Auteur Topic: Aflevering 12  (gelezen 26521 keer)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 12
« Reactie #20 Gepost op: 20-11-2005, 23:27:40 »
Nounounou... beetje genuanceerder kan ook wel. ;)

Maar ik ga wel kijken... maar stemmen niet, vertrouw er niks van zo met een aparte Belgische uitzending... Of zou in Belgie de tweede proef op donderdag komen en dan samen met Nederland op zondag de stem-finale?

Ja vaag.. :-\\

Denk het haast het zou toch wel al te bizar zijn dat België op donderdag al mag livestemmen  ;D  ::)

Maar wel flauw dat ze het in België over twee afleveringen uitsmeren dan, word je ook niet blij van volgens mij  ;)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #21 Gepost op: 20-11-2005, 23:33:25 »
Maar wel flauw dat ze het in België over twee afleveringen uitsmeren dan, word je ook niet blij van volgens mij  ;)

En dan zéker als je de afloop v/h tweede duel al op voorhand kan voorspellen...  :-\\  :-X

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 12
« Reactie #22 Gepost op: 20-11-2005, 23:38:14 »
En dan zéker als je de afloop v/h tweede duel al op voorhand kan voorspellen...  :-\\  :-X

Omdat je de uitslag weet bedoel je? Zo voor de hand liggend was het verder niet hoor :P
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #23 Gepost op: 20-11-2005, 23:47:56 »
Omdat je de uitslag weet bedoel je? Zo voor de hand liggend was het verder niet hoor :P

Tot vanavond was het idd 'n noemenswaardig dilemma; zelfs één van de zeldzame momenten dat ik twijfelde over wat ik ging invullen in de TI-pool...

Zoals Robbie al vermeldde... s t o m !  ::niet-ok::

Offline Narya

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #24 Gepost op: 21-11-2005, 12:02:29 »
Kijken er eigenlijk überhaupt wel genoeg mensen om zo'n live-uitzending waarin de kijker beslist te rechtvaardigen?

Straks wint Patrick met vier sms'jes tegen drie...

Offline tally

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #25 Gepost op: 21-11-2005, 12:04:44 »
Kijken er eigenlijk überhaupt wel genoeg mensen om zo'n live-uitzending waarin de kijker beslist te rechtvaardigen?

Straks wint Patrick met vier sms'jes tegen drie...

Patrick gaat niet winnen want het gaat er nu om, wie het populairst is en dat is toch denk ik wel Gianni,
dus Gianna wordt winnaar!
Life is like a box of chocola... yummie!!

Offline tally

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #26 Gepost op: 21-11-2005, 12:05:05 »
Kijken er eigenlijk überhaupt wel genoeg mensen om zo'n live-uitzending waarin de kijker beslist te rechtvaardigen?

Straks wint Patrick met vier sms'jes tegen drie...

Patrick gaat niet winnen want het gaat er nu om, wie het populairst is en dat is toch denk ik wel Gianni,
dus Gianni wordt winnaar!
Life is like a box of chocola... yummie!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12
« Reactie #27 Gepost op: 21-11-2005, 18:43:03 »

Offline kaneel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #28 Gepost op: 22-11-2005, 19:26:08 »
Gezien het verloop van het spel zou, volgens mij, Patrick de uiteindelijke winnaar moeten zijn.
Hij heeft tenslotte de meeste proeven gewonnen, weet dus ook het meeste en daar ging het toch om?
Het ontrafelen van het mysterie.
Gianni heeft vooral gemazzeld! Bijv. hij verliest z'n lucifers, krijgt ie weer nieuwe.
Hij verliest de het 1e spel in de finale, wint vervolgens, dankzij Joos, het 2e spel en mazzelt dus weer enorm in het eindspel.
laten we ophouden met integreren en beginnen met samenleven (Loesje!)

Offline cadfael

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12
« Reactie #29 Gepost op: 22-11-2005, 23:56:15 »
vond het wel leuk om te zien hoe de vrouwen toch de strijdbijl hadden begraven en eindelijk als 'normale' mensen met elkaar konden praten  ::ok::
en ach....Machteld....  ::) lekker tóch nog blijven zeuren, hihi  >:D
Mol moet, mol doet je goed!