Auteur Topic: Theaterronde 1  (gelezen 26347 keer)

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Theaterronde 1
« Gepost op: 19-11-2005, 13:13:36 »
De afvalrace gaat beginnen! Vanavond is de eerste theaterronde. We zullen zien welke deelnemers toch alleen maar een leuk uiterlijk hebben, welke liedjes ze moeten zingen en de spanning wie in welke kamer zit en wat dat betekent!
Hier kun je vanavond alles kwijt over deze aflevering.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #1 Gepost op: 19-11-2005, 20:54:02 »
Ik heb daarstraks een meisje voorbij zien komen, die ik in de audities (logisch) ook al voorbij had zien komen. Toen herinnerde ze me al ergens aan, maar ik wist niet waaraan.
Maar daarnet zag ik het ineens... Ze heeft heel veel weg van Melanie uit ER2. De ER kijkers zal het wel wat zeggen.
Heb er een plaatje bijgedaan van dat meisje en van Melanie.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #2 Gepost op: 19-11-2005, 21:18:07 »
Ze kwam mij ook bekend voor, maar dan meer van vorige Idols of bij Popstars. Volgens mij deed ze toen ook al mee. En ik zag trouwens nog 'n paar bekende gezichten voorbijkomen.  :)

En ik heb weer genoten van deze eerste theateraflevering.  ::ok::  Dat samen 'n liedje instuderen vind ik altijd heel interessant om te bekijken. Hoe 't iedere keer weer botst tussen bepaalde karakters.  ;D En 't viel me dit keer op dat velen 't niet voor elkaar kregen om echt 'n trio te vormen en niet alleen 'n groepje vrienden die samen karaoke doet.

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #3 Gepost op: 19-11-2005, 21:23:00 »
Ik vond het ook weer een leuke aflevering en ook om te zien hoe iedereen zijn/haar eigen kansen inschat. Ik vond het ook wel leuk om nou wat commentaar van de jury te horen, vlgs mij miste ik dat de vorige keer.

Maar er zijn toch ook wel mensen door die ik niet echt begrijp, zoals Maike (die met die hese stem). En dat meisje waarmee zij botste (Mercha, heet ze vlgs mij) is die ook door?
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #4 Gepost op: 19-11-2005, 21:26:36 »
Ja, Merscha is door. Vind ik echt een goeie zangeres.
Maike kan op zich ook goed zingen, alleen forceert ze haar stem constant door zoveel kracht erin te zetten. Dat is wel jammer.
Ariel vind ik erg leuk, dat meisje met die kruk.
En ook Ellen, die les geeft aan het conservatorium, vind ik erg goed. Dit zijn wel een beetje mijn favorieten geloof ik.

Harm is ook weer door. Waarom eigenlijk?
Hij ziet er 1) niet als een idool uit, integendeel en 2) heeft hij geen goeie stem en 3) vergeet hij zijn tekst. Niets positiefs en toch is hij door??????

Ik ben benieuwd of Neil door is. De jongste van de Hendriks?-familie. Ik vond zijn zang nóg slechter dan de vorige keer.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #5 Gepost op: 19-11-2005, 22:30:08 »
't stomme was dat ik wist dat Kim en Sjuulke hier uit Venlo niet doorwaren en aangezien zij naar kamer 1 gedirrigeerd werden, verwachtte ik dat die hele kamer weg zou moeten. En ik zat me dus echt te verbazen over al die goede jongens die daar ook heen moesten.  :o  Maar gelukkig bleek 't anders in elkaar te zitten dit jaar. Was wel leuk trouwens om 't zo te doen, want zo was 't niet zo voorspelbaar.  ::ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #6 Gepost op: 19-11-2005, 22:45:46 »
't stomme was dat ik wist dat Kim en Sjuulke hier uit Venlo niet doorwaren en aangezien zij naar kamer 1 gedirrigeerd werden, verwachtte ik dat die hele kamer weg zou moeten. En ik zat me dus echt te verbazen over al die goede jongens die daar ook heen moesten.  :o  Maar gelukkig bleek 't anders in elkaar te zitten dit jaar. Was wel leuk trouwens om 't zo te doen, want zo was 't niet zo voorspelbaar.  ::ok::

Ik vond het ook al zo raar... Ik dacht dat kamer 1 niet door was, omdat Harm er in zat. Kamer 2 dacht ik dat wel door zou gaan. Daar zaten goeie zangeressen in, zoals Merscha, Ellen en Ariel. Jongens heb ik daar overigens weinig in gezien. Een aantal, maar het grootste deel leek meisjes.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Theaterronde 1
« Reactie #7 Gepost op: 20-11-2005, 00:09:46 »
Die gast die zei dat ie het verneukt had was grappig ::jaja::

Ik ben voor dat meisje met die babyface, ik weet niet hoe ze heet, ze zong samen met dat lelijke mens met die hanekam (nouwja, hanekam, weet niet hoe je het noemt)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #8 Gepost op: 20-11-2005, 10:33:09 »
Babyface??
Hoe ziet ze er verder uit.

En wat bedoel je met hanekam? Kuifje? Piekhaar?
Ik heb namelijk geen idee wie je bedoelt.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theaterronde 1
« Reactie #9 Gepost op: 20-11-2005, 14:13:10 »
Vond het weer erg leuk! En wat ben ik blij dat die arrogante Jamie Cullum jongen niet door is!! Och wat een kwal!! ::kots::
Ohja dat meisje die op Melanie lijkt is Ginn of hoe je het ook speelt, ze woont in Langedijk, woon ik heeeeeeel vlakbij! Zit op dezelfde voetbalclub als een vriendin van mij! En ze zegt dat ze heeeeeel arrogant is!  ::)
🜃

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #10 Gepost op: 20-11-2005, 14:55:53 »
Ik ben voor dat meisje met die babyface, ik weet niet hoe ze heet, ze zong samen met dat lelijke mens met die hanekam (nouwja, hanekam, weet niet hoe je het noemt)
Bedoel je met die paarse haren? Welk liedje zongen ze? Ik weet het ook niet, er zitten er wel meer bij met een babyface  ;D :-X

Ariel (meisje met kruk) vind ik ook leuk en goed zingen. Maar dat donkere meisje waar zij mee zong (hilly) is volgens mij niet door. Volgens mij kon zij toch ook wel aardig zingen..

Dat Harm door is, snap ik ook niet zo goed  ::ohno::
Op de off.site kun je ze trouwens horen zingen, bijna zonder muziek. Dan hoor je veel beter hoe goed/slecht ze echt zingen. Wederom ben ik weer zeer ontevreden over het geluid tijdens de afleveringen  ::niet-ok::

Ik vond het weer wel leuk dat ze nu eens andere indeling van kamers deden, erg verrassend  ::jaja::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #11 Gepost op: 20-11-2005, 15:16:30 »
De kamerindeling was zeker verrassend, maar toen iemand opmerkte, er zitten wel heel veel meisjes in deze kamer, had ik wel door dat ze waarschijnlijk jongens uit 1 en meisjes uit 2 gingen doen. Als je nl 1 kamer helemaal door laat gaan en eentje niet, kan er nooit 1/3e van de kandidaten afvallen.

Er zaten wel een aantal goede mensen tussen. Het trio Maike-Mercha-Rumailah klonk bij mekaar voor geen meter, maar afzonderlijk kunnen ze wel goed zingen geloof ik. Dus ben wel blij dat ze door zijn. Ook Ellen, Merle en dat meisjes met die krukken zijn wel goed. Van de jongens vond ik I-Jay en Aaron. Onze Hendriks telg vond ik wederom niks, net als Jochanan. ::ohno:: Laastgenoemde ligt er iig uit.

Vond het wel een leuke aflevering, theaters vond ik sowieso altijd wel leuk, maar dit keer was net weer iets anders. Andere locatie, slechts 1 afvalronde én de afvallers zijn al bekend. Ben benieuwd naar volgende week! ::bravo::

anoniem 10311

  • Gast
Re: Theaterronde 1
« Reactie #12 Gepost op: 20-11-2005, 16:35:50 »
Wederom ben ik weer zeer ontevreden over het geluid tijdens de afleveringen  ::niet-ok::

Ik zei het gisteren tijdens de uitzending al tegen Cynneke..
de technicus zit te slapen, en regelt ze niet goed af...

het zou natuurlijk ook kunnen, dat ze gewoon een gemiddelde instelling hebben genomen, en alle kandidaten daarmee hebben laten zingen. dan heb je al snel dat er bepaalde zangers/zangeressen bijna niet opvallen...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theaterronde 1
« Reactie #13 Gepost op: 20-11-2005, 17:20:18 »
Jeej Ariel is door ::joehoe::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #14 Gepost op: 20-11-2005, 18:10:58 »
Ariel (meisje met kruk) vind ik ook leuk en goed zingen. Maar dat donkere meisje waar zij mee zong (hilly) is volgens mij niet door. Volgens mij kon zij toch ook wel aardig zingen..

Dat Harm door is, snap ik ook niet zo goed  ::ohno::
Op de off.site kun je ze trouwens horen zingen, bijna zonder muziek. Dan hoor je veel beter hoe goed/slecht ze echt zingen. Wederom ben ik weer zeer ontevreden over het geluid tijdens de afleveringen  ::niet-ok::

Nee klopt, Hilly is niet door. Die zag je richting de bus vertrekken. Marlous (als ik me niet vergis schreef je het zo) die samen met 2 anderen een beetje over-ruled was in het kiezen van een nummer moest ook vertrekken. Ik vond haar uitstraling wel leuk, maar je kon zien dat ze niet met plezier Gimme gimme gimme zong. Ze stond er heel nonchalant bij en ze zong ook niet enthousiast.

Harm is wel het grootste wonder volgens mij die door is. Daar zal ik me over blijven verbazen.

Op de officiele site moet je toch betalen om filmpjes te kunnen bekijken???
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theaterronde 1
« Reactie #15 Gepost op: 20-11-2005, 19:10:26 »
Ik vind Harm en Huib heel goed hoor!
🜃

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #16 Gepost op: 20-11-2005, 20:02:01 »
Op de officiele site moet je toch betalen om filmpjes te kunnen bekijken???

Hier kan je alle trio's bekijken van deze week. :) Dan valt je pas op hoe ze gesleuteld hebben aan het geluid ::ohno::

Ik vind Harm en Huib heel goed hoor!

Huib was wel redelijk, maar Harm was niet zo best. Qua stem wel, maar hij kan z'n tekst niet onthouden en is vreselijk nochalant (iets wat Marlous ook fataal is geworden). Ik denk dat ze 'm door hebben laten gaan, omdat ie zo'n aparte uitstraling heeft en wel eens willen zien hoe ver hij het zou kunnen schoppen.

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #17 Gepost op: 21-11-2005, 14:47:18 »
Als ik zo alle trio´s zie, vind ik het toch jammer dat er kandidaten zijn die overdreven veel in beeld komen, terwijl anderen (die blijkbaar ook goed genoeg zijn om door te gaan) zo weinig/niet in beeld komen.

Ik vind die Maike trouwens de Alice van idols III. Ik hoop alleen niet dat ze zover komt, want er zijn er zeker 13 die beter zijn  ::jaja::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 1
« Reactie #18 Gepost op: 21-11-2005, 15:11:27 »
Ik vind die Maike trouwens de Alice van idols III. Ik hoop alleen niet dat ze zover komt, want er zijn er zeker 13 die beter zijn  ::jaja::

Dat flitste zaterdag ook al door mijn hoofd  ;D
Toch vind ik haar wel leuk om te zien.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline frankop12

  • Forumlid
Re: Theaterronde 1
« Reactie #19 Gepost op: 21-11-2005, 18:35:14 »
Kan iemand mij helpen.. een meisje die ik ken van vroeger zat ook in de theater ronde.. en ik wil wel is weten of ze door is.. Ze vormde een trio met Stefanie - Aniek - Irada.. Het meisje dat ik bedoel heet stefanie! Misschien dat iemand me kan zeggen of ze door is naar de volgende ronde.. het is het linker meisje op de foto.. ::hypocriet::