Auteur Topic: 3FM Serious Request  (gelezen 153767 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #120 Gepost op: 2-12-2008, 09:57:56 »
filmpje van Giel dan ook maar om het af te maken :)

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #121 Gepost op: 8-12-2008, 16:26:56 »
en nummer drie is Paul Rabbering ::bravo::

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #122 Gepost op: 8-12-2008, 18:33:20 »
Ah, dit keer echt een hoog molgehalte.

Ik ga er die zaterdag misschien naartoe, ik heb nog een Kruidvat-treinkaart. Het is toch weer in Den Haag?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #123 Gepost op: 8-12-2008, 18:46:29 »
Het is toch weer in Den Haag?

Breda ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #124 Gepost op: 9-12-2008, 19:59:58 »
Breda ::tandpastasmiley::
Gaat het huis reizen? Volgend jaar Maastricht dan maar, maar we hebben hier de kerstman al te logeren op het Vrijthof....... ::trots::

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #125 Gepost op: 12-12-2008, 08:47:57 »

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #126 Gepost op: 23-12-2008, 17:29:48 »
Gaat het huis reizen? Volgend jaar Maastricht dan maar, maar we hebben hier de kerstman al te logeren op het Vrijthof....... ::trots::

geloof dat ze volgend jaar naar Rotterdam gaan ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #127 Gepost op: 23-12-2008, 21:11:48 »
Breda ::tandpastasmiley::
Heb je Linde en Sam er gezien met hun bed?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #128 Gepost op: 23-12-2008, 21:13:29 »
Heb je Linde en Sam er gezien met hun bed?

nee, maar ik mis best veel dit jaar door het vele werken, wat was dat dan? :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #129 Gepost op: 23-12-2008, 21:15:24 »
Overigens is er een grote storing op de drie publieke netten, waardoor het Glazen Huis onverwacht extra publiciteit krijgt, want in plaats van de reguliere programma's wordt het signaal van Breda nu op die zenders gezet.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #130 Gepost op: 23-12-2008, 21:21:07 »
nee, maar ik mis best veel dit jaar door het vele werken, wat was dat dan? :)
Op studio Brussel doet men reeds een paar jaar hetzelfde.2 mensen van Stu-Bru. zijn voor het goede doel al liftend met een bed  ??? vanuit Zweden vertrokken om via Denemarken-Duitsland-Nederland tijdig in Gent (waar het glazen huis dit jaar staat) aan te komen. Woensdag(dacht ik) zijn ze in het huis in Breda blijven overnachten.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #131 Gepost op: 23-12-2008, 21:24:04 »
Op studio Brussel doet men reeds een paar jaar hetzelfde.2 mensen van Stu-Bru. zijn voor het goede doel al liftend met een bed  ??? vanuit Zweden vertrokken om via Denemarken-Duitsland-Nederland tijdig in Gent (waar het glazen huis dit jaar staat) aan te komen. Woensdag(dacht ik) zijn ze in het huis in Breda blijven overnachten.

okee, gaaf ::ok:: dus net zoiets als onze Timur doet, met zijn baby :D ik vroeg me trouwens al af of Belgie nog meedeed dit jaar, hoorde er niets over :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #132 Gepost op: 23-12-2008, 21:30:19 »
okee, gaaf ::ok:: dus net zoiets als onze Timur doet, met zijn baby :D ik vroeg me trouwens al af of Belgie nog meedeed dit jaar, hoorde er niets over :)
bij deze dus wel  :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #133 Gepost op: 27-12-2008, 17:18:44 »
Dankzij Uitzending gemist heb ik toch nog wat van het Glazen Huis meegekregen. Echt heel leuk om mensen, die je eerder op een van de molfandagen hebt gezien, zo bezig te zien,en zo leuk te zien reageren op het moment dat ze daar op het podium staan.

Jordy kan denk ik altijd de 3FM-studio binnenlopen.Liedje stelt op zich natuurlijk niets voor, maar als het op deze manier ´omarmd´ wordt, dan moet je iedere keer als je het hoort, weer terugdenken aan het Glazen Huis van 2008.

Hoop echt dat ik er dan volgend jaar eens naar toe kan gaan.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #134 Gepost op: 2-01-2009, 12:02:22 »
De kans is groot dat het Glazen Huis van 3 FM volgend jaar naar Maasticht komt. Dat zegt de organisatie van Winterland Maastricht. Er zijn veel steden die het Glazen Huis in de kerstperiode binnen willen halen, maar Maastricht zou een goede kans maken omdat sponsor Coca Cola voor deze stad kiest.

In het Glazen Huis worden zes dagen voor kerst drie dj's zonder eten opgesloten om geld in te zamelen voor het goede doel. Tegelijkertijd draaien ze dag en nacht, in ruil voor giften, verzoeknummers voor luisteraars. In 2008 stond het Glazen Huis in Breda.


Bron: L1 teletekst

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #135 Gepost op: 25-03-2009, 19:50:53 »
Wat een stommelingen bij de gemeente Maatstricht zeg, laten ze het Glazen huis lopen.


Ik misgun het Groningen helemaal niet, integendeel.

Vandaag viel de keuze dus op Grunn.....


Citaat
Het Glazen Huis staat dit jaar in Groningen. Aan het eind van elk jaar houdt radiozender 3FM een actie voor het Rode Kruis onder de naam Serious Request.

Luisteraars kunnen dan in ruil voor geld plaatjes aanvragen bij drie dj's die zes dagen lang zonder eten bivakkeren in een glazen huis. Het huis komt te staan op de Grote Markt in Groningen.


Bron: NOS-teletekst

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #136 Gepost op: 25-03-2009, 20:18:31 »
Wat een stommelingen bij de gemeente Maatstricht zeg, laten ze het Glazen huis lopen.

 ???

Ze zijn gewoon niet gekozen. Er waren meer steden in de race (Tilburg en Enschede) en Groningen heeft gewoon "de beste plannen om het publiek bij de actie te betrekken en zoveel mogelijk geld op te halen voor het goede doel" volgens Teletekst.

Er is dus geen sprake van dat Maatricht het Glazen Huis heeft laten lopen. ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #137 Gepost op: 26-03-2009, 07:08:03 »
Nja, wie weet heeft Kruidvat tegen die tijd wel weer een leuke actie  ::jaja::
The sun came up and reality set in.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #138 Gepost op: 26-03-2009, 08:00:50 »
???




Er is dus geen sprake van dat Maatricht het Glazen Huis heeft laten lopen. ::ohno::
jawel hoor, ze hadden helemaal geen plan klaar. Er was wel een blauwdruk van de stichting Winterland, maar toen de beurt was aan de gemeente Maastricht om het in te dienen, liet men het afweten. Ze gingen ervan uit dat er nog tijd was om het in te dienen, en nu geven ze elkaar een beetje de schuld dat het niet tijdig werd ingediend.
« Laatst bewerkt op: 26-03-2009, 08:17:09 door Bodejos »

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 3FM-dj's gaan nogmaals in een Glazen Huis
« Reactie #139 Gepost op: 26-03-2009, 08:47:17 »
Goed gedaan Groningen. ::bravo:: Ook een prima keuze natuurlijk ::tandpastasmiley::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.