Poll

Wie gaan er door?

I-Jay
14 (26.4%)
Karlijn
2 (3.8%)
Merle
4 (7.5%)
Christon
1 (1.9%)
Royena
1 (1.9%)
Charissa
15 (28.3%)
Sonny
2 (3.8%)
Floortje
14 (26.4%)
Alex
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Auteur Topic: Workshop 1  (gelezen 9345 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Workshop 1
« Gepost op: 29-11-2005, 18:57:30 »
Idols is al een paar maanden op zoek naar uniek zangtalent. De jury heeft inmiddels het kaf van het koren gescheiden en de laatste 27 kandidaten gekozen. De komende 3 weken kun je zien hoe zij het doen tijdens de workshopronde.

I-Jay, Karlijn, Merle, Christon, Royena, Charissa, Sonny, Floortje en Alex bijten zaterdag 3 december a.s. het spits af.

Weet je niet wie wie is? Kijk hieronder!
🜃

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1
« Reactie #1 Gepost op: 29-11-2005, 19:13:49 »
Ik heb 't sterke vermoeden dat er niet 3 maar 4 mensen per workshop doormogen. Na de workshops en wildcardronde moeten we namelijk met 13 finalisten zijn. Dus ik denk 3x4 in de workshops en 1 bij de wildcardronde. Of 't wordt gewoon 3x3 bij de workshops en dan 4 wildcards uitdelen, maar dat lijkt me 'n beetje vreemd.  :-\\

Van deze 9 geef ik trouwens Floortje, I-Jay en Charissa de meeste kans om door 't publiek uitgekozen te worden.  ::ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1
« Reactie #2 Gepost op: 29-11-2005, 19:23:53 »
Zijn er per workshop maar 9 mensen? Voorgaande jaren waren het toch alle kandidaten in alle workshop-afleveringen of vergis ik me nu?

Ik denk dat Charissa en Floortje sowieso wel door zijn. I-Jay vond ik toch niet zo goed zingen, evenals Christon en Alex.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1
« Reactie #3 Gepost op: 29-11-2005, 19:37:34 »
Ik heb 't sterke vermoeden dat er niet 3 maar 4 mensen per workshop doormogen. Na de workshops en wildcardronde moeten we namelijk met 13 finalisten zijn. Dus ik denk 3x4 in de workshops en 1 bij de wildcardronde. Of 't wordt gewoon 3x3 bij de workshops en dan 4 wildcards uitdelen, maar dat lijkt me 'n beetje vreemd.  :-\\

Werd dat ook niet gezegd aan het eind van de vorige uitzending, zo iets staat me wel bij, maar t kan ook zijn dat ik het ergens gelezen heb. ??? Maar ik ben er vrij zeker van dat er 4 doorgaan. ::jaja::

I-Jay en Floortje moeten de finale wel kunnen halen, voor de overige plaatsen zal het spannend worden, al geef ik Charissa een goede kans en voor wellicht plek 4 Sonny of Christon. Die Alex kwam in de hele korte stukjes wel goed over, wil hem wel eens een heel nr horen zingen. Ben benieuwd :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 1
« Reactie #4 Gepost op: 30-11-2005, 00:02:28 »
Werd dat ook niet gezegd aan het eind van de vorige uitzending, zo iets staat me wel bij, maar...

Klopt hoor! Dat werd inderdaad gezegd aan het eind van de tweede theaterronde. Vier gaan er direct door naar de eerste liveshow op 31 december.
Geniet nooit met mate...

Offline santalyd

  • Forumlid
Re: Workshop 1
« Reactie #5 Gepost op: 30-11-2005, 15:36:50 »
Volgens mij 3 door het publiek en 1 door de jury en dat dus beide alle drie de workshops. Dan nog de overige kandidaten in de wildcardshow en daar kiest het publiek er dus nog eentje van, totaal 13 kandidaten naar de liveshows.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 1
« Reactie #6 Gepost op: 30-11-2005, 15:51:13 »
Volgens mij 3 door het publiek en 1 door de jury en dat dus beide alle drie de workshops. Dan nog de overige kandidaten in de wildcardshow en daar kiest het publiek er dus nog eentje van, totaal 13 kandidaten naar de liveshows.
Heee ja dat kan ook nog! Jij ben slim! ;)
🜃

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Workshop 1
« Reactie #7 Gepost op: 30-11-2005, 21:50:31 »
I-J, Charissa en Floortje

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1
« Reactie #8 Gepost op: 1-12-2005, 13:51:45 »
Er gaan er idd 4 door  ::jaja::
I denk dat I-jay, Floortje en Charissa sowieso doorgaan. Zelf vond ik Merle ook wel erg goed zingen (maar geen popidool volgens ´idolsformule´ zoals Henkjan toch al een beetje aangaf). Christon geef ik ook wel kansen, en Sonny hebben we volgens mij nauwelijks gehoord, dus daar ben ik wel benieuwd naar eik.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1
« Reactie #9 Gepost op: 5-12-2005, 22:30:39 »
Het was weer een leuek aflevering, ik ben blij dat I-jay en Floortje doorzijn ::bravo:: Merle vond ik ook best goed maar dat waren veel mensen blijbaar niet met me eens...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1
« Reactie #10 Gepost op: 5-12-2005, 23:43:24 »
De 3 die ik verwachte (tijdens de uitzending) door te gaan, gingen ook door. Zelf had ik liever Sonny gezien :-* ipv Christon, maar helaas :(. Vond het niveau over het algemeen verrassend goed voor een workshop ::ok::

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1
« Reactie #11 Gepost op: 6-12-2005, 14:36:07 »
Het was weer leuk !!  ::jaja::

Merle vind ik ook goed hoor! Ik ben juist niet zo dol op I-Jay, maar daar ben ik geloof ik echt de enige in  :-\\ Ik vind hem zo schorrig zingen, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen...

Over het algemeen ben ik het trouwens wel eens met de opmerkingen van de jury. Ik heb wel steeds meer het idee, dat ze met hun opmerkingen (en hetgeen wat ze uitzenden) ook erg het publiek beinvloeden.
Anyway, het was een leuke uitzending met idd een verrassend hoog niveau.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 1
« Reactie #12 Gepost op: 6-12-2005, 15:30:54 »
Ik vond het raar dat Christon door de jury werd gekozen, vond Karlijn beter ::ohno::

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1
« Reactie #13 Gepost op: 6-12-2005, 19:00:47 »
Ik vond Christon dan juist wel weer leuk.  ::love::  Grappig dat de meningen hier zo verschillen.  ;D 

Precies de 4 die door waren had ik ook verwacht en waren ook 't beste vond ik. Dus niets verassends eik.  ::ohno::

Ik vond 't trouwens wel weer echt leuk om te zien en horen.  ::ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 1
« Reactie #14 Gepost op: 10-12-2005, 12:30:56 »
Het was weer leuk !!  ::jaja::

Merle vind ik ook goed hoor! Ik ben juist niet zo dol op I-Jay, maar daar ben ik geloof ik echt de enige in  :-\\ Ik vind hem zo schorrig zingen, ik weet niet hoe ik het uit moet leggen...

Over het algemeen ben ik het trouwens wel eens met de opmerkingen van de jury. Ik heb wel steeds meer het idee, dat ze met hun opmerkingen (en hetgeen wat ze uitzenden) ook erg het publiek beinvloeden.
Anyway, het was een leuke uitzending met idd een verrassend hoog niveau.

Ik vind I-Jay ook niet zo goed zingen. Al vond ik hem in de workshop ronde wel erg goed. (live). Maar de workshop aan de vleugel vond ik hem erg vals zingen.

Christon vind ik ook niets. Maar hij was nogal aan het flirten met de camera en daarom zal hij wel door zijn.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline arnie11

  • Forumlid
Commentaar
« Reactie #15 Gepost op: 21-12-2005, 14:20:01 »
Dit is mijn commentaar op deze workshop:

Tja, I-Jay, ik zie jou een beetje als de JK van 2006. Je pakt me wel in, maar ik zie jou niet eerste worden in deze strijd. Maar ondanks dat verdien jij zeker een plek in de liveshow.

Ik had even de indruk dat ik op een schoolfeest was. Wat ik net al bij I-Jay zei, ik zie je niet zo snel winnen. Maar bij jou vind ik dat je het niet gehaald hebt. Maar Nederland bepaalt.

Nou, Christon, vanaf nu ben ik een fan van jou, geen grote maar toch. Je verkoopt jezelf in de camera, dat doet elk idool. Je hebt een krachtige stem. En ik zie in jou zeker wel een idool.

Ik vond dit niet echt een keus die bij jou past. Als je het bij een ballad had gehouden, had je meer kans gemaakt. Maar je stem blijft super, ik vind dat ook jij een plek in de liveshow verdient.

Sonny, je hebt mij ervan overtuigd dat je een popidool bent! Wat mij betreft sta jij in de finale. Ik zat bijna zelf mee te zingen met het liedje, maar ik kon me nog net inhouden. Die plek in de liveshows verdien jij zeker!

Alex, ik kan er wel om heen draaien, maar dit was barslecht! Na dit optreden heeft Robbie Williams een slechte naam gekregen. Wat mij betreft stopt hier het Idolsavontuur voor jou.

Lieve Floortje, ik kan je een ding vertellen: die uitglijder kon me niks schelen. Jij hebt die X-factor gewoon. Ik kan jou echt met niemand anders vergelijken, van de voorgaande Idolsseizoenen. Wat mij betreft zit jij in de top 3 van Idols!

Euhm...nou naja, ik weet niet wat ik hiervan moet zeggen. Je uitspraak is niet altijd even goed, net zoals je stem. Maar ik weet zeker dat je het in je hebt, maar het komt er niet uit!!!

Wat mij betreft zit je er echt tussenin. Ik zou het niet erg vinden als je doorgaat, maar ik zou er ook niet mee zitten als je afvalt.