Auteur Topic: Fanclub Chriz  (gelezen 7108 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Fanclub Chriz
« Gepost op: 26-11-2005, 16:43:55 »
Club Chriz

Naam Survivor: Chriz
Leeftijd: nb
Geslacht: Man



Spelverloop
Week 1 t/m 2: Team Holy Isle
Week 3 t/m 5: Team Terra
Week 6 t/m 9: Kamp Zuid
Week 10 t/m 11: Ushaia
Week 11 t/m ?: Grim
« Laatst bewerkt op: 6-12-2005, 21:09:49 door Molcrazy »
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #1 Gepost op: 26-11-2005, 16:55:57 »
Beste survivor,

Je hebt de samensmelting gehaald, tijd dus voor een feestje! Bedenk het ultieme openingsfeest voor jou club. Het feest begint om 18.00 uur en duurt tot 0.00 uur. Het thema is, hoe verrassend ook, Survivor. Denk aan eten en drinken (ook voor personen onder de 16!), muziek en entertainment, maak er in ieder geval iets spectaculairs van. Maar zorg ervoor dat het binnen het thema past. Motiveer dus je keuzes.

Vanaf deze week leveren jullie de opdrachten niet meer per PM in, maar posten jullie het in jullie persoonlijke topic. Zorg dat je je gehele programma hebt gepresenteerd vóór donderdagavond 23.59 uur. Het orgineelste concept wint een zwarte stem, voor de nummer 2 ligt een witte stem klaar. Zorg dat je club tot leven komt met een ultiem openingsfeest.

En dan nog dit: om te zorgen dat wij niet jou hele topic hoeven door te spitten naar wat je allemaal bedacht hebt, zorg ervoor dat uiteindelijk alles in 1 post komt te staan. Begin deze post met: Programma Feestavond Club X (Vul op X je eigen naam in).

Succes!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #2 Gepost op: 26-11-2005, 17:20:14 »
Hahahah lijp bordje ;D

Succes!
« Laatst bewerkt op: 26-11-2005, 17:42:12 door Ome Willem »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #3 Gepost op: 26-11-2005, 17:55:53 »
Chriz zet hem op ik had niet anders verwacht dan dat jij het wel zou halen....let the games begin ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #4 Gepost op: 26-11-2005, 17:56:43 »
Chriz ook jij veel suc6. Grappig bordje ook weer, zal ik woensdag dan maar langskomen?

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #5 Gepost op: 26-11-2005, 18:04:12 »
eejs chriz! gevaarlijk klantje ben jij ;) Desondanks heel veel s6 he! ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #6 Gepost op: 26-11-2005, 18:17:26 »
Hierbij wil ik D**n van harte bedanken voor het maken voor mijn bordje. Hij is dan ook gelijk ERE-GAST op mijn feest.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #7 Gepost op: 26-11-2005, 18:28:11 »
alvast succes en dat je maar ver mag komen!  ::ok::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #8 Gepost op: 26-11-2005, 18:36:26 »
leuk bordje  ::ok::

heel veel succes Chriz  ::bravo::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #9 Gepost op: 26-11-2005, 19:04:01 »
succes Chriz,gisteren  ;) wou ik nog niet reageren,want we waren er nog niet helemaal he  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #10 Gepost op: 26-11-2005, 19:21:34 »
Heey Chriz! Superbordje (go D**n) Smiecht je door het spel heen, je komt vast en zeker heel erg ver! Succes ::bravo::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #11 Gepost op: 26-11-2005, 19:38:40 »
Go Chriz Go. Zet hem op jongen.  ::ok::

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #12 Gepost op: 26-11-2005, 19:39:26 »
jij ook succes he ;D

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #13 Gepost op: 27-11-2005, 14:09:20 »
Heel veel succes met het spel spelen op jou manier!! Ik denk dat je erg ver gaat komen, we zullen zien  ;)!!  ::bravo:: ::bravo::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #14 Gepost op: 27-11-2005, 14:21:57 »
Leuk bordje  ::rofl:: (ze vonden je vast te gevaarlijk om je een stem te geven  ;) )

Good luck enzo

Maar we gaan het je nu knap lastig maken  >:D >:D >:D

Als je het nu niet opgeeft ga ik je echte leeftijd bekend maken

Gna gna...
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #15 Gepost op: 27-11-2005, 15:26:18 »
Leuk bordje  ::rofl:: (ze vonden je vast te gevaarlijk om je een stem te geven  ;) )

Good luck enzo

Maar we gaan het je nu knap lastig maken  >:D >:D >:D

Als je het nu niet opgeeft ga ik je echte leeftijd bekend maken

Gna gna...
die weten we toch al ;), ikke wel haha  ::rofl::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #16 Gepost op: 27-11-2005, 18:17:46 »
die weten we toch al ;), ikke wel haha  ::rofl::
Ik  niet! ::)
🜃

Offline kolko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #17 Gepost op: 27-11-2005, 19:20:12 »
Gooooo Chriz!  ::tandpastasmiley:: Gooooo Chriz! ::tandpastasmiley:: Gooooo Chriz! ::tandpastasmiley:: Gooooo Chriz! ::tandpastasmiley:: Gooooo Chriz! ::tandpastasmiley:: Gooooo Chriz! ::tandpastasmiley:: Gooooo Chriz! ::tandpastasmiley:: Gooooo Chriz! ::tandpastasmiley:: Gooooo Chriz! ::tandpastasmiley:: Gooooo Chriz!  ::tandpastasmiley:: Gooooo Chriz! ::tandpastasmiley:: Gooooo Chriz! 

*Voted*

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Fanclub Chriz
« Reactie #18 Gepost op: 27-11-2005, 21:54:27 »
8)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Programma Feestavond Club Chriz
« Reactie #19 Gepost op: 30-11-2005, 16:32:18 »
Het is 18.00 uur. Een hele zaal staat te wachten op wat komen gaat. Dan komt Chriz binnen lopen. Een enorm gejoel en gejuich. Mensen knielen en aanbidden Chriz. Zijn fans slaan door tot in het extreme. Chriz schaapt zijn keel en begint: 'Welkom iedereen op the Dark Chriz' Rock Party. Al die suffe strandfeestjes. Onbewoond eiland, cocktail, gaap! Bedenk eens wat nieuws. Survivor is niet leuk en aardig met zijn allen op t strand naar stokjes en besjes zoeken. Het is het meest evil en duistere spel wat er ooit bedacht is en daarom is het tijd om dat eens goed te vieren. Het is een gemeen spel, waar elkaar dwars zitten en frustreren het hoofddoel is. Mietjes geven op. Bikkels strijden door. Aangezien de honger op zo'n eiland een van de belangrijkste dingne is, is het weghalen van voedsel en zo anderen verzwakken, supergemeen. Nu ben ik net bij Jorgs fanclub langs geweest en heb al zijn voedsel gejat. Daar gaan we wat leuks mee doen! We beginnen deze avond met EEN VOEDSELGEVECHT!!!!'

Binnen de korste keren zit de hele zaal onder de smurrie. Onder het eistuif klimt Chriz weer het podium op. Chriz: 'Dat was lachen en vooral te bedenken dat Jorg vanavond geen voedsel voor zijn gasten heeft. hehe! Natuurlijk hebben we ook plezier voor jullie. Daarom krijgen jullie nu een optreden van één van de duistere bands die op dit moment bekend is: EVANESCENCE!'



Amy Lee en haar mannen betreden het podium op en brengen 'Lies' 'Exodus' en 'Haunted' te gehore. 3 titels die perfect passen bij het duistere karakter van Survivor.

Chriz bedankt Evanescence voor hun optreden en gaat verder: 'Dan is het nu tijd voor een lezing van iemand die evil tot op het bot is. Door middel van een ijzersterk complot wist hij zich omhoog te werken tot winnaar van CSC 1! Wij presenteren u eindelijk: DE MEMOIRES VAN BERTHA'

In een kort half uurtje vertelt Bertha hoe hij allerlei mensen op slinkse wijze wist te verleiden dmv het 'Gele Complot' Hij vertelt over zijn avonturen op Duivelseiland en de zaal luistert met open mond naar de goeroe. Bertha zit nog vol verhalen, maar het programma zit bomvol om alles tot een goed einde te maken.

Chriz: 'Dan zal ik nu een stukje van mijn gedachten laten zien door te citeren uit mijn dagboek:

Citaat
Week 5: Ik hoorde van Guikie (via-via uiteraard) dat er samensmeltingen zaten aan te komen. Dat bracht een ander licht op de zaak. Deze week stond mijn team tegenover het Infernius-team van Nicky, Eefjuh en Megan (en andere). Eefjuh, EIDM en Juudith waren op de hoogte van Megans verraad en dat zou Megans einde betekenen. Ik schatte Guikie en Megan evenzwaar in, dus t boeide me weinig wie van deze twee uit het spel zou gaan.

Holy Isle had het wederom overleefd en dus zou Liekes executie nog een weekje worden uitgesteld. Deze week zou t zover zijn, met zoveel tegenstemmen was t einde voor haar in t zicht.

Als laatste was er dan nog Aquagonië, dit team was inmiddels aardig ingedund en aangezien Eirc nooit Koekoe zou wegstemmen zou Xmoix hier wel het slachtoffer moeten worden. Niet gunstig voor mij, maar och Holy Isle had al zoveel tegenstemmen (vanwege True Gondorians vertrek) het zou weer een eitje worden deze week.

Ik verwachtte dat Lieke (nu toch eindelijk, ZUCHT! vertrek ns!!!) en Megan deze week zouden gaan.


Chriz: 'Dank jullie wel voor jullie aandacht. Achterin de zaal kunnen jullie inschrijven voor de 'Volgende slachtoffer van Chriz'-poll. Het is heel simpel. Schrijf op wie je denkt wie het volgende slachtoffer van Chriz wordt. Daarnaast schrijf je de naam op van degene die het mes in mijn rug gaat steken en mij eruit gaat stemmen. Veel succes!'

Chriz: 'We gaan deze avond nog even knallen en daar heb ik een paar geweldige bands ingehuurd. We beginnen met Lifehouse. De enige reden dat we hen erin hebben gestopt is om de spelleidng om te kopen! Maar dat geef onze valsheid en sluwheid wel weer. Daarna zal Kosheen met 'Catch' optreden, want dat nummer past natuurlijk 10x beter bij ons dan bij Koekoe! Dan gaan we door met Alice Cooper ft. Ozzy Osbourne en de afsluiting van de dag is van de officiele duistere CSC-band: WITHIN TEMPTATION! Ik wens jullie nog een fijne avond en ik ga nu stoppen voor ik aan het maximum aantal tekens bereik.







« Laatst bewerkt op: 30-11-2005, 16:34:36 door Chriz »