Heb oeverloze theoriën en loop telkens weer vast. Maar als een paal boven water vindt ik de volgende "mollen"geen Mol
1 Prince, kan me niet vóórstellen!!!!!
2 Ellen wint het spel, zij kijkt de kat uit de boom, laat het achterste van haar tong niet zien, trekt haar plan en.....BINGO Haar naam stond in het oranje op de weg. Winnaar?

?
3 Jantien.....Heb zomaar het gevoel dat zij er de volgende keer uitgaat, meer omdat zij ook met haar naam op de weg stond.
4 en 5Harry en George. Vindt ze allebei een beetje soft. Net als Nico vorig jaar, daarom denk ik dat ze dit jaar een totaal ander 'moltype' hebben gekozen.
6 John. Hij keek bij de laatste excecutie zo verbaasd en opgelucht, toen hij als laatste ook een groen scherm kreeg. Of hij is een ras-acteur of hij is geen mol.
7 Kerstin, heb ik een poos verdacht, maar na afl. 4 waarin ze heel rustig en weloverwogen afstand nam van het sjagerijn over de 'verbrande' bagage ben ik gaan twijfelen.
8 ...en dan Karen. Zij doet en zegt alles wat een Mol niet moet doen en zeggen. Heeft Angela niet gezegd, dat we het allemaal mis zullen hebben. Nou, dan is Karen toch mijn kandidaat. Wie zegt er nou midden in de uitzending dat het dan maar ....verder moet gaan zonder Mol......Net of zij hem zou zijn. Misschien is dat dan ook wel zo. Bovendien stond ook haar naam op de weg. Als eerste en schijnbaar heel snel voorbij, want ik heb het gemist.

Theorietje ....of niet....!!!!?