Auteur Topic: Theaterronde 2  (gelezen 9112 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Theaterronde 2
« Gepost op: 26-11-2005, 17:09:23 »
Vorige week vielen de eerste kandidaten in de theaterronde af. Er zijn nu nog 60 deelnemers over voor 27 plaatsen in de liveshows. Wie mogen er live een nummer zingen voor 2 miljoen kijkers en stranden in het zicht van de haven? Kijk vanavond om 20.00 uur naar RTL 4 voor het antoowrd!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Theaterronde 2
« Reactie #1 Gepost op: 26-11-2005, 21:02:01 »
Dit was echt een super leuke en vooral spannende afleveringen, er zijn best leuke kandidaten uitgegaan, er zijn nu nog maar 27 over.  :) ::bravo::

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #2 Gepost op: 26-11-2005, 21:22:02 »
Het was weer leuk! Ik vond vooral Ariel, Rafaella en Floortje heel goed  ::bravo::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #3 Gepost op: 26-11-2005, 21:22:38 »
Ontzettend leuke aflevering!  :D

Geweldig die nieuwe opzet met dat gelijk stemmen van de jury. Dat maakt 't toch weer heel anders dan andere jaren.  :)

Al mijn favorieten zijn iig door!   ::ok:: Aaron, Ariel, Charissa, Davide en Floortje vind ik allemaal erg goede kandidaten. Volgens mij gaan die wel ver komen.  ::jaja::

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #4 Gepost op: 26-11-2005, 21:23:33 »
Grrrr, werkelijk 5 minuten voor het eind vallen alle commerciele zenders hier uit  >:(
Ik heb nog gezien dat Cheyenne en Rafaella over waren....wie is er door, en wat gebeurde er toen nog?


Verder een hele leuke aflevering en dat stemmen idd vond ik ook erg leuk  ::jaja::
Ook een paar door die we nog niet zo heel erg gehoord hebben, dus ik ben benieuwd!
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Theaterronde 2
« Reactie #5 Gepost op: 26-11-2005, 21:25:21 »
Rafaella is door  ::jaja:: Ik vind Gabriel en Floortje,Ariel en Rafaella erg goed zingen.  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #6 Gepost op: 26-11-2005, 21:26:20 »
Grrrr, werkelijk 5 minuten voor het eind vallen alle commerciele zenders hier uit  >:(
Ik heb nog gezien dat Cheyenne en Rafaella over waren....wie is er door, en wat gebeurde er toen nog?

Rafaella is door ondanks dat ze haar liedjeskeuze bij de solo niet goed vonden. (de jury had 'If I ain't got you' van Alicia Keys 'n beetje te vaak gehoord bij de audities  ;D ) Ze had namelijk wel 'n betere uitvoering dan Cheyenne met wel 'n orgineel nummer van Ruth Jacott.

En verder gebeurde er niet veel. De jury sprak de laatste 27 toe en we zagen nog wat terugblikken. Dus veel heb je niet gemist.  :)

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #7 Gepost op: 26-11-2005, 21:32:28 »
(de jury had 'If I ain't got you' van Alicia Keys 'n beetje te vaak gehoord bij de audities  ;D )

 ;D

En verder gebeurde er niet veel. De jury sprak de laatste 27 toe en we zagen nog wat terugblikken. Dus veel heb je niet gemist.  :)
Gelukkig, kon ook bijna niet 5 minuten voor tijd...leuk die sneeuw  ::)

Ik vind Ellen, Maaike, Ariel goed  ::jaja:: Harm vond ik vandaag eik ook wel verrassend klinken. En wat was die Dirkjan toch een eikel zeg. Die is eik nog te ver gekomen  ::niet-ok::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #8 Gepost op: 27-11-2005, 00:38:44 »
Mijn favorieten: Ariel, Charissa, Ellen (die ook maar net door was volgens mij) en Floortje. En voor de heren Davide. Voor de rest vind ik er nog niet zoveel leuks tussen zitten.

Ik ben blij dat Dirkjan eruit is. Nu Harm nog... Die is volgens mij al tig rondes door omdat ie het lievelingtje van de jury is. Vanavond zong hij niet zo slecht, maar vorige keer was hij zijn tekst kwijt en zong hij niet zuiver.
En een idol zie ik al helemaal niet in hem. Waarom is ie dan door?
Er zijn tig kandidaten met een betere stem afgevallen, alleen omdat ze er niet uitzagen als een idol.

Kortom: Harm mag van mij vliegen in de workshops.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline youvehadyourfun

  • Forumlid
Re: Theaterronde 2
« Reactie #9 Gepost op: 29-11-2005, 17:49:47 »
Ik vind het zo raar dat de zendtijd zo oneerlijk is verdeeld...van bijvoorbeeld Renske, Sonny en Alex heb ik eigenlijk nog niks gehoord  ::oink:: Daarom heb ik nu gewoon nog geen favoriet en ga ik wachten tot de workshops want anders is de wedstrijd echt niet eerlijk vind ik...  ::zwaai::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Theaterronde 2
« Reactie #10 Gepost op: 29-11-2005, 17:55:11 »
Dat vond ik voorgaande jaren ook best wel...
Ik had bij de liveshows echt zoiets van "Boris? Welke Boris?" en bij nog een paar. Degenen die echt veel in beeld kwamen, haalden de liveshows niet eens :P
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline youvehadyourfun

  • Forumlid
Re: Theaterronde 2
« Reactie #11 Gepost op: 29-11-2005, 19:02:29 »
ja daar zat ik ook al aan te denken... misschien zijn juist de mensen die je amper ziet dan wel supergoed... ik word echt steeds benieuwder naar de workshops  ::jaja::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theaterronde 2
« Reactie #12 Gepost op: 29-11-2005, 19:17:01 »
Dat vond ik voorgaande jaren ook best wel...
Ik had bij de liveshows echt zoiets van "Boris? Welke Boris?" en bij nog een paar. Degenen die echt veel in beeld kwamen, haalden de liveshows niet eens :P
Idd, kijk maar naar Tialda, die was uiteindelijk ook niet door!
🜃