Auteur Topic: Kamp Noord  (gelezen 27816 keer)

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Kamp Noord
« Reactie #200 Gepost op: 22-11-2005, 22:23:49 »
De post die ik gepost heb:

Jawel dit gaan we wel gebruiken
voor een Tacktiek!!

We kunnen Chriz ervoor de samensmelting nog uitwerken, en dan zijn de kansen gelijk voor 1 ieder! maar dan moet iedereen op Chriz stemmen.

Want wij kiezen iemand die erop zuid uit moet, en zij iemand die er bij ons uit moet! Ik kies voor Chriz zo krijgen we teminste nog een leuke samensmelting die niet al bepaald is!

::zwaai::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #201 Gepost op: 22-11-2005, 22:25:36 »
Hap hap  :P

(allemaal mooi en aardig, maar ja, t was al uitgelekt he  ::joehoe:: )

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #202 Gepost op: 22-11-2005, 22:27:11 »
Hap hap  :P

(allemaal mooi en aardig, maar ja, t was al uitgelekt he  ::joehoe:: )
;D Achja.. Jij hebt jou lek in ieder geval zelf ook nog niet onder controle  ::ohno::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #203 Gepost op: 22-11-2005, 22:27:26 »
Maar t boeit ook niet, t gaat me er niet om om je te jennen. Waar t me omgaat is dat iedereen zijn eigen tactiek heeft en als je denkt dat mensen 'via mij' spelen dan onderschat je mensen. Ik ben ook maar een gebruiksvoorwerp zoals alle Survivors elkaar hier gebruiken. Uiteindelijk is er maar 1 doel: Survivor worden en dat kan alleen in je eentje!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #204 Gepost op: 22-11-2005, 22:30:11 »
Maar t boeit ook niet, t gaat me er niet om om je te jennen. Waar t me omgaat is dat iedereen zijn eigen tactiek heeft en als je denkt dat mensen 'via mij' spelen dan onderschat je mensen. Ik ben ook maar een gebruiksvoorwerp zoals alle Survivors elkaar hier gebruiken. Uiteindelijk is er maar 1 doel: Survivor worden en dat kan alleen in je eentje!
::rofl:: ::rofl:: je opleiding stand-up comedian heb je met goed gevolg afgelegd  ::jaja:: ::ok::

Chriz speel je spel, ik ben er deze week sowiezo uit, wat de stemmen ook uitmaken... /size]

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #205 Gepost op: 22-11-2005, 22:32:23 »
Chriz speel je spel, ik ben er deze week sowiezo uit, wat de stemmen ook uitmaken...
Hoezo?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #206 Gepost op: 22-11-2005, 22:38:32 »

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #207 Gepost op: 23-11-2005, 17:32:05 »
De post die ik gepost heb:

Jawel dit gaan we wel gebruiken
voor een Tacktiek!!

We kunnen Chriz ervoor de samensmelting nog uitwerken, en dan zijn de kansen gelijk voor 1 ieder! maar dan moet iedereen op Chriz stemmen.

Want wij kiezen iemand die erop zuid uit moet, en zij iemand die er bij ons uit moet! Ik kies voor Chriz zo krijgen we teminste nog een leuke samensmelting die niet al bepaald is!

::zwaai::

en dan schoot jij de persoon haast af, die eerst berichten van het Terra-forum hier plaatste... :o
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #208 Gepost op: 23-11-2005, 17:38:46 »
en dan schoot jij de persoon haast af, die eerst berichten van het Terra-forum hier plaatste... :o

Het voordeel is dat jullie niet meer op het Terra Forum kunnen, en het feit dat de berichten van het Terra forum toch overal en nergens terecht komen via jullie drieen. Lijkt me dan genoeg reden om het zelf ook te mogen  ;D No Hard Feelings, its just a game  ::jaja::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #209 Gepost op: 23-11-2005, 18:27:28 »
Het voordeel is dat jullie niet meer op het Terra Forum kunnen, en het feit dat de berichten van het Terra forum toch overal en nergens terecht komen via jullie drieen. Lijkt me dan genoeg reden om het zelf ook te mogen  ;D No Hard Feelings, its just a game  ::jaja::

sinds wanneer hebben wij (Jutta, Jorg en Ik) de berichten op hier op het forum gezet of naar iemand doorgespeeld? Nooit!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #210 Gepost op: 23-11-2005, 18:35:48 »
;D No Hard Feelings, its just a game  ::jaja::

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 23-11-2005, 20:52:08 »
Wat blijf jij je ook heerlijk overal onderuit lu... eh kletsen. Je zegt dingen die helemaal niet waar zijn  ::ohno::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #212 Gepost op: 23-11-2005, 21:01:46 »
Oke Jutta  :) Ik stap uit Survivor, dat is om een reden die voor mij persoonlijk is. Ik wens jou, Nostra en Jorg veel succes, hou de eer van Kamp Noord hoog!

Verder ga ik ook niet meer terug kijken of Survivor! tis gebeurd! mensen die ik gekwest heb sorry, maar het was allemaal in de geest van het spel, niet in de geest van de persoon zelf! Onthou dat goed!

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 23-11-2005, 21:06:50 »
Ik denk ook niet dat je het echt meende, maar als ik in persoon in het echt mee zou doen, zou ik het ook niet leuk vinden?

We zullen je missen hoor  ::joehoe:: ::joehoe::  ::hug:: ::hug:: ::hug:: (hoeft er nu verder niemand weg uit ons kamp?  ::) ::) ::) )

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 23-11-2005, 21:09:49 »
Guikie? :-\\
🜃

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #215 Gepost op: 23-11-2005, 21:10:30 »
Guikie? :-\\
En ook jij heel veel succes Faabjuhh!!!  ::ok::

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #216 Gepost op: 23-11-2005, 21:11:35 »
En ook jij heel veel succes Faabjuhh!!!  ::ok::
Wtf, geef jij Guikie 'Kevin' op?  ::oink::
🜃

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #217 Gepost op: 23-11-2005, 21:14:03 »
Wtf, geef jij Guikie 'Kevin' op?  ::oink::
::jaja:: Ik hou de eer aanmezelf.. en ga de mensen steunen die de overwinning verdienen  ::jaja:: ::ok::

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 23-11-2005, 21:14:58 »
::jaja:: Ik hou de eer aanmezelf.. en ga de mensen steunen die de overwinning verdienen  ::jaja:: ::ok::

lees: Niemand waarbij Guikie in het team heeft gezeten  ::) ::) ::)

;D ;D ;D

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #219 Gepost op: 23-11-2005, 21:16:16 »
Uuh.... Oké! ::bravo:: ::bravo:: Vaarwel!!! ::joehoe::

lees: Niemand waarbij Guikie in het team heeft gezeten  ::) ::) ::)

;D ;D ;D
JUTTAA!!! :o  ::rofl::
🜃