Auteur Topic: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?  (gelezen 7597 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #20 Gepost op: 12-04-2006, 11:33:37 »
kan ik me voorstellen: die zijn namelijk erg zeldzaam ::rofl:: ::rofl::

 ::rofl:: ::rofl::

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #21 Gepost op: 12-04-2006, 11:44:55 »
kan ik me voorstellen: die zijn namelijk erg zeldzaam ::rofl:: ::rofl::

De laatste 2 jaar wel ja, jammer genoeg...
Maar over 2 jaar doen we weer elk jaar mee in Europa.
Van 1989 tot 2004 hebben we bijna elk jaar Europees gespeeld en daar ben ik nog steeds heel trots op. Real Madrid, Parma, Internazionale, Liverpool, Werder Bremen, Girondins Bordeaux... prachtige momenten. Ze komen snel weer terug! Geloof me...!!

Vitesse doet het ook altijd goed in Europa... goed voor de punten!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #22 Gepost op: 12-04-2006, 11:51:23 »
Dat bedoel ik ook: zulke momenten moet je koesteren ::rofl::

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #23 Gepost op: 12-04-2006, 11:52:15 »
Dat bedoel ik ook: zulke momenten moet je koesteren ::rofl::

En zo is het!  ::zwaai::
Jij zal zoiets wel niet kennen

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #24 Gepost op: 12-04-2006, 12:05:20 »
Nee, er gaat hier een verhaal: ''er heeft iemand tegen me gelogen. Oh ja, wat zei die dan? Die man zei dat ie naar de voetbalwedstrijd ging in de stad, en toen liet ie me kaartjes zien voor de thuiswedstrijd van MVV....''

Daarom: koesteren, dat gevoel

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #25 Gepost op: 12-04-2006, 12:54:33 »
kan ik me voorstellen: die zijn namelijk erg zeldzaam ::rofl:: ::rofl::

::rofl:: ::rofl::

 :o

is dit in t kader van 'samen staan we sterk' ??? >:( ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #26 Gepost op: 12-04-2006, 12:55:44 »
:o

is dit in t kader van 'samen staan we sterk' ??? >:( ;)

Nee, in het kader van,

Vitesse is slecht, dat weet heel Nederland

 ::) 8) ;) ::bravo::

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #27 Gepost op: 13-04-2006, 21:58:10 »
Vitesse is slecht... jesus jij hebt geen verstand van voetbal. Wij zijn in potentíë de nummer 4 van Nederland. Het is er dit seizoen niet uitgekomen, maar na de financiële perikelen zijn we op de terugweg.
Er zitten een paar goede geldschieters in Arnhem die Vitesse er weer bovenop gaan helpen.


Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #28 Gepost op: 13-04-2006, 22:08:06 »
Vitesse is slecht... jesus jij hebt geen verstand van voetbal. Wij zijn in potentíë de nummer 4 van Nederland. Het is er dit seizoen niet uitgekomen, maar na de financiële perikelen zijn we op de terugweg.
Er zitten een paar goede geldschieters in Arnhem die Vitesse er weer bovenop gaan helpen.

Jezus heeft niks met dit alles te maken natuurlijk  :) . Daarbij, zijn jullie idd in potentíë de nummer 4, van de gouden gids divisie! Geldschieters genoeg idd, vandaar al die miljoenenschuld natuurlijk.. Eerst daar maar eens vanaf, en dan naar boven kijken he  ;D ::zwaai::

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #29 Gepost op: 13-04-2006, 22:10:40 »
Haha, hou maar op...  ::rofl:: je maakt jezelf alleen maar belachelijk  ::rofl::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #30 Gepost op: 13-04-2006, 22:13:40 »
Haha, hou maar op...  ::rofl:: ik maak mezelf alleen maar belachelijk  ::rofl::

 ::jaja:: ::ok::

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #31 Gepost op: 2-07-2006, 11:48:03 »
Ontopic...

Het verbroken worden van mijn eerste echte relatie op een moment waarop ik nog wel zielsveel van hem hield (en zeg maar gerust houd). Zo'n allesverzengend verdriet, maar ook zulke hartverwarmende vrienden.

En de relatie zelf natuurlijk.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #32 Gepost op: 2-07-2006, 11:53:01 »
Ontopic...

Het verbroken worden van mijn eerste echte relatie op een moment waarop ik nog wel zielsveel van hem hield (en zeg maar gerust houd). Zo'n allesverzengend verdriet, maar ook zulke hartverwarmende vrienden.

En de relatie zelf natuurlijk.


Offline Seraphina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Kijk, een hele kudde!
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #33 Gepost op: 19-07-2006, 19:49:20 »
Ik heb ook wel wat postieve dingetjes, maar heb een duf hoofd en aangezien ik het gisteren nog met een vriendin hierover had: de vuurwerkramp in Enschede; de dag dat ik me realiseerde dat er gekke en onverwachte dingen kunnen gebeuren, zonder dat je er ook maar iets aan kunt doen. En de dag dat ik me realiseerde dat een berg vuurwerk een grote boem kan geven  ::jaja::.

Er overleden in die periode ook een hoop vaders op school, waaronder 1 van een vriendin en die periode werd eigenlijk afgesloten met 11 september 2001: die 2 jaar waren erg vreemd, dan wordt je op verschillende vlakken wel wakker geschud.
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Sjoerdiosie

  • Forumlid
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #34 Gepost op: 4-08-2006, 13:39:22 »
Ik kies denk ik toch voor het museum bij Checkpoint Charlie, bij een grenspost overgang bbij de Berlijnse muur. Ben te jong om de val te hebben meegemaakt (11-12-1991), maar dit was echt heel indrukwekkend. Je zag allemaal ontsnappingsmanieren. Toen zag ik hoeveel mensen bereid zijn op te offeren, als ze daarmee hun vrijheid terug kunnen krijgen.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #35 Gepost op: 4-08-2006, 13:56:42 »
De dag dat er een El Al vliegtuig in een flat in de Bijlmer vloog. Ik weet nog precies het moment dat ik het hoorde: ik was net begonnen met studeren en zat in de auto, mijn ouders brachten me naar de flat waar ik sinds een maand woonde. En dat terwijl ik op een ruime boerderij ben opgegroeid...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #36 Gepost op: 4-08-2006, 14:08:17 »
2 jaar geleden amerika heeft een grote indruk achtergelaten, thuis hebben we het nog steeds over die vakantie. en het feit dat ik over 2 maanden daar weer had kunnen zitten maar dan voor een half jaar :(.

en natuurlijk 11 september 2001 en al die dingen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #37 Gepost op: 4-08-2006, 14:30:27 »
Ik kies denk ik toch voor het museum bij Checkpoint Charlie, bij een grenspost overgang bbij de Berlijnse muur. Ben te jong om de val te hebben meegemaakt (11-12-1991), maar dit was echt heel indrukwekkend. Je zag allemaal ontsnappingsmanieren. Toen zag ik hoeveel mensen bereid zijn op te offeren, als ze daarmee hun vrijheid terug kunnen krijgen.
Je bedoelt dat museum naast de kopie van het Checkpoint in de Friedriechstrasse? Daar waar handige Iwans hun namaak-souvenirs verkopen?

Het originele Checkpoint staat nu in het Geallieerdenmuseum, een paar kilometer buiten het centrum. Ik was er in februari, en alles dat daar met de tweedeling te maken heeft, wordt zorgvuldig in stand gehouden voor het nageslacht.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #38 Gepost op: 4-08-2006, 14:33:32 »
Het klinkt misschien weer van, ooooh daar heb je Guikie weer. Maar de Bekerwinst van FC-Utrecht op Feyenoord in 2003 was echt een geweldig moment! 3 dagen feesten, 3 uurtjes slapen... en puur genieten. Je moet het meemaken om te voelen hoe dat voelt denk ik.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat maakte ooit de meeste indruk op je?
« Reactie #39 Gepost op: 4-08-2006, 14:36:16 »
Wanneer jij dat als een topmoment hebt ervaren, mag dat toch? Zo vaak wint Utereg immers de beker niet (hoewel: toevallig net twee keer achter elkaar is wel bijzonder).