Auteur Topic: 3FM Serious Request  (gelezen 153777 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #220 Gepost op: 20-12-2009, 22:59:47 »
dat ook ja  ;D ;D

:o
ik wil het niet weten  ::hand::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #221 Gepost op: 22-12-2009, 00:21:47 »
Weet iemand hoe die 'tune' heet? Dat pianoliedje?

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #222 Gepost op: 22-12-2009, 07:42:27 »
One Song van Rigby ?
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #223 Gepost op: 22-12-2009, 12:23:40 »
One Song van Rigby ?

Ah ja dat is 'm. Dank je wel!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #224 Gepost op: 22-12-2009, 13:23:25 »

Stu-Bru heeft daarentegen wel weer een knappere dj;Siska Schoeters  ::wenkbrauw:: ::wenkbrauw::

smaken verschillen  ::jaja::

Vind de Nederlandse Annemieke toch net iets meer hebben dan Siska

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #225 Gepost op: 23-12-2009, 21:01:26 »
Achossie, het Glazen Huis in Nairobi is weggewaaid.

Er zijn geen gewonden gevallen gelukkig, maar jammer genoeg valt de actie daar dus letterlijk in het water als gevolg van een tropische storm.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #226 Gepost op: 23-12-2009, 21:04:08 »
Achossie, het Glazen Huis in Nairobi is weggewaaid.

Er zijn geen gewonden gevallen gelukkig, maar jammer genoeg valt de actie daar dus letterlijk in het water als gevolg van een tropische storm.
dat is wel heel zuur
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #227 Gepost op: 23-12-2009, 23:22:30 »
actie gaat door, ze zitten nu in het hilton.
het filmpje waar gerard en chiel het horen is trouwens erg grappig.
check ff de site van 3fm staat die op.
Gerard doet het in zijn broek van het lachen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #228 Gepost op: 24-12-2009, 12:36:48 »
Vanmorgen vroeg vond ik het  ::ok:: toen beide glazen huizen contact met elkaar hadden en men synchroon Freestyler draaiden  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #229 Gepost op: 24-12-2009, 18:44:56 »
Ik vond het vanavond wel leuk, toen ''een bakske vol met stro'' gedraaid werd. Toch 1 van de leukste alternatieve kerstliedjes die ooit zijn gemaakt, en het paste wel bij het moment.


Ik heb een akelig vermoeden dat het record van 5,6 miljoen, inclusief de bijdrage van de regering, dit jaar niet wordt gehaald. Ik vergeleek de tussenstanden met die van vorig jaar. En als er in 1 dag 1,3 miljoen bovenop de reeds geregistreerde 1,7 mi9ljoen moet komen.....Er moeten nog wat grote acties worden bijgeschreven, maar dat was vorige edities ook zo.


Verder: ik hoor en lees veel negatieve geluiden over Annemieke. In het begin was het heel onwennig, de debutante tussen twee veteranen, maar ze is naar mijn mening in het programma gegroeid, en doet het nu best leuk.

Wat ik triest vind, is het volgende: ik werk op een afdeling waar een kleine 80 mensen werken. Slechts 2 ervan zeggen weleens te hebben geluisterd naar Serious Request, de overgrote meerderheid weet niet eens wat het is en waarover het gaat. Wat me dan stoort, is de ongeïnteresseerdheid waarmee ze dat te kennen geven: ze luisteren liever naar Frans Bauer en Jan Smit.


Oh, weten jullie dat Noach ervoor heeft gezorgd dat het thema in Groningen dit jaar over de malaria-muggen gaat? En dat die het dus schuld is dat er zoveel malaria-ellende in de wereld is?

Had ie het koppeltje muggen toen niet toegelaten op zijn ark, dan was het Malaria-probleem er nu niet geweest.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #230 Gepost op: 24-12-2009, 19:13:35 »
Wat ik triest vind, is het volgende: ik werk op een afdeling waar een kleine 80 mensen werken. Slechts 2 ervan zeggen weleens te hebben geluisterd naar Serious Request, de overgrote meerderheid weet niet eens wat het is en waarover het gaat. Wat me dan stoort, is de ongeïnteresseerdheid waarmee ze dat te kennen geven: ze luisteren liever naar Frans Bauer en Jan Smit.

Maak je niet zo druk, iedereen zijn eigen muzieksmaak toch. Ik heb ook nooit 3FM opstaan maar omdat ik interesse heb in radio (en media in het algemeen) ken ik Serous Request wel. Heb je trouwens aan alle 80 mensen gevraagd of ze het kennen :P ?
The sun came up and reality set in.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #231 Gepost op: 24-12-2009, 19:23:50 »
Ik heb een akelig vermoeden dat het record van 5,6 miljoen, inclusief de bijdrage van de regering, dit jaar niet wordt gehaald. Ik vergeleek de tussenstanden met die van vorig jaar. En als er in 1 dag 1,3 miljoen bovenop de reeds geregistreerde 1,7 mi9ljoen moet komen.....Er moeten nog wat grote acties worden bijgeschreven, maar dat was vorige edities ook zo.


Verder: ik hoor en lees veel negatieve geluiden over Annemieke. In het begin was het heel onwennig, de debutante tussen twee veteranen, maar ze is naar mijn mening in het programma gegroeid, en doet het nu best leuk.

ik denk ook dat ze dit jaar het bedrag van vorig jaar niet halen
ben het met je eens over annemiek, ze groeit echt met de dag, eerst was ze heel onwennig
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #232 Gepost op: 24-12-2009, 19:33:24 »
Maak je niet zo druk, iedereen zijn eigen muzieksmaak toch. Ik heb ook nooit 3FM opstaan maar omdat ik interesse heb in radio (en media in het algemeen) ken ik Serous Request wel. Heb je trouwens aan alle 80 mensen gevraagd of ze het kennen :P ?
Er staat op die afdeling de hele dag een zender op, die alleen maar Frans Bauer-meuk draait, en als ik dan de zender op 3FM zette: wilde niemand ervan weten, ze hielden het geld leiver in eigen zak. Ik ken de gemiddelde smaak van mjijn collega's inmiddels wel.

Jammergenoeg zoeken ze gewoon een excuus om vooral niets te geven voor een goed doel.

Ik was eerst van plan om niet nog eens een keer een flink bedrag te geven voor een plaat die ik voor iemand had aangevraagd, ik was er intussen achter gekomen, dat de meeste platen die worden gedraaid, in werkelijkheid van een playlist komen, en niet van de aanvragers zelf.

Maar dan staat het goede doel voor mij voorop, en strijk ik over mijn hart.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #233 Gepost op: 24-12-2009, 20:20:20 »
7113447 euro. ::oink:: ::oink:: ::oink::


inclusief de 3 miljoen van Bert Koenders, maar nog steeds een record.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #234 Gepost op: 24-12-2009, 20:23:58 »
7113447 euro. ::oink:: ::oink:: ::oink::


inclusief de 3 miljoen van Bert Koenders, maar nog steeds een record.
wel heel mooi bedrag, vind het raar dat er zoveel geld door de regering is gegeven
zeker met die crisis en na al die trein overlasten, waar eigenlijk te weinig geld in is gestoken
maar wel heel mooi bedrag hoor
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #235 Gepost op: 24-12-2009, 20:30:33 »
Er is gewoon een budget vor dit soort acties, en daar speelt de regering een beetje mee, denk ik.

Ik vond de finale wel heel erg mooi, ze hebben er in Stad echt een feestje van gemaakt. Maastricht en Lei Meisen zitten zich nu hopelijk te schamen, nu ze gezien hebben wat ze door hun eigen stommiteit gemist hebben.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #236 Gepost op: 24-12-2009, 20:37:39 »
over annemiek ben ik het eens. Is wel gegroeid en bleek leek te zijn :)

je collega's bodejos, ach laat iedereen zijn eigen keuze maken. Een flink gedeelte van het land is ermee bezig, om dat te bereiken in deze tijd is al een prestatie op zich :D

Wat de regering betreft, slim dat ze niet zomaar verdubbelen, leuk die 3 miljoen. Het is ze van harte gegund daar in Groningen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #237 Gepost op: 24-12-2009, 20:46:15 »
Het is met die collega's overigens al jaren zo, ook met andere acties zijn ze nergens enthousiast voor te krijgen. En dat kan dus variëren van acties als Serious Request, tot het samen met de afdeling iets organiseren. Wil je zoiets door de week, dan ziet iedereen dat wel zitten, maar dat kan door de aard van ons werk niet, wil je iets op zaterdag plannen (desnoods enkele maanden vooruit), dan wil niemand meedoen.....

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #238 Gepost op: 24-12-2009, 20:54:41 »
Citaat
Vorig jaar was de opbrengst van Serious Request 5,6 miljoen. Ook in andere landen waren dit jaar weer soortgelijke acties. In Zweden werd een half miljoen euro opgehaald, in België 3,7 miljoen en in Zwitserland 4,7 miljoen.
hebben wij Nederlanders het super gedaan, maar de vraag is of er in zwitserland ook geld is bijgegeven door de regering, anders heeft zwitserland het het best gedaan ;D

en ja, ik maak er een wedstrijd van :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #239 Gepost op: 24-12-2009, 20:56:14 »
In Kenia moest er geloof ik geld bij..........