Auteur Topic: De slimste mens ter wereld  (gelezen 199334 keer)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #60 Gepost op: 23-07-2012, 21:10:00 »
Ah jammer, van Luyn eruit.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #61 Gepost op: 23-07-2012, 21:15:14 »
Ah jammer, van Luyn eruit.

Doordat ze Anne-Marie versus Tim Kamps lieten zien in de promo die ik op de vorige pagina postte, wist ik dat helaas al.

Maar ik vond het leuk. Het gaat vast nog lekkerder lopen naarmate de serie vordert. Maarten van Rossem als jurylid is waarschijnlijk de beste keuze die ze konden maken! ;D

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #62 Gepost op: 23-07-2012, 21:21:45 »
Doordat ze Anne-Marie versus Tim Kamps lieten zien in de promo die ik op de vorige pagina postte, wist ik dat helaas al.

En dus weten we dat ze ook morgen de aflevering zal overleven, aangezien Tim Kamps morgen nog niet aansluit. Verder erg leuke eerste aflevering!  ::jaja::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #63 Gepost op: 23-07-2012, 21:23:03 »

Heeft Jelsir of iemand anders nog niet twitterstiltes en -vrienden uitgeplozen om te zien hoever iedereen raakt?  :P
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #64 Gepost op: 23-07-2012, 23:17:18 »
oh nee hè, Kluun door.  >:(
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #65 Gepost op: 24-07-2012, 11:34:28 »
oh nee hè, Kluun door.  >:(


Ja vond ik ook jammer. Helaas wist hij het meest van de 3  :(. Had gehoopt dat van Luyn en Anne-Marie doorgingen. Helaas, misschien ligt Kluun er vanavond wel uit  ::jaja::.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #66 Gepost op: 24-07-2012, 15:21:00 »
Ik wilde het opnemen, maar heb waarschijnlijk het verkeerde ehh gat? uitgekozen toen ik het snoer van de dvd-speler naar de video verwisselde...verder hebben jullie er geen last van gehad toch, behalve wat storing gisteravond? ;D Ik heb het dus niet gezien, maar vind het ook jammer dat Van Luyn eruit is en niet Kluun.
...maar soms even niet :)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #67 Gepost op: 24-07-2012, 15:24:11 »
ik was laat thuis, dus op uitzending gemist gekeken.

Ik heb altijd al een vreselijke aversie tegen Kluun gehad; dan denkt je soms 'ach, misschien valt het wel mee' maar dan zie je hem gister weer en dan is het toch een geweldige kw*l (vind ik ;D).
« Laatst bewerkt op: 24-07-2012, 21:13:02 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #68 Gepost op: 24-07-2012, 16:04:31 »
Ik vind kluun een nare uitstraling hebben, maar goed, misschien kan ie wel leuk spelletjes spelen ??? Hoe vonden jullie Maarten? Ik hoorde dat hij het idee van spontaniteit om zeep heeft geholpen ;D Ik hoop vanavond te gaan kijken.
...maar soms even niet :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #69 Gepost op: 24-07-2012, 16:32:45 »
Ik vond Maarten gister nog een beetje tegenvallen. Ben wel fan hem, maar de scherpte miste nog een beetje gister.

Enige grappige gister vond ik dat Maarten weer een ellenlang verhaal wilde gaan afsteken maar dat hij ruw werd afgekapt door Philip. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #70 Gepost op: 24-07-2012, 17:18:59 »
Ik wilde het opnemen, maar heb waarschijnlijk het verkeerde ehh gat? uitgekozen toen ik het snoer van de dvd-speler naar de video verwisselde...verder hebben jullie er geen last van gehad toch, behalve wat storing gisteravond? ;D Ik heb het dus niet gezien, maar vind het ook jammer dat Van Luyn eruit is en niet Kluun.
Uitzendinggemist anders even raadplegen? :)

Ik heb Kluun ook altijd zoiets van mmz.. van van Luyn en Jung straalt ook veel meer enthousiasme. Van Rossum was okee, die moet nog even op stoom komen. Wel grappig dat ie gewoon belde voor een glaasje water  ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #71 Gepost op: 24-07-2012, 21:48:16 »
Afl 2 gekeken en ik vond Kluun wel iets losser dan in de eerste aflevering, maar om nou jezelf te noemen als de enige bestseller schrijver die je kent? Ik ben benieuwd wat Maarten Spanjer ervan kan maken morgen :) Ook van Rossum vond ik al wat losser dan gisteren trouwens

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #72 Gepost op: 24-07-2012, 21:49:43 »
Afl 2 gekeken en ik vond Kluun wel iets losser dan in de eerste aflevering, maar om nou jezelf te noemen als de enige bestseller schrijver die je kent?
ja, vooral dat 'schrijver' ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #73 Gepost op: 25-07-2012, 10:45:04 »
Fraude! Die vrouw van wie ik de naam ben vergeten, die het tegen Anne-Marie moest opnemen aan het eind, zei 'Licht' als een van de antwoorden, maar toen werd het niet goed gerekend. Bij AM wel.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #74 Gepost op: 25-07-2012, 11:43:27 »
Fraude! Die vrouw van wie ik de naam ben vergeten, die het tegen Anne-Marie moest opnemen aan het eind, zei 'Licht' als een van de antwoorden, maar toen werd het niet goed gerekend. Bij AM wel.
Zei AM niet zonlicht? (want daar ging het om; niet gewoon licht...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #75 Gepost op: 25-07-2012, 12:04:02 »
Ik vind Maarten helemaal niks. Tenminste, ik kijk nu de afl van maandag (verder terug is niks beschikbaar op uitzending gemist).

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #76 Gepost op: 25-07-2012, 13:10:24 »
Ik vind Maarten helemaal niks. Tenminste, ik kijk nu de afl van maandag (verder terug is niks beschikbaar op uitzending gemist).

Maandag was ook de eerste  ;)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #77 Gepost op: 25-07-2012, 14:30:38 »
Maandag was ook de eerste  ;)
maar ze hadden het over 'vorige keer' en  'zoals we al weten'  etc.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #78 Gepost op: 25-07-2012, 14:34:32 »
maar ze hadden het over 'vorige keer' en  'zoals we al weten'  etc.
Misschien hadden ze het over vorige seizoenen? (bij de commerciëlen)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De slimste mens ter wereld
« Reactie #79 Gepost op: 25-07-2012, 14:45:10 »
Misschien hadden ze het over vorige seizoenen? (bij de commerciëlen)
Zou kunnen, maar volgens mij zeiden ze iets over dat anne marie door was van vorige keer ofzo. Lijkt me dat ze nu een heel nieuw seizoen beginnen met nieuwe kandidaten. Niet dat het uitmaakt, vond het programma best tegenvallen eigenlijk