Auteur Topic: Auditie 4 (Zwolle)  (gelezen 16877 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Auditie 4 (Zwolle)
« Gepost op: 12-11-2005, 10:19:11 »
De laatste Auditie ronde is in Zwolle.
Duizenden hoopvolle kandidaten trotseerden de laatste weken de vakkundige en kritische juryleden in Eindhoven, Amsterdam en Dordrecht. De Idols-karavaan vertrok voor de vierde en laatste auditieronde naar Zwolle, waar de overgebleven sterren in spé hun talenten mochten tonen.

Onder hen was een echte Idols-veteraan, die jullie nog kennen uit Idols 1 en 2. Weten jullie wie dit is?

Alvast veel plezier met kijken!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #1 Gepost op: 12-11-2005, 11:49:44 »
Veel kijkplezier vanavond iedereen!

En ik heb geen idee wie bovenstaande deelnemers is :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #2 Gepost op: 12-11-2005, 20:45:37 »
Haha wat een gek wijf van die ene die baby's na kan doen! Hahaha ze lijkt me wel koel! Hoop dat ze goed kan zingen!! =)
Die zometeen weer opnieuw moet is ook lekker spontaan! =D
🜃

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #3 Gepost op: 12-11-2005, 21:17:04 »
't was weer 'n hele leuke aflevering!  :D ::ok::

Die familie Hendriks! Alle hoop op de oudste gevestigd is 't juist de jongste die door mag.  ;D

En dan dat meisje dat verliefd was op Henkjan! "Hij is echt 'n lekker ding!" Ik kwam echt niet meer bij.  ::rofl::

Maar zingen kon ze zeker! En er kwamen vanavond veel talenten voorbij. Dat beloofd veel goeds voor 't theater. Daar heb er echt enorm veel zin in.  ::jaja::

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #4 Gepost op: 12-11-2005, 21:19:24 »
En dan dat meisje dat verliefd was op Henkjan! "Hij is echt 'n lekker ding!" Ik kwam echt niet meer bij.  ::rofl::
ja ik dacht eerst echt dat het een grapje was  ::rofl::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #5 Gepost op: 12-11-2005, 21:20:58 »
ja ik dacht eerst echt dat het een grapje was  ::rofl::
Dacht ik eerst ook! Maar ze is echt koel!! Ik hoop dat ze nog ver gaat komen!! ::ok::
🜃

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #6 Gepost op: 12-11-2005, 21:26:24 »
Ik vond dat meisje met de krukken ook heel leuk!

Overigens vond ik het jongste lid van de Hendriks-familie ook niet zo goed zingen hoor. Uiterlijk was het wel een lekker ding, maar qua zang zijn er veel betere kandidaten langs gekomen.

Joepie, nu op naar het theater!  :D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #7 Gepost op: 12-11-2005, 22:11:54 »
Ik vond Ariél ook goed zingen het meisje met de krukken inderdaad, en vond de jongste van de Familie Hendriks Neil juist wel goed zingen, en ik vond dit ook een leuke Auditie Ronde in Zwolle overgens  :)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #8 Gepost op: 12-11-2005, 22:49:19 »
Ik vond Ariél ook goed zingen het meisje met de krukken inderdaad, en vond de jongste van de Familie Hendriks Neil juist wel goed zingen, en ik vond dit ook een leuke Auditie Ronde in Zwolle overgens  :)

Ja idd, die heette Ariel. Ze heeft een hele leuke uitstraling en best een goeie stem. Dus ik ben wel benieuwd hoe ze het er vanaf gaat brengen in het theater.
Die Neil vond ik qua zang echt niets ;) Maar gelukkig verschillen smaken  ;D
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #9 Gepost op: 13-11-2005, 14:09:25 »
Ik vond het een aflevering met aardig wat grappige momenten.
Idd Raffaella die verliefd is op henk jan, met het nr ´I just can´t stop loving you´ op de achtergrond  ::rofl:: En ze lieten best veel mensen zien die goed konden zingen.

Al met al vind ik wel dat het nu pas echt gaat beginnen  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #10 Gepost op: 13-11-2005, 14:42:25 »
Ik vond het een aflevering met aardig wat grappige momenten.
Idd Raffaella die verliefd is op henk jan, met het nr ´I just can´t stop loving you´ op de achtergrond  ::rofl:: En ze lieten best veel mensen zien die goed konden zingen.

Al met al vind ik wel dat het nu pas echt gaat beginnen  :D

Jaaaaaa, volgende week de theaterrondes alweer. Leuk!!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #11 Gepost op: 14-11-2005, 10:53:51 »
Ik vond ook Neil niet zo heel goed, z'n stem was wel ok, maar z'n Engelse uitspraak was vrij slecht (al waren die van Jim en Steve nog slechter). Hard aan werken dus. Zaten zeker een hoop goede kandidaten tussen deze week ... en ook weer een hoop slechte. Volgende week de theaterrondes, die vind ik altijd erg leuk! ::bravo::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #12 Gepost op: 26-11-2005, 15:02:11 »
Die Ben (papa Hendriks) komt me ook heel bekend voor. Zo'n jaar of 15? terug had je in Volendam het duo Ben en Tamara. Volgens mij is dat diezelfde Ben.
er was eens......

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #13 Gepost op: 26-11-2005, 15:09:30 »
Volgens mij ook... ;D

Citaat
Ben Hendriks
Ben is begonnen als zanger in diverse bands en duo's maar zijn landelijke doorbraak kwam met het duo Ben en Tamara met wie hij diverse hits scoorde o.a. Love is the only way, Summer wine en I need You. In diverse tv programmas was hij toen te zien waaronder Koffietijd 5 uur show de soundmix show van Hennie Huisman. Nu treedt Ben solo op en dat gaat hem heel goed af, overal waar hij komt is het een groot feest met zijn repertoire varierend van Frans Bauer tot Tom Jones en van Andre Hazes tot Lionel Richie maar ook het nodige Apres-ski repertoire wordt niet vergeten. Onlangs was Ben nog op TV met zijn 3 zonen die meededen met het populaire programma Idols. Soms treedt een (of allen) van zijn zoons op tijdens zijn optreden. Het is de bedoeling dat er binnenkort weer een cd uitgebracht zal gaan worden.
Repertoire: Van Frans Bauer tot Tom Jones en van Andre Hazes tot Lionel Richie maar ook het nodige Apres-ski repertoire wordt niet vergeten.



bron: http://www.yankeedoodle.nl
Geniet nooit met mate...

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #14 Gepost op: 13-03-2006, 19:34:36 »
Haha wat een gek wijf van die ene die baby's na kan doen!

faabjuh wat zeg je me nou? :P
Menno is gek

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #15 Gepost op: 13-03-2006, 19:41:22 »
Trouwens, die foto aan het begin, is dat niet Michael?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Auditie 4 (Zwolle)
« Reactie #16 Gepost op: 13-03-2006, 21:24:05 »
faabjuh wat zeg je me nou? :P
Ja je moet wel verder lezen hè.  ::) En trouwens gek betekend niet altijd gek in de trant van gestoord, psychopaatachtig, ofzo. :P
🜃