Auteur Topic: DVD Peking Express serie 1  (gelezen 9795 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #20 Gepost op: 28-02-2006, 01:00:25 »
Op zich staan alle afleveringen er wel op, maar zoals gezegd stopte bv de laatste uitzending er halverwege mee. En van anderen hoorde ik dat dat bij andere DVD's ook wel eens bij andere afleveringen het geval was. Ik denk dat je er pas echt achter komt of de DVD's helemaal goed zijn door ze simpelweg helemaal af te spelen. ;)
Geniet nooit met mate...

Offline nmbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #21 Gepost op: 28-02-2006, 19:54:43 »
Op zich staan alle afleveringen er wel op, maar zoals gezegd stopte bv de laatste uitzending er halverwege mee. En van anderen hoorde ik dat dat bij andere DVD's ook wel eens bij andere afleveringen het geval was. Ik denk dat je er pas echt achter komt of de DVD's helemaal goed zijn door ze simpelweg helemaal af te spelen. ;)

Ze hebben een veel te onlogische structuur op die dvd's toegepast, namelijk elke aflvering verdeelt in 3 Titles, ipv chaptres. Dan krijg je dat.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #22 Gepost op: 5-03-2006, 22:17:41 »
Op zich staan alle afleveringen er wel op, maar zoals gezegd stopte bv de laatste uitzending er halverwege mee. En van anderen hoorde ik dat dat bij andere DVD's ook wel eens bij andere afleveringen het geval was. Ik denk dat je er pas echt achter komt of de DVD's helemaal goed zijn door ze simpelweg helemaal af te spelen. ;)

Weet jij het al? ??? :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Explosions

  • Forumlid
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #23 Gepost op: 5-03-2006, 22:43:49 »
Gelukkig heb ik hem al een poos en werkt ie prima.