WeekopdrachtOp 24 september zette deze voor mij nog onbekende medekandidaat voet op Infernius. De eerste weekopdracht werd een nederlaag, maar op de eerste eliminatieproef winnen ze van mijn kamp. Maar de daar op volgende weekopdracht zijn de rollen omgekeerd, ik win met mijn kamp en Infernius verliest. Dan wordt mijn winnaar op Holy Isle geplaatst, hij overtreft zichzelf in de volgende eliminatieproef en wint. En ook wint hij de volgende weekopdracht. Ook de eliminatieproef wint hij weer overtuigend. Hij heeft een leuke tijd met Lieke op Holy Isle, tijdens de volgende weekopdracht wordt hij als sterkste eilandbewoner genoemd, helaas wint hij de opdracht niet en ook verliest hij de daar op volgende eliminatieproef, Lieke wordt unaniem weggestemd en ze slaat mijn winnaar in zijn gezicht. Holy Isle verliest alweer de volgende weekopdracht, op Holy Isle sloeg voor de weekopdracht al het noodlot toe. Hierdoor wordt mijn winnaar op Kamp Zuid geplaatst, ook wordt hij op de volgende eliminatieproef begraven in het zand. Maar hij wordt niet als eerste begraven, maar mijn winnaar krijgt geen stemmen tegen op de volgende eilandraad. Ook verliest hij de volgende Robinsonproef. Maar de eliminatieproef wordt weer gewonnen, de weekopdracht daarna wordt verloren, maar de eliminatieproef wordt dan weer gewonnen. Vervolgens wordt de Robinsonproef door beide kampen gewonnen. Dan is het zover, hij komt in de 2e fase van Survivor. De eerste fase verliep eenvoudig. Hij bleef op de achtergrond en kwam nooit in de problemen. Hij wint vervolgens geen prijs op de volgende weekopdracht en bemachtigd ook geen immuniteit, maar overleefd wel de eilandraad, zonder enkele tegenstemmen, maar op de volgende weekopdracht wint hij wel een witte stem. Zijn sterkste kanten is dat hij sociaal is en fysiek ook nog eens sterk is. Mentaal is hij ook helemaal top! Kortom mijn winnaar is:
.
..
...
....
.....
......
.....
....
...
..
.
..