Auteur Topic: MTV met nieuw seizoen 'The trip'  (gelezen 1451 keer)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
MTV met nieuw seizoen 'The trip'
« Gepost op: 16-11-2005, 16:03:07 »
MTV met nieuw seizoen 'The trip'
--------------------------------------------------------------------------------
In navolging van vier seizoenen van het MTV-programma The Trip met uitsluitend Nederlandse kandidaten, is het vanavond rond 19:30 tijd voor The Trip International bij MTV. Met als verschil dat er nu niet 2 teams door Europa zullen trekken, maar 3 teams met kandidaten afkomstig uit verschillende landen.

De gehele reis moet worden volbracht zonder vervoermiddel, verblijfplaats en met maar 100 euro op zak voor de hele reis. De kandidaten leveren hun mobiele telefoons, creditcards en andere luxe apparatuur in en beginnen aan hun avontuur.

Er is nog een verschil met de oorspronkelijke regels van The Trip. Iedere dag moeten de teams een bepaalde plek/stad bereiken en het team die hier het laatst arriveert, valt af. Ook Nederland wordt vertegenwoordigd in één van de 3 teams. De 21-jarige Eva uit Den Haag vormt samen met een Italiaan een duo. TVgids Online sprak met de Nederlandse deelneemster. "Voordat het programma van start ging, wist ik helemaal niets", aldus Eva. "Ik werd met Andrea, een Italiaanse jongen die ik nog nooit eerder had gezien, ergens in the middle of nowhere in Oost-Europa gedropt. We wisten niet eens in welk land we waren! Dat gingen we dus maar aan de mensen op straat vragen, maar helaas: niemand sprak Engels. Gelukkig hadden we een briefje met een brabbeltekst meegekregen en dat begrepen de mensen wel. Het had zomaar Oekraïne kunnen zijn, maar we bleken in Polen te zitten. En we moesten uiteindelijk via Tsjechië, Oostenrijk, Italië en Frankrijk naar Ibiza."

"En dat zonder geld en binnen drie weken. We zijn een heleboel leuke mensen tegengekomen die ons wilden helpen, vooral in Polen en Tsjechië. Daar waren de mensen zo lief! We hoefden maar aan te kloppen of de mensen trokken meteen het allerbeste eten uit de kast. Nogal een verschil met Frankrijk en Spanje; daar hadden mensen veel eerder de houding van ‘dat is jouw probleem en dat mag je lekker zelf oplossen.’ Zo hebben we bij een meisje in Frankrijk geslapen waar ik helemaal gek werd van de mensen die midden in de nacht keihard in mijn oor aan het schreeuwen waren. Op een gegeven moment trok ik het gewoon niet meer en ben ik op mijn matje buiten in de vrieskou gaan liggen." The Trip, vanavond tussen 19:30 en 20:00 bij MTV

mediakrant.web-log.nl
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MTV met nieuw seizoen 'The trip'
« Reactie #1 Gepost op: 18-11-2005, 17:23:00 »
Eindelijk eens een nieuwe serie ::)
Maar komt elke week zo'n aflevering of elke dag weer ofzo? :P

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: MTV met nieuw seizoen 'The trip'
« Reactie #2 Gepost op: 18-11-2005, 18:49:12 »
Eindelijk eens een nieuwe serie ::)
Maar komt elke week zo'n aflevering of elke dag weer ofzo? :P

ik denk elke week (woensdag 19.30)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!