Poll

Wie gaan er door?

Clarissa
6 (10.3%)
Gabriel
6 (10.3%)
Dāvide
6 (10.3%)
Renske
4 (6.9%)
Marscha
1 (1.7%)
Aäron
12 (20.7%)
Ariel
11 (19%)
Angelique
6 (10.3%)
Esther
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: Workshop 2  (gelezen 13992 keer)

Offline youvehadyourfun

  • Forumlid
Re: Workshop 2
« Reactie #20 Gepost op: 13-12-2005, 13:29:04 »
ik vond Renske juist goed...ik vond het leuk dat er weer eens wat anders tussen zat dan die nette 'whitney houston' stemmen. Ze was wel heel zenuwachtig denk ik, trillers enzo, dat vond ik jammer, maar ik vond haar een leuk iemand en haar performance vond ik heel ok.  ::jaja::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2
« Reactie #21 Gepost op: 13-12-2005, 16:44:13 »
ik vond Renske juist goed...ik vond het leuk dat er weer eens wat anders tussen zat dan die nette 'whitney houston' stemmen. Ze was wel heel zenuwachtig denk ik, trillers enzo, dat vond ik jammer, maar ik vond haar een leuk iemand en haar performance vond ik heel ok.  ::jaja::

Ik niet, ik vond het net als bij Marscha gemaakt over komen. Totaal niet spontaan.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline arnie11

  • Forumlid
Re: Workshop 2
« Reactie #22 Gepost op: 21-12-2005, 14:21:40 »
Mijn commentaar op deze workshop:

Clarissa, je hebt het super gedaan. Met dit liedje heb je mij ervan overtuigt dat jij in de top 5 van Idols hoort!

Ik vond dit liedje tot nu toe heel leuk, maar nu jij het hebt gezongen luister ik het nevernooit meer!

Ik snap uberhaupt niet hoe jij zover bent gekomen. Dankzij dit optreden voel ik me niet wonderfull tonight.

Lieve schat, vorige week zei ik ook tegen iemand dat ik fan was geworden, nou is het precies hetzelfde geval. Vorige week was er iemand met een uitglijder, iemand die vals zong, maar bij jou ging alles perfect!

Je hebt het heel goed gedaan, al was het soms wat rommelig...maar wat mij betreft mag je me nog een keer van je performance laten genieten.

Ookal zong je het wat opera-achtig,, ik vond het wel mooi klinken. Maar qua uitstraling stel je me echt teleur.

Renske, wat mij betreft mag jij echt door naar de liveshow! Ik had bij jou echt kippenvel. Ik kan hier echt niks negatiefs over kwijt.

Aaron, ik zag jou eerst al niet in de liveshow, maar nou zeker niet. Je hebt het gewoon niet!

Je hebt mij niet overtuigt. Misschien dat Nederland het nou niet met me eens is, maar: wat mij betreft is Idols bij deze afgelopen voor jou!