Poll

Wie gaan er door?

Clarissa
6 (10.3%)
Gabriel
6 (10.3%)
Dàvide
6 (10.3%)
Renske
4 (6.9%)
Marscha
1 (1.7%)
Aäron
12 (20.7%)
Ariel
11 (19%)
Angelique
6 (10.3%)
Esther
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 18

Auteur Topic: Workshop 2  (gelezen 13989 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Workshop 2
« Gepost op: 6-12-2005, 19:31:56 »
Clarissa, Gabriel, Dàvide, Renske, Marscha, Aäron, Ariel, Angelique en Esther behoren tot de tweede groep kandidaten die de workshopronde haalden. Zaterdag 10 december zullen zij strijden om nog eens vier felbegeerde plekjes in de Finaleshows. Vanaf zaterdagavond lees je hier welke tips de kandidaten hebben gekregen. En natuurlijk vind je hier dan ook alles over het verloop van de show.

Wie worden de vier volgende finalisten?
Dit zijn ze:



🜃

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 2
« Reactie #1 Gepost op: 6-12-2005, 19:34:10 »
Van mij mogen Clarissa, Marscha, Aäron en Ariel door!

Clarissa: Mooie stem,
Marscha: Prettige stem,
Aäron: Goede uitstraling,
Ariel: Is wel Ok.

 ::trots::
« Laatst bewerkt op: 6-12-2005, 19:38:16 door Faabjuh »
🜃

Offline chloe8

  • Forumlid
Re: Workshop 2
« Reactie #2 Gepost op: 6-12-2005, 20:05:15 »
Esther :D, Aaron, Ariel & Clarissa !!!
Mijn absolute favoriet is Esther, wat een dijk van een stem
en een uitstraling, wauw ! :D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2
« Reactie #3 Gepost op: 6-12-2005, 21:46:52 »
Ik heb op Clarissa en Ariël gestemd. Clarissa heeft een dijk van een stem en Ariël vind ik gewoon een leuke meid. Daarnaast weet ik het gewoon ook niet, genoeg kanshebbers lijkt me. Het zal weer spannend worden. :D

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 2
« Reactie #4 Gepost op: 8-12-2005, 18:02:42 »
Ik heb alleen op Ariël en Aäron gestemd, de andere heb ik nog niet echt goed gehoord of ik ben t weer vergeten :P
Reden Ariel: Ze is gewoon geweldig ::bravo::
      Aäron: Hij kan goed zingen en goede uitstraling

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2
« Reactie #5 Gepost op: 8-12-2005, 19:02:03 »
Ik heb gekozen voor Aaron, Ariel, Davide en Gabriel. Allemaal goede stemmen en leuke uitstralingen.  ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2
« Reactie #6 Gepost op: 8-12-2005, 19:33:53 »
Inmiddels kan je op deze site al vast een overzicht van de kandidaten bekijken, klik daarvoor hier. Ook via het menu te bereiken via Deelnemers > Workshops > Workshopronde 2. :)

Offline chloe8

  • Forumlid
Re: Workshop 2
« Reactie #7 Gepost op: 8-12-2005, 19:54:53 »
Wordt spannend zaterdag, ontzettend veel kanshebbers.
« Laatst bewerkt op: 8-12-2005, 21:35:52 door Han13 »

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2
« Reactie #8 Gepost op: 10-12-2005, 12:56:09 »
Wordt spannend zaterdag, ontzettend veel kanshebbers.

Vink ook  ::jaja:: Ariel mag wat mij betreft sowieso door, de rest zal van vanavond afhangen denk ik. Angelique bijv. hebben we nog niet zoveel gehoord, maar volgens mij kon zij ook aardig zingen...
Ik gok op Aäron, Ariel, Davide en Clarissa.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2
« Reactie #9 Gepost op: 10-12-2005, 23:22:44 »
Ik vond 't weer 'n leuke workshop! Ik vond wel 'n aantal mensen echt tegenvallen. Gabriel, Davide en Ariel vond ik allemaal minder goed dan ik verwacht had. Maar ik vond Ariel dan nog wel 'n terechte finalist. Ook Angelique en Aaron vond ik erg goed, dus fijn dat die er bij zitten!  ::ok::

Alleen had ik dus echt niet voor Renske gekozen.  :-\\  Ik vond dat dus weer echt helemaal niks. Wordt de Meike van dit jaar denk ik.

Mijn eigen vierde keuze weet ik eik niet. Esther misschien. Of toch Davide in de hoop dat hij 't volgende keer stukken beter zou doen. Misschien dat zij nog 'n kans gaan maken op die wildcard.  :)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 2
« Reactie #10 Gepost op: 11-12-2005, 00:16:11 »
Onze eerste reactie op dat Clarissa niet door was is --> Waar gaat het heen met Nederland! ???

Hallo, weetje wak voor stem zij heeft en wat een uitstraling... Damn! Jury viel me ook tegen, Renske vond ik minder dan Clarissa! En Ariel was ook niet de allerbeste vanavond! ::niet-ok::
🜃

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2
« Reactie #11 Gepost op: 11-12-2005, 10:32:24 »
Onze eerste reactie op dat Clarissa niet door was is --> Waar gaat het heen met Nederland! ???

Hallo, weetje wak voor stem zij heeft en wat een uitstraling... Damn! Jury viel me ook tegen, Renske vond ik minder dan Clarissa! En Ariel was ook niet de allerbeste vanavond! ::niet-ok::

Er werd ook gezegd dat de 4de meer door was door haar uiterlijk dan door haar zang. Maar dat uiterlijk ook heel erg belangrijk was om een idool te zijn.
Maar ik vond Renske ook niets. Ik vond haar heel schreeuwerig zingen en ik vond Clarissa stukken beter zingen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Workshop 2
« Reactie #12 Gepost op: 11-12-2005, 10:35:57 »
Ik heb gekozen voor Aaron, Ariel, Davide en Gabriel. Allemaal goede stemmen en leuke uitstralingen.  ::ok::

Ja ik vond Aaron,Ariel en Gabriel de leukste stemmen en ook leuke uitstralingen maar helaas ging Gabriel niet door, gelukkig is Ariel wel door maar, ze zong niet als allerbeste tot nu toe.

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Workshop 2
« Reactie #13 Gepost op: 11-12-2005, 11:39:52 »
Ariel, Renske, Davide en Aaron vond ik de besten ::jaja::
Menno is gek

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2
« Reactie #14 Gepost op: 11-12-2005, 12:17:38 »
Ik vond Renske en Ariel ook heel goed! Jammer dat Esther niet door is  :-\\
Aaron vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 2
« Reactie #15 Gepost op: 11-12-2005, 12:29:45 »
Er werd ook gezegd dat de 4de meer door was door haar uiterlijk dan door haar zang. Maar dat uiterlijk ook heel erg belangrijk was om een idool te zijn.
Maar ik vond Renske ook niets. Ik vond haar heel schreeuwerig zingen en ik vond Clarissa stukken beter zingen.
Ik vind dat Clarissa er beter uitziet dan Renske hoor...
🜃

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2
« Reactie #16 Gepost op: 11-12-2005, 13:22:05 »
Het was inderdaad wel een aflevering waarbij de kandidaten dicht bij elkaar lagen. Ik vond Angelique er echt uitspringen, alleen haar liedjeskeuze vond ik niet zo. Maar wat mij betreft mogen ze daar toch best wel eens advies in krijgen, want ik erger me daar bij meer kandidaten aan  :-X

Ik vond Clarissa eigenlijk ook niet heel goed vanavond, net zoals er wel meer tegenvielen. Esther vond ik daarentegen wel weer verrassend, positief bedoeld. Vwb Davide, ik weet niet wat ik over zijn optreden moet zeggen, maar ik vind eigenlijk wel dat hij een tweede kans verdiend had. Ik ben eik bang dat hij die ook niet zal krijgen in de wildcardshow  :-\\

Ik vind het toch wel weer frappant, dat de jury de top 3 weer zo had zoals de kijkers. Dit keer was het toch echt een stuk moeilijker.

Ik wist trouwens niet dat Renske pas 24 was  :o Ik vond haar tijdens audities/theaterronde veel ouder uit zien  :-[
« Laatst bewerkt op: 11-12-2005, 13:29:13 door n@ncy »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2
« Reactie #17 Gepost op: 11-12-2005, 13:29:29 »
Ik vind dat Clarissa er beter uitziet dan Renske hoor...

Mwah.. Clarissa ziet er leuk en goed uit, maar of ze er echt als een idool uit ziet... dat betwijfel. Ik denk dat er bij Renske meer aan te veranderen valt zeg maar.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 2
« Reactie #18 Gepost op: 11-12-2005, 13:31:08 »
Mwah.. Clarissa ziet er leuk en goed uit, maar of ze er echt als een idool uit ziet... dat betwijfel. Ik denk dat er bij Renske meer aan te veranderen valt zeg maar.
Oke dan! :)
🜃

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 2
« Reactie #19 Gepost op: 11-12-2005, 14:59:07 »
Citaat van: Han13
Alleen had ik dus echt niet voor Renske gekozen.  :-\\  Ik vond dat dus weer echt helemaal niks. Wordt de Meike van dit jaar denk ik.

Wij zeiden in koor: Dit is de Alice van dit jaar. Wat een ontzettend overdreven gedoe allemaal zeg.  ::kots::

Ik vond haar persoonlijk nog het meest weg hebben van 'Celine Dion meets Cher'. En dan komt Henk Jan weer aan met zijn X-Factor theorieën...blabla. Een prettige stemgeluid is wel heel wenselijk als je zangeres wilt worden. Zal mij benieuwen hoelang ze meegaat.

Ik vond Angelique trouwens de beste van de avond! Wat een fijne stem!  ::bravo::
That's all