Poll

Wie gaan er door?

Marescha
6 (15%)
Rafaella
9 (22.5%)
Maaike
2 (5%)
Aisata
5 (12.5%)
Serge
1 (2.5%)
Harm
7 (17.5%)
Ellen
7 (17.5%)
William
1 (2.5%)
Sanne
2 (5%)

Totaal aantal stemmen: 14

Auteur Topic: Workshop 3  (gelezen 10032 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Workshop 3
« Gepost op: 11-12-2005, 13:40:00 »
Nog 9 kandidaten te gaan, welke vier gaan er weer door naar de liveshow? En welke vijf moeten nog gaan strijden in de Wildcardshow voor die laatste plek bij de Liveshow op 31 december? ::ok::

Marescha, Rafaella, Maaike, Aisata, Serge, Harm, Ellen, William en Sanne!

« Laatst bewerkt op: 17-12-2005, 21:22:22 door Faabjuh »
🜃

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 3
« Reactie #1 Gepost op: 11-12-2005, 13:48:58 »
Marescha, Rafaella, Aisata en Ellen!
🜃

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Workshop 3
« Reactie #2 Gepost op: 11-12-2005, 22:31:18 »
ik stem voor Harm die ken ik nog de rest ken ik ni meer dus met me oge dicht gekoze
Menno is gek

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3
« Reactie #3 Gepost op: 11-12-2005, 23:28:59 »
Rafaella, Esther en Marescha maar gekozen.

Ik hoop dat Harm afvalt  ::tandpastasmiley::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3
« Reactie #4 Gepost op: 12-12-2005, 20:15:08 »
Maaike

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3
« Reactie #5 Gepost op: 15-12-2005, 20:06:40 »
Hij blijft lastig:

1. Raffaëla >> Omdat ze gewoon een dijk van een stem heeft
2. Harm >>> Omdat ik zo'n gevoel heb dat hij gaat verrassen
3. Aisata >>> Ze zong met Angelique geweldig in het theater. Angelique is door, nu zij nog.
4. Ellen >>> De jury heeft haar hoog zitten.

Maar ik kan er ook helemaal naast zitten ;D

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3
« Reactie #6 Gepost op: 16-12-2005, 13:27:32 »
Ik gok dat het publiek en jury kiezen:
William, Aisata, Ellen en Maaike.

Wie ik zelf wil, vind ik moeilijk, sommige heb ik nog echt nauwelijks horen zingen. Bovendien kunnen kandidaten ook nog tegenvallen, zoals bij de vorige 2 workshopafleveringen ook al is gebeurd bij sommige kandidaten :-\\

Ellen en Raffaela vond ik iig wel goed zingen, dus ik ben benieuwd  :)
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 3
« Reactie #7 Gepost op: 17-12-2005, 21:19:47 »
Mijn commentaar:

William --- Heb ik niet kunnen zien, maar tijdens het korte stukje vondt ik het niet echt geweldig.
Aisata --- Dijk van een stem, moet door!
Harm --- Hij is apart en anders dan de rest en daarom een goed idool met een mooie stem!
Marescha --- Ziet er leuk uit en kan ook nog eens mooi zingen!
Maaike --- Viel me zwaar tegen, was geen goede performance!
Sanne --- Een beetje te gewoontjes...
Serge --- Ik zie in hem geen Idool!
Ellen --- Viel me in het begin nogal tegen, in het refrein werd het beter, maar ze zag er ff heel anders uit! =S
Rafaëlla --- In 1 woord: GEWELDIG!!!!

Kortom. Rafaëlla is mijn #1, Marescha mijn #2, Aisata mijn #3 en Harm mijn #4!!!

 ::bravo::
🜃

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3
« Reactie #8 Gepost op: 17-12-2005, 21:23:29 »
Ik vond Ellen en Rafaella echt geweldig vanavond!  ::bravo::  En verder vond ik Harm en Aisata ook heel goed zingen, dus die mogen van mij ook door.  ::jaja::

Ik denk ook dat 't deze vier gaan worden. Ellen, Rafaella en Harm lijken me vrij zeker. Alleen in de plaats van Aisata kan de jury nog wel 'ns voor Serge gaan kiezen denk ik.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 3
« Reactie #9 Gepost op: 17-12-2005, 21:31:56 »
Voor de mensen die Idols niet volgen of in België wonen!
Dit wordt hopelijk Nederlands nieuwe Idol!! ::bravo::

Rafaëlla!!

🜃

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3
« Reactie #10 Gepost op: 17-12-2005, 21:33:38 »
Ellen en Raffaela gaan idd zeker door lijkt me zo, en zij waren ook echt geweldig  ::jaja::
En verder, tja ik vind het toch wel moeilijk. Iedereen (muv William en Maaike, want die vielen echt heel erg tegen) heeft op zijn/haar manier wel wat. Het gaat denk ik tussen Aisata, Harm en Serge.

Overigens moet Raffaela niet teveel spatjes gaan krijgen, want dat maakt haar niet sympathieker  ::ohno::
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 3
« Reactie #11 Gepost op: 17-12-2005, 22:59:58 »
Rafaëlla, Harm, Marescha en Ellen door! ::bravo::
🜃

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3
« Reactie #12 Gepost op: 17-12-2005, 23:10:41 »
Tja Maresha snap ik eik niet echt. Ze deed 't niet onaardig maar om nu te zeggen dat ze beter dan Ellen en Aisata was?  ??? En dan ook nog gelijk 4% meer stemmen dan Ellen. Echt onbegrijpelijk hoe 't Nederlandse volk stemt.  :-\\

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Workshop 3
« Reactie #13 Gepost op: 17-12-2005, 23:32:53 »
Ik vond Marescha dan weer beter dan Ellen, maar wel koel toch dat meningen verschillen! ::jaja::
🜃

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Workshop 3
« Reactie #14 Gepost op: 18-12-2005, 01:06:00 »
was weer een leuke workshop  :)
maar we dachten wel ff we zitte toch idols te kijke ne niet de nix factor
maar was wel leuk met terechte winnaars
Menno is gek

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3
« Reactie #15 Gepost op: 18-12-2005, 01:21:49 »
Ik vond Ellen en Raffaëla veruit de besten van de avond, ben dan ook blij dat ze in de finale zitten. Harm vind ik ook wel leuk, wel een apart figuur, en het aantal mannelijke finalisten is al zo laag. Voor de 4e plek was het voor mij anybody's game, Serge was misschien iets beter geweest, maar met Marescha kan ik ook leven. Aisata vond ik erg tegenvallen. Over Maaike zal ik het maar niet hebben.

Leuke uitzending, ben benieuwd wie we volgende week terug gaan zien. Ben wel vrij zeker van Sonny en Clarissa erbij zitten en ik hoop ook dat 1 van hen het wordt eigenlijk ::ok::

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Workshop 3
« Reactie #16 Gepost op: 18-12-2005, 09:22:01 »
Ik vond Ellen en Raffaëla veruit de besten van de avond, ben dan ook blij dat ze in de finale zitten. Harm vind ik ook wel leuk, wel een apart figuur, en het aantal mannelijke finalisten is al zo laag. Voor de 4e plek was het voor mij anybody's game, Serge was misschien iets beter geweest, maar met Marescha kan ik ook leven. Aisata vond ik erg tegenvallen. Over Maaike zal ik het maar niet hebben.

Leuke uitzending, ben benieuwd wie we volgende week terug gaan zien. Ben wel vrij zeker van Sonny en Clarissa erbij zitten en ik hoop ook dat 1 van hen het wordt eigenlijk ::ok::

Mijn mening:
William: niet echt slecht gezongen, maar erg gewoontjes.
Aisata: goeie stem en iemand die zeker nog kans mag maken op de wildcard!
Harm: een van de beste optredens die we tot nu toe van hem gezien hebben, maar hij weet me niet te pakken.
Marescha: terecht dat ze door is. Ik vond haar heel erg leuk en goed zingen.
Maaike: Wat een slecht optreden. Bij de audities vonden ze haar te hard zingen en nu vond ik dat het leek of er af en toe geen geluid uit kwam. En dat wat eruit kwam, was af en toe ook nog vals. Tegenvaller!
Sanne: Ook een tegenvaller. Haar uiterlijk pakt me niet en ook haar stem vond ik tegenvallen. Veel te schreeuwerig vond ik het overkomen en ik was dan ook wel verbaasd over het jury commentaar.
Serge: Veel beter dan verwachting! Ik hoop dan ook dat hij nogmaals terug mag komen voor de wildcardronde.
Ellen: Zoals gewoonlijk; helemaal prima! Al vanaf de audities ben ik van Ellen helemaal fan (samen met Rafaella). Ze hoeft er totaal geen moeite voor te doen om er een mooi geluid uit krijgen.
Rafaella: Absoluut de terechte winnares van vanavond. Het was overduidelijk dat ze bij beide jury's eerste zou worden ;)

Voor de wildcardronde hoop ik zeker terug te zien: Clarissa, Dàvide (ik hoop dat hij dan een nummer weet te brengen dat de mensen wel pakt), Aisata en Serge. Maar ik hoop dat Clarissa is die de wildcard weet binnen te slepen. Zij is terecht de 13de finaliste!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline arnie11

  • Forumlid
Re: Workshop 3
« Reactie #17 Gepost op: 21-12-2005, 14:23:18 »
Mijn commentaar op deze workshop:

William, ik had de indruk dat je er niet van genoot. Misschien zit ik er wel helemaal naast, maar dat is mijn indruk. Je uitspraak is ook niet toppie...sorry.

In het theater mocht je van mij naar huis..Maar vanavond heb je er nog een fan bij. Aisata, ik vond dit echt heel krachtig, ga zo door!

Harm, als ik mijn ogen dicht doe hoor ik een ster, maar met m'n ogen open ziet het er echt niet uit.

Maresha, ik kreeg echt helemaal kippenvel toen jij dit zong...je hebt hevige concurrentie maar je was super, dus ik zeg: van mij mag ze door!

Maaike, ik luister dit liedje bijna elke dag, maar nu niet meer! Sorry, maar ik vond het echt barslecht!

Als ik jou zie, dan heb ik de indruk dat ik naar Marlies aan het kijken ben...Je hebt een mooie stem, maar ik vind dat je het net niet gehaald hebt.

Serge, ik vond dit niet slecht, maar ik kreeg er ook niet bepaald kippenvel van!!

Ik vond dit niet zo best, Ellen. Ik zie in jou niet het Idol van 2005. Sorry, maar ik vind niet door.

Raffaela, ik ben nooit fan van jou geweest, en dat ben ik nog steeds niet. Als je vanavond door gaat denk ik niet dat ik jou terugzie in de finale. Als jij Idols dit jaar wint, schaam ik me echt...

Offline Davarro

  • Forumlid
Re: Workshop 3
« Reactie #18 Gepost op: 22-12-2005, 10:38:18 »
Ik zie Ellen niet als idool 2006  ::niet-ok::