Auteur Topic: Fanclub Chriz  (gelezen 7109 keer)

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #40 Gepost op: 6-12-2005, 21:08:52 »
Jammer Chriz  ::joehoe::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #41 Gepost op: 6-12-2005, 21:17:02 »
heej chriz, samen op holy isle, kamp zuid en nu hier, en toch afscheid moeten nemen telkens, en nu weer, het is zwaar, ik hoop dat je veel stemmen vergaart op de grim ::zwaai::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #42 Gepost op: 6-12-2005, 21:36:56 »
vaarwel.. ::joehoe::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #43 Gepost op: 6-12-2005, 21:59:57 »
Chriz, ik dacht echt dat je erg ver zou komen, maar nu heb je ons verlaten  :\'( Helaas!!! Ik zal je missen!!! en nee niet als kiespijn, maar echt!! Lieve Chriz, heel veel succes op Grim!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: Ik zal je dara dan ook steunen!  :-*

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #44 Gepost op: 6-12-2005, 23:11:41 »
Dank jullie wel voor jullie gemeende steunbetuigingen. Gelukkig heb ik nog een heel klein kansje door Grimm, maar eigenlijk vind ik zelf niet meer dat ik het verdien.

Toch ben ik blij dat op 2 na er nog allemaal maatjes van mij in het spel zitten en de andere 2 is het ook gegund, ook al vond ik ze tactisch minder sterk. Het ga jullie goed, misschien tot in de finale. Ik ben nog niet weg. :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #45 Gepost op: 6-12-2005, 23:52:22 »
Dank jullie wel voor jullie gemeende steunbetuigingen. Gelukkig heb ik nog een heel klein kansje door Grimm, maar eigenlijk vind ik zelf niet meer dat ik het verdien.

Toch ben ik blij dat op 2 na er nog allemaal MAATJES van mij in het spel zitten en de andere 2 is het ook gegund, ook al vond ik ze tactisch minder sterk. Het ga jullie goed, misschien tot in de finale. Ik ben nog niet weg. :)
Lekker Nieuwe Maatjes  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #46 Gepost op: 6-12-2005, 23:54:39 »
Ik snap m niet :geenidee:

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #47 Gepost op: 7-12-2005, 22:08:14 »
Dank jullie wel voor jullie gemeende steunbetuigingen. Gelukkig heb ik nog een heel klein kansje door Grimm, maar eigenlijk vind ik zelf niet meer dat ik het verdien.

Toch ben ik blij dat op 2 na er nog allemaal maatjes van mij in het spel zitten en de andere 2 is het ook gegund, ook al vond ik ze tactisch minder sterk. Het ga jullie goed, misschien tot in de finale. Ik ben nog niet weg. :)

tuurlijk had je het verdiend!!! En je gaat er nu ook nog voor,  ::jaja:: vind ik!! !!  ::bravo::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #48 Gepost op: 7-12-2005, 23:17:43 »
Dat was een fijne afscheidsronde. Dank je nog wel Xmoix voor je laatste posts.

Lieve fans en lezers van dit topic. Graag verwijs ik u door naar de Grim Populariteitspoll. U mag daar een vinkje bij mijn naam zetten en aangezien ik graag concurrentie uitschakel die langer dan mij op het eiland zit, mag u ook een vinkje bij Juudiths naam zetten. U wordt vriendelijk bedankt voor uw medewerking.

We hopen nog lang in het spel te blijven. We zullen er iig alles aan doen. Ik ga niet zomaar opgeven, als ik ga dan met opgeheven hoofd. Voor jullie! Voor mijn fans!  ::bravo::