Auteur Topic: Fanclub Juudith  (gelezen 5903 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Fanclub Juudith
« Gepost op: 26-11-2005, 16:46:13 »
Club Juudith

Naam Survivor: Juudith
Leeftijd: 14
Geslacht: Vrouw



Spelverloop
Week 1 t/m 2: Team Aquagonië
Week 3 t/m 5: Team Infernius
Week 6 t/m 8: Kamp Noord
Week 9: Obscura
Week 10 t/m 11: Ushaia
Week 11 t/m ?: Grim
« Laatst bewerkt op: 6-12-2005, 21:10:44 door Molcrazy »
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #1 Gepost op: 26-11-2005, 16:53:33 »
Beste survivor,

Je hebt de samensmelting gehaald, tijd dus voor een feestje! Bedenk het ultieme openingsfeest voor jou club. Het feest begint om 18.00 uur en duurt tot 0.00 uur. Het thema is, hoe verrassend ook, Survivor. Denk aan eten en drinken (ook voor personen onder de 16!), muziek en entertainment, maak er in ieder geval iets spectaculairs van. Maar zorg ervoor dat het binnen het thema past. Motiveer dus je keuzes.

Vanaf deze week leveren jullie de opdrachten niet meer per PM in, maar posten jullie het in jullie persoonlijke topic. Zorg dat je je gehele programma hebt gepresenteerd vóór donderdagavond 23.59 uur. Het orgineelste concept wint een zwarte stem, voor de nummer 2 ligt een witte stem klaar. Zorg dat je club tot leven komt met een ultiem openingsfeest.

En dan nog dit: om te zorgen dat wij niet jou hele topic hoeven door te spitten naar wat je allemaal bedacht hebt, zorg ervoor dat uiteindelijk alles in 1 post komt te staan. Begin deze post met: Programma Feestavond Club X (Vul op X je eigen naam in).

Succes!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #2 Gepost op: 26-11-2005, 17:21:38 »
Juudith! Jij gaat winnen, he!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #3 Gepost op: 26-11-2005, 17:58:00 »
Heej Juudith. Ik heb nooit bij je in het team gezeten, maar nu kan ik je dan eindelijk leren kennen.

Veel suc6 in het verdere verloop van het spel ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #4 Gepost op: 26-11-2005, 17:58:10 »
knock knock...Juud heel veel succes enne pas op voor de mol in dit spel...hij/zij is verdraaid goed in zijn vak ::tandpastasmiley:: ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #5 Gepost op: 26-11-2005, 17:59:46 »
heej juud!
Je hebt het denk ik vrij zwaar gehad op obscura! Daarom ben je een terechte terugkomer! veel s6! ::bravo::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #6 Gepost op: 26-11-2005, 18:29:22 »
alvast succes en dat je maar ver mag komen!  ::ok::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #7 Gepost op: 26-11-2005, 19:12:56 »
He Juud! We zijn de laatste smiechters hier, maar Smiechtwerk is opgeblazen  :) Desondanks veel succes!  ::zwaai::

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #8 Gepost op: 26-11-2005, 19:14:01 »
Veel suc6! ::bravo::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #9 Gepost op: 26-11-2005, 19:15:55 »
hey hey Juudje,wat ben ik blij dat mijn "oud" kampgenootje er terug bij is  ::ok:: ::ok::  succes meid

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #10 Gepost op: 26-11-2005, 19:16:34 »
Dankjulliewel allemaal :)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #11 Gepost op: 26-11-2005, 19:26:18 »
Juudith jouw bewonder ik ook enorm hoor, je hebt bewezen dat je niet uit het veld te slaan ben.  ::ok::  ::ok::

Offline Eefjuhh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #12 Gepost op: 26-11-2005, 19:42:10 »
succes juud ::bravo::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #13 Gepost op: 26-11-2005, 21:15:12 »
Juudith, ik heb je niet voor niets zo hoog op mijn Obscura lijstje gezet! Kick some butt!!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #14 Gepost op: 26-11-2005, 23:25:37 »
Gefeliciteerd Juuud!! Wij laten zien dat we rasechte Obscurianen zijn en dus helemaal koel zijn!! ::tandpastasmiley:: ::bravo::
🜃

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #15 Gepost op: 27-11-2005, 09:31:23 »
Kom op Juudith!! Je wint wel!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #16 Gepost op: 27-11-2005, 14:01:49 »
Welkom terug en veel succes!!  ::bravo::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #17 Gepost op: 29-11-2005, 16:25:02 »
Last but not least! Echt heel goed gedaan dat je weer van Obscura bent terug gekomen  ::ok:: ::ok:: ::ok::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #18 Gepost op: 30-11-2005, 22:06:02 »
Programma Feestavond Club Juudith

Klik hier voor een filmpje

Eck, Jutta, Chriz, Xmoix, Nostradamus, ikbenjorg, Koekoe, Faabjuh en Eefjuhh liepen over het prachtige strand van Ushaia.
Opeens zagen ze op de grond 3 briefjes liggen, ze zagen er ongeveer zo en zo uit, het 3de briefje werd niet teruggevonden.
"Hee, wat is dit!?" vroeg ikbenjorg zich af. "Zo te zien is het een uitnodiging voor een openingsfeest van Juudith's fanclub"... "Juudith een fanclub? Haha! Heeft ze fans dan?" Chriz keek verbaasd.
"Joh, doe is niet zo flauw!", zei ikbenjorg. Xmoix leest het 3de briefje voor:
"Hallo lieve medesurvivors,
Bij deze nodig ik jullie uit om op het openingsfeest van mijn club te komen.
Er zal vanalles te doen zijn, onder andere een grote playbackshow en een heerlijk diner.
Lees voor meer informatie het briefje met het programma even...
Het feest is morgen van 18.00 tot 0.00.. Ik hoop dat jullie allemaal komen!
Liefs,
Juudith"
"Poe.. ik heb er niet echt zin in, het is zo kinderachtig" zucht Eefjuhh. "Inderdaad, helemaal mee eens..." Sluit Jutta zich bij haar aan. Xmoix: "Ach meiden, we moeten toch maar even gaan, anders is ze zo alleen!"

*De volgende dag...*
Eefjuhh staat voor de spiegel, ze vraagt zich af wat ze aan moet trekken... Ze pakt haar mooiste rokje en een leuk roze topje. "Zo, dit staat wel leuk", Eefjuhh kijkt op haar horloge, het is al half 8! Nog maar een halfuur voor haar make-up en ze moet nog beginnen!
Eefjuhh pakt snel haar make-up tas en een spiegel, die door de helft is gebroken. Ze snijdt haar hand aan de scherven! "Oh, shit!" Ikbenjorg komt haar te hulp. "Wat zie je er leuk uit, Eefjuhh" "Nee man, zeur niet, ik heb nog geen make up op! Maar help eerst!". Gelukkig is ikbenjorg handig, hij verbindt Eefjuhh's hand en dan kan Eefjuhh weer door.
Ze doet zo snel mogelijk haar make-up op, en dan na een halfuurtje is ze klaar. Samen met ikbenjorg loopt ze naar het feest, waar de anderen al aangekomen zijn.
Dan ziet Eefjuhh dat ze hetzelfde rokje als Juudith heeft. Eefjuhh is helemaal van slag en gaat eventjes alleen ergens anders zitten...
"I predict a riot.. I predict a riot" begint Nostradamus te neuriën. Chriz vindt het allemaal een beetje overdreven. "Is dit nou zo erg? Zucht, meiden.."
Jutta: "Stel nou dat jij het zelfde rokje als Jorg aanhad, dan was je ook niet blij!" Chriz en Jorg kijken elkaar aan, en hun mond valt open... "EEN ROKJE!?" stamelt Jorg...
Dan beginnen ze met het eten... Juudith legt uit:
Voor het eten heb ik gekozen voor makkelijk te eten, lekkere, gezonde hapjes. Ik vond dit goed passen bij het tropische klimaat van ons eiland Ushaia. Alle ingrediënten zijn dan ook afkomstig van ons eigen eiland. Voor de drankjes ben ik de geheime verzameling van Daisy en Molcrazy ingedoken. Ik heb Tequilla, Rum en Dubbelfriss meegenomen. Deze kun je mengen met de sappen uit de vruchten die op dit eiland groeien.
Ik hoop dat jullie het lekker vinden! Eet smakelijk!"
Faabjuh valt meteen aan, hij heeft zware weken op het eiland Obsura achter de rug. De anderen eten iets minder, maar iederen is het er over eens dat het erg lekker is.
Als iedereen zijn eten opheeft, neemt Xmoix het woord. "Laten we gaan playbacken!"
Xmoix begint meteen zelf, met een vertolking van het nummer 'I love Rock 'n Roll' van Britney Spears. Ze playbackt geweldig... Als ze ineens wordt onderbroken door Daisy en Molcrazy, die het feest inlopen.
Daisy is boos, de jongeren onder de 16 hadden ook gedronken! Ze verwijdert meteen alle drank en zet de Dubbelfrisss uit Molcrazy's geheime verzameling neer. Eefjuhh vindt het niet erg "Ik vond die sterke drank toch niet lekker"
Dan neemt Daisy de microfoon en geeft een prachtige versie van 'The Scientist' van Coldplay. Bij de eerste zin begint ze echt te zingen, 'Come up to meet you, tell you I'm sorry. You don't know how young you are'. De monden van de Survivors vallen open... Daisy zingt prachtig! Koekoe is meteen verliefd en stamelt "Daisy..." Gelukkig is de liefde wederzijds.. "Koekoe..." klinkt uit Daisy's mond.
Daisy en Koekoe trekken zich terug, en beleven de rest van de nacht met z'n tweetjes.
Dan zet Juudith de muziek aan voor de Disco. "Heb je even voor mij?" weerklinkt uit de speakers. Er wordt flink gedanst, maar dan ziet Juudith iets. Er ontbreken 2 mensen! Nostradamus en Eefjuhh zijn weg! Juudith raakt in paniek, er zijn Survivors verdwenen! Ikbenjorg verlost haar "Kijk, daar zitten ze, romantisch met zn 2en, naar de zonsondergang kijken!" "Ohja"
Al gauw is het 0.00, en het feest is voorbij. Veel te snel, volgens sommigen. De Survivors gaan naar bed. Juudith ruimt de rommel op, en gaat ook naar bed.
Ze wil goed uitgerust zijn, want morgen is een belangrijke proef...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Fanclub Juudith
« Reactie #19 Gepost op: 30-11-2005, 22:15:56 »
Hehe, ik zie er echt wel vet uit.  ::tandpastasmiley::