Auteur Topic: Aflevering 11  (gelezen 3454 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
Aflevering 11
« Gepost op: 13-11-2005, 18:15:56 »
De vermoeidheid slaat toe.
Het wordt de meeste bewoners van Het Blok allemaal even te veel. Ze zijn moe en zijn elkaar ook een beetje zat. En ook iedereen maakt zich een beetje zorgen over het appartement van Maschja en Paul, want komt dat nog wel op tijd af?

Natuurlijk is er hieronder weer de gelegenheid om je mening te geven over aflevering 11.

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #1 Gepost op: 13-11-2005, 20:48:54 »
Wat een jury rapport..
En dan de reacties van de stellen, ze werden er allemaal chagarijnig van.  ::rofl::
Ze hadden allemaal zo iets van de jury ziet het verkeerd..

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 11
« Reactie #2 Gepost op: 14-11-2005, 19:36:32 »
Er moet nog een hoop gebeuren bij iedereen als je dat zo ziet!
Maar dat vond ik vorige keer ook en uiteindelijk zat iedereen er netjes bij.
Pauk zal de balken nog wel een keer willen schuren en plamuren,denk ik ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Hebben die eigenlijk ook nog iets anders gedaan?????????????
En dan krijgen ze hulp van de andere bewoners en tja, wat moet je die anders laten doen dan de balken ::ohno:: ??? ::rofl::
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Aflevering 11
« Reactie #3 Gepost op: 19-11-2005, 19:36:16 »
Het valt me op dat Merel en Nicoline een andere manier van denken hebben over hun bugetering over het appartement van Paul en Maschja.. Nicoline noemt het "lastig" maar Merel drukt zich even beter uit met "extreem kansloos".
Verder zie ik maar 1 beeld voor me bij Paul en Maschja hun appartement. Dat Hij alleen maar aan het schuren is.. Terwijl er nog meer moet gebeuren..
Gelukkig zie je dat de andere stellen hun eigen appartement meer voorrang gaven dan dat van Paul en Maschja. Daar ben ik wel blij om. Morgen zien we als de stellen het op tijd afkrijgen hun appartement. Waarschijnlijk gaan ze met de hakken over de sloot.