Auteur Topic: Hou op!  (gelezen 2112 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hou op!
« Gepost op: 6-11-2005, 17:13:57 »
Waar zijn jullie ingodsnaam mee bezig?
Hoe kunnen jullie nou zo gefokt raken van z'on Forumspelletje als dit?
Alsof jullie leven ervan afhangt!
Mensen chill, relax!
Complotten horen bij het spel!
Maar om daar nou een vette ruzie over te maken is echt kinderachtig!
Het spoort eigenlijk niet dat mensen die elkaar in het dagelijks leven niet kennen, z'on ruzie kunnen veroorzaken!
Dus mensen 1 ding!
Hou op met dit gezeur, hou op met elkaar dingen verwijten, gewoon stop ermee!

Danku!
🜃

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hou op!
« Reactie #1 Gepost op: 6-11-2005, 17:17:00 »
Ik ben het er helemaal mee eens, dit verpest echt het hele spel

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hou op!
« Reactie #2 Gepost op: 6-11-2005, 17:19:19 »
Ik ben het er helemaal mee eens, dit verpest echt het hele spel
Zo is dat en als je je er niet in kan vinden dan vind ik dat het voor diegene: Game Over is!

Oh nee dat van Toni was iets heel anders! ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 6-11-2005, 17:21:20 door Faabjuh »
🜃

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Hou op!
« Reactie #3 Gepost op: 6-11-2005, 17:24:22 »
Ik sluit me bij jullie aan!  ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hou op!
« Reactie #4 Gepost op: 6-11-2005, 18:11:40 »
Als mede-spelleider wil ik hier graag ook iets over zeggen.

Survivor is een strategisch spel. Met lief zijn bereik je niks. Er worden complotten gesmeed en uitgevoerd. En daar sneuvelen nu eenmaal geliefde kandidaten bij. Het spel wordt niet op het forum gespeld, maar achter de schermen, ik kan daar over meepraten. Tactieken worden uitgedacht via PM, mail, MSN, noem maar op en op het forum reageer je met een pokerface. Wiens aandeel waarin is, doet er nu even niet toe. Wij als spelleiding hebben wel een beetje inzicht hoe iets loopt, maar dat gaan wij natuurlijk hier niet neerzetten, want dan is de charme van het spel weg. Iedereen moet zelf zien uit te vogelen wie met wie samenwerkt en hoe je het beste zelf je strategie kunt uitzetten.

Tuurlijk is het jammer als daardoor kandidaten sneuvelen die veel aan het spel doen en geliefd zijn bij anderen. Maar dat hoort er nou eenmaal bij. Om vervolgens boos op andere mensen te worden heeft totaal geen zin. People, it's just a game, c'mon!

Tot slot, dit topic is zeker goedbedoeld, het moet ook ophouden, maar voordat het hier naartoe overslaat, gooi ik m toch dicht. Mensen kunnen het wel nalezen. :)

P.S. Mochten mensen nog hun hart willen luchten, mijn PM box staat open voor reacties :)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Hou op!
« Reactie #5 Gepost op: 6-11-2005, 22:24:48 »
Survivor is idd een zeer strategisch en tactisch spel. Ik begrijp dat het helemaal niet leuk is en mss zelfs frustrerend als je verraden wordt of weggestemd wordt, but that's the game. Er is niets mis met complotten aangaan, dat vind ik persoonlijk 1 vd leukste aspecten van dit spel. Maar het blijft wel een spel, het is de moeite echt niet waard om je energie en tijd te steken in boze uitingen tov mensen die jou eruit hebben gestemd. Vat het niet persoonlijk op.

Hoe denken jullie dat ik vorig jaar de winnaar ben geworden? Door vriendelijk te zijn en iedereen van tijd tot tijd een populariteitsstemmetje te gunnen?

Nee dus. Mensen PM'men met de vraag om op mij te stemmen voor de Pop-poll, de immuniteit van mijn ex-leidster aan wie ik veel te danken had blokkeren en haar er vervolgens uitstemmen, 1 van mijn complotmakkers verraden, ... ik heb het allemaal gedaan.

Mocht het je interesseren, dan kan je mijn verraad lezen in onderstaand topic:

http://www.realitynet.org/forum/topic,15454.0.html
2024: wie is de Mol?