Auteur Topic: DVD Peking Express serie 1  (gelezen 9794 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
DVD Peking Express serie 1
« Gepost op: 5-11-2005, 01:09:50 »
Ik heb een redelijk bizar verhaal:
ik zag de 2e serie van Peking Express en ik vond het helemaal geweldig. ik hoorde op deze site ergens dat je een DVD van de 1e serie (die ik dus nog niet kende) kon kopen op freerecordshop.nl. ik bestelde die dus, na 2 maanden is hij er eindelijk, ik snel die DVD ophalen natuurlijk, kom ik thuis en kijk in een week alle afleveringen, tot de finale, daar gaat de DVD flippen en doet hij het niet meer. ik ga dus terug naar de winkel en ik vraag: mag ik een nieuwe? dat is prima, zegt de vrouw ander de kassa, ik moet hem ff opnieuw bestellen en hem dan ruilen met de bon.
ik heb dus een paar weken later een nieuwe, en opnieuw doet de finale het niet! weer een nieuwe bestelt: weer geen finale! en ja hoor, ook bij de 4e DVD die ik bestel doet hij het niet, en daarna hadden ze hem niet meer bij de Free Record Shop en hebben ze hem nergens anders meer.

Mijn vraag is dus: heeft iemand die 1e serie ook gekocht en hoeft hij hem nu niet meer, dna zou ik hem wel willen overkopen! PM/mail me ff (willemdegelder@gmail.com) zodat we het kunnen bespreken...

alvast bedankt,
Willem de Gelder

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #1 Gepost op: 6-11-2005, 14:37:22 »
Ik heb een redelijk bizar verhaal:
ik zag de 2e serie van Peking Express en ik vond het helemaal geweldig. ik hoorde op deze site ergens dat je een DVD van de 1e serie (die ik dus nog niet kende) kon kopen op freerecordshop.nl. ik bestelde die dus, na 2 maanden is hij er eindelijk, ik snel die DVD ophalen natuurlijk, kom ik thuis en kijk in een week alle afleveringen, tot de finale, daar gaat de DVD flippen en doet hij het niet meer. ik ga dus terug naar de winkel en ik vraag: mag ik een nieuwe? dat is prima, zegt de vrouw ander de kassa, ik moet hem ff opnieuw bestellen en hem dan ruilen met de bon.
ik heb dus een paar weken later een nieuwe, en opnieuw doet de finale het niet! weer een nieuwe bestelt: weer geen finale! en ja hoor, ook bij de 4e DVD die ik bestel doet hij het niet, en daarna hadden ze hem niet meer bij de Free Record Shop en hebben ze hem nergens anders meer.

Mijn vraag is dus: heeft iemand die 1e serie ook gekocht en hoeft hij hem nu niet meer, dna zou ik hem wel willen overkopen! PM/mail me ff (willemdegelder@gmail.com) zodat we het kunnen bespreken...

alvast bedankt,
Willem de Gelder

Beste Willem,
ook ik heb deze dvd niet!
ik weet echter wel iemand die hem zeker heeft!!
nl. Elias die je nu inmiddels ook kent!
verder weet ik dat ook hij deze site wel eens bezoekt
dus.... een oproep in zijn richting en wie weet
verder kun je in het geschrevene van het eerste jaar vinden dat hij een tattoo-shop ( hoe kan het ook anders!!!) heeft en wie weet dat hij jou de dvd geeft bij een mooie tattoo, zomaar een ideetje hoor!!!
succes
8berg
NB. doe hem de groetjes
NB2 vergeet zijn vrouw niet!!!

Offline nmbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #2 Gepost op: 25-11-2005, 13:36:07 »
Je kan deze ook bestellen op de site van VT4. Voor slecht 15 euro.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #3 Gepost op: 26-11-2005, 18:03:13 »
Je kan deze ook bestellen op de site van VT4. Voor slecht 15 euro.
Maar doet hij het dan goed...

Offline i2i

  • Forumlid
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #4 Gepost op: 19-02-2006, 21:14:25 »
mocht je de goeie dvd hebben, zou je hem dan op een of andere manier op je pc kunnen zetten en mailen? ::hypocriet::

Offline EXIGE

  • Forumlid
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #5 Gepost op: 20-02-2006, 17:22:35 »
Heb de DVD-box van Peking Express ook, sinds de release al, en heb er ook wat problemen mee. Bij 3-4 afleveringen wil mijn DVD-speler de aflevering niet starten. Dit ligt waarschijnlijk aan de wat povere kwaliteit van de discs. Heb de discs dan maar eens geprobeerd af te spelen op de DVD speler van mijn PC. En zie daar, het werkt. Vermoed dat de kwaliteit van de DVD-speler (PC) beter is en zo de afleveringen wel kan afspelen.
Misschien wat omslachtig uitgelegd, maar ik raad je dus aan om de disc eens af te spelen op een andere DVD-speler, bij voorkeur die van je PC/Laptop.

Offline nmbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #6 Gepost op: 20-02-2006, 18:08:07 »
Ik heb ook de orginele. Maak van de originele een kopie (back up) en die kan je 100% afspelen. :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #7 Gepost op: 20-02-2006, 18:16:14 »
Ik heb ook de orginele. Maak van de originele een kopie (back up) en die kan je 100% afspelen. :)
bedankt voor de tip!!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #8 Gepost op: 24-02-2006, 18:29:50 »
Ik probeer de serie te bestellen via www.vt4.be maar ze hebben de dvd's niet meer in voorraad. Ik word op de hoogte gehouden wanneer ze er weer zijn, zonder dat ik m'n e-mailadres achtergelaten heb ofzo?! Het blijven gekke mensen die Belgen!! ;D

Is er nog een andere mogelijkheid?? ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline nmbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #9 Gepost op: 25-02-2006, 21:53:24 »
De DVD van de 1ste reeks is nog in voorraad!! maar niet bij VT4 zelf  ::ohno::

Je kan hem nog kopen in de Media Markt Hasselt (België). Ze liggen bij de TV series, voor €17,99. Er liggen nog 3 exemplaren voor de geïnteresseerden. Let op. Er is helemaal geen ondertiteling op die dvd's (dus ook niet wat de Russen zeggen).

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #10 Gepost op: 25-02-2006, 22:13:18 »
Ik ga niet speciaal naar Hasselt voor deze dvd's!! ;D Wie wilt deze kopen voor mij in België en deze naar me opsturen? Neem svp contact op per PM, thanks! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Riannedeg

  • Forumlid
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #11 Gepost op: 27-02-2006, 10:35:05 »
Hoi Arco, ik heb de DVD van PE 1 een poosje geleden gekocht bij de Media Markt in Rotterdam. Misschien hebben ze de DVD's daar nu nog steeds wel....

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #12 Gepost op: 27-02-2006, 12:44:28 »
Daar ga ik vanmiddag of ergens deze week eens kijken dan, zo ver woon ik er niet vanaf!! :) Thanks ::ok::
« Laatst bewerkt op: 27-02-2006, 12:49:03 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #13 Gepost op: 27-02-2006, 14:54:59 »
Media Markt Alexandrium had nog 5 setjes liggen, dus ik heb er 2 apart gelegd, voor Test en voor mij 1tje!! :)
Ik ga ze vanmiddag direct halen, iemand ook nog een serie? Tot half 5 reageren hier!! ::vergroot::

€19,99 per set, helemaal gloedjenieuw!! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #14 Gepost op: 27-02-2006, 15:58:10 »
Media Markt Alexandrium had nog 5 setjes liggen, dus ik heb er 2 apart gelegd, voor Test en voor mij 1tje!! :)
Ik ga ze vanmiddag direct halen, iemand ook nog een serie? Tot half 5 reageren hier!! ::vergroot::

€19,99 per set, helemaal gloedjenieuw!! 8)
en dan doet de finale het of niet?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #15 Gepost op: 27-02-2006, 19:26:13 »
DVD's zijn gekocht, zometeen maar eens kijken of de finale er op staat, waarom zou die er eigenlijk niet op staan? :) Het is totaal 600 minuten ongeveer en het zijn 3 dvd's!! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #16 Gepost op: 27-02-2006, 19:32:12 »
DVD's zijn gekocht, zometeen maar eens kijken of de finale er op staat, waarom zou die er eigenlijk niet op staan? :) Het is totaal 600 minuten ongeveer en het zijn 3 dvd's!! 8)
ik heb dus 5 verschillende sets gehad waar de finale het niet deed

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #17 Gepost op: 27-02-2006, 19:56:17 »
ik heb dus 5 verschillende sets gehad waar de finale het niet deed

Zo'n versie heb ik dus ook gehad. ::niet-ok:: Maar er schijnen exemplaren te bestaan (ze zijn zeldzaam inderdaad ;D ) die het wel doen. Die van mij stopte gewoon halverwege of iets dergelijks...
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #18 Gepost op: 27-02-2006, 20:05:29 »
Zo'n versie heb ik dus ook gehad. ::niet-ok:: Maar er schijnen exemplaren te bestaan (ze zijn zeldzaam inderdaad ;D ) die het wel doen. Die van mij stopte gewoon halverwege of iets dergelijks...
die van mij stopte toen Roos de eerste proef uitlegde

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: DVD Peking Express serie 1
« Reactie #19 Gepost op: 28-02-2006, 00:23:10 »
Ik heb de serie nog nooit op TV gezien (jaja, ik schaam me kapot ::schaam:: ) maar ik heb even vluchtig de DVD doorgespoeld en bij mijn weten stond de hele finale en de Making Off erop. Ik kreeg op het eind allemaal aftiteling te zien en ze eindigden met 2 koppels. Zijn dit dan de goede DVD's?
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...