::

En m'n achternichtje Kim was er trouwens ook nog effe op!  :D  Ze zat helemaal op 't laatst bij de mensen die doorgingen. Ze zeiden tegen haar dat haar uitstraling zo ontwapenend was. En net daarvoor zat Sjuulke. Die komt ook hier uit Venlo en is familie van Boris, winnaar van Idols 2.  :)

Kim:


Sjuulke:


Trouwens de beelden waren idd weer erg druk. Maar ik ben eik niets anders gewend van de audities. Vond 't op zich wel mooier en beter weergegeven als vorige jaren. Toen hadden ze van die lange filmpjes waarin je alleen mensen zag dansen 3 minuten lang.  :-\\
« Laatst bewerkt op: 23-10-2005, 10:38:21 door Han13 »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #10 Gepost op: 23-10-2005, 10:22:53 »
Ja, die jongen met dat afro-kapsel had ik ook wel in de 20 geschat. Dat was ook een  ::oink:: gevoel toen bleek dat hij nog maar 16 was :-)

Maar over uitstraling en goed kunnen zingen gesproken...
Die jongen met dat langere rode haar met dat ringetje door zijn neus ging óók door. Terwijl ik hem, niet om lullig te doen, de uitstraling van een junkie vond hebben. Denk overigens niet dat hij het theater overleefd.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Voorronde 1
« Reactie #11 Gepost op: 23-10-2005, 12:12:48 »
Die Afro kerel zong goed  ::jaja::

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Voorronde 1
« Reactie #12 Gepost op: 23-10-2005, 12:33:13 »
Ik ben eigenlijk bijna meteen weggezapt naar Paul de Leeuw...
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Voorronde 1
« Reactie #13 Gepost op: 23-10-2005, 13:06:04 »
Dat was idd wel een beetje té. Dit was gewoon niet te missen. Dat ze het nou melden aan het begin en eind van het programma of voor het reclame blok okee, maar zo onder een kandidaat ??? ??? ???

Hm ik heb eigenlijk liever dat ze het zo doen dan steeds voor het programma dat de reclame nog langer duurt. Maar als ze het maar niet te lang doen.

Maar vond het weer jammeer dat ze zo weinig goede audities lieten zien en waarom zo weinig. Dat gepraat met kandidaten mag wel wat minder vind ik maar voor de rest een leuke aflevering.

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #14 Gepost op: 23-10-2005, 13:11:18 »
Ik vond het wel weer leuk om te kijken, maar ik ben toch blij dat er maar 4 auditieuitzendingen zijn. De nieuwe presentatie vind ik wel een vooruitgang, ik ergerde me namelijk altijd dood aan Reinout Oerlemans  :-X

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #15 Gepost op: 23-10-2005, 13:37:57 »
Ja, ik ben blij dat het weer begonnen is  :D
Wel ben ik blij dat het ´maar´ 4 auditieronden zijn. De ´nieuwe´ beelden konden me ook niet echt boeien, en de muziek stond (zoals altijd) weer te hard  ::niet-ok::  Er zat wel meer vaart in dan de voorgaande keren.

Die Vivian (1 van de jongste deelneemsters die ook thuis gefilmd werd) kwam nog niet eens zo slecht over eik  :-\\ De skihutzanger vond ik stukke minder en die mocht wel door  ???

De afrozanger schatte ik toch echt ouder dan 16  :o  Maar hij kon erg goed zingen.

Wat ik niet snap ik waarom Martijn en Chantal dit samen hebben gedaan. Je zag ze nauwelijks in beeld. Hoewel ik wel veel van hen verwacht bij de liveshows e.d. hadden ze nu dus eik net zo goed geen presentatieduo in kunnen zetten  :-X
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Voorronde 1
« Reactie #16 Gepost op: 23-10-2005, 18:44:06 »
Ik vond ook dat Chantal veel minder te zien was dan Martijn...
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #17 Gepost op: 23-10-2005, 19:24:35 »
een aflevering met brabanders en limburgers is altijd vermakelijk.

wat een figuren weer  ::rofl::
That's all

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #18 Gepost op: 23-10-2005, 19:35:18 »
een aflevering met brabanders en limburgers is altijd vermakelijk.

He niks tegen Limburgers he?  >:( ;D  Maar ik moet zeggen dat die jongen uit Maastricht die 't clublied van MVV zong wel echt hilarisch was.  ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorronde 1
« Reactie #19 Gepost op: 23-10-2005, 20:37:50 »
Ik vond de eerste aflevering erg leuk. Ben alleen bang dat ik 4 auditierondes wel erg veel ga vinden, ik vind 2 of 3 eigenlijk wel genoeg.

O wat waren sommige kandidaten weer slecht, die zouden toch tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Zaten wel aardige kandidaten tussen, maar nog niet echt een potentiele winnaar gespot. Alhoewel die jongen met dat Afro Kapsel kan wel ver komen denk ik! ::ok::

Die Italiaanse jongen vond ik eigenlijk helemaal niet zo goed :-\\, ik denk ook dat als ie Engels moet gaan zingen er snel uitligt.