Auteur Topic: Welkom phoenix!  (gelezen 251 keer)

Offline Stormpie

• Forumlid
Welkom phoenix!
« Gepost op: 11-11-2005, 11:26:57 »
phoenix van harte welkom op de Expeditie Robinsonsite hier op Realitynet!  ::zwaai::

Ik wens je veel plezier met deze spraakmakende serie en met alles wat Realitynet te bieden heeft. :D ::ok::

Tot ziens op het forum!!

::joehoe:: Je kunt je HIER inschrijven voor de Expeditie Robinson Fandag!  ::joehoe::
er was eens......

Offline phoenix

• Forumlid
Re: Welkom phoenix!
« Reactie #1 Gepost op: 11-11-2005, 12:08:19 »
bedankt! ::tandpastasmiley::
Dit is het eerste forum waar ik zo'n warm welkom krijg  ::zwaai::
Ik zal wel wat over mezelf vertellen:
Ik ben sinds dit seizoen een intensieve expeditie robinson volger. Ik had van het vorige seizoen alleen de finale gezien en ik ontdekte toen dat ik het toch wel een heel leuk programma vond. ::tandpastasmiley::
Ik ben naast expeditie robinson ook een mega Harry Potter fan! Het is bijna een obsessie aan het worden. (Niet dat ik verschrikkelijk veel posters boven mijn bed heb hangen, maar ik ben wel elke dag met harry Potter bezig.)
Ik sport 4x in de week. En dat is 4x wedstrijdzwemmen ::trots:: Ik vind dat namelijk echt heel leuk om te doen. En het is ook een heel gezellige club.
Voor de rest houd ik van lezen, msnen, internetten, gezellig praten met vrienden en italiaans eten. ::trots::

Bedankt voor jullie warme welkom en hopelijk tot ziens op het forum. ::bravo:: ::zwaai::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Welkom phoenix!
« Reactie #2 Gepost op: 29-11-2005, 22:54:43 »
Phoenix heel veel plezier, hier op Realitynet, hoop dat je genoten hebt van ER, vast en zeker wel, Marnix was de echte Robinsonner van dit jaar.  ::bravo::  ::bravo:: Tot Forums!!!!