Auteur Topic: Jouw moment in Survivor  (gelezen 24927 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Jouw moment in Survivor
« Gepost op: 14-12-2005, 19:51:44 »
Wat was nou, tot nu toe, jou moment in de Survivor Afleveringen?

Dit is toch wel mijn moment denk ik:'

'Op Aquagonië beleeft Willem de tijd van zijn leven: hij roetsjt op levensgrote palmbladeren door stroomversnellingen en van een waterval. “Dit lijkt wel een paradijs!” Je zegt het Willem, dit lijkt zo en wat was het motto van Survivor weer?' (aflevering 1)

Wat had ik toch mooie tijden op Aquagonië ::jaja::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #1 Gepost op: 14-12-2005, 19:55:02 »
Mijn leukste moment tot noe is toch wel de leuke tijd met Lieke en Eefjuh op Terra, ook op Obscura was het best gezellig!! ::jaja:: Op Aquagonie was het nog al stress! :-\\
🜃

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #2 Gepost op: 14-12-2005, 19:55:52 »
Het akkefietje met faabjuh. Best wel gelachen eigenlijk.  :-[

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #3 Gepost op: 14-12-2005, 19:56:39 »
Het akkefietje met faabjuh. Best wel gelachen eigenlijk.  :-[
Hahaha jaa!!  ::rofl:: Wat was ik opgefokt!  ::trots::
🜃

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #4 Gepost op: 14-12-2005, 19:57:20 »
Hoe Guikie eruit geschreven werd.  ::rofl:: Ik lag dubbel.

Citaat
MC arriveert even later op Battle Island. Nostradamus is helemaal van slag, Eirc ligt in tranen en Eefjuhh is verstijft van angst. MC: “Dais, wat is er gebeurd?”

Flashback
Guikie: “Wow! Ik heb beet!” Nostra: “Dat is snel, wel trekken, het ziet eruit als een taaie.” Guikie: “Zeker, pff, hij wil niet!” Nostra: “Zal ik ff … o mijn god, Guikie laat niet los.” Guikie: “Wat….”

Nostra: “Maar toen was het al te laat. De haai sleurde hem mee het water in. Eefjuhh en ik probeerde nog wat te doen, maar het was te laat en ook de crew kon niks doen.” Daisy: “Maar we weten niet waar hij is, voor hetzelfde geldt dobbert hij ergens op zee rond.” Eirc: “Ik ken haaien *snik* en ik geloof niet dat goed kan aflopen *snik*” Koekoe troost zijn maatje. Jutta: “Kom op, we moeten verder, je wil toch nog niet weg?”

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #5 Gepost op: 14-12-2005, 19:59:21 »
Dat was mijn dieptepunt en hoogtepunt tegelijk. Ik vond het erg jammer om Guik eruit te moeten schrijven :(, maar ik dacht, als het moet, dan maar zo! 8)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #6 Gepost op: 14-12-2005, 20:01:03 »
Dat was mijn dieptepunt en hoogtepunt tegelijk. Ik vond het erg jammer om Guik eruit te moeten schrijven :(, maar ik dacht, als het moet, dan maar zo! 8)
Wat ik jammer vond is dat ik niet mee mocht doen door ernstige verzwakking terwijl de aflevering ervoor Giorgio nog half dood op de schoot van Lieke lag. Het klinkt heel arrogant maar ik vond dat er wel erg weinig aandacht was voor mijn opoffering...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #7 Gepost op: 14-12-2005, 20:02:08 »
Wat ik jammer vond is dat ik niet mee mocht doen door ernstige verzwakking terwijl de aflevering ervoor Giorgio nog half dood op de schoot van Lieke lag. Het klinkt heel arrogant maar ik vond dat er wel erg weinig aandacht was voor mijn opoffering...

Die aflevering werd al zo lang, moest ergens t kort houden sorry :(.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #8 Gepost op: 14-12-2005, 20:03:58 »
Die aflevering werd al zo lang, moest ergens t kort houden sorry :(.
Ja okee. maar er was bijvoorbeeld meer aandacht voor Aitan, die al een maand niet meer hard gepost..

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #9 Gepost op: 14-12-2005, 20:05:02 »
Hoe Guikie eruit geschreven werd.  ::rofl:: Ik lag dubbel.


was ook wel mijn dieptepuntje  ::niet-ok::...bijna dan :P

Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #10 Gepost op: 14-12-2005, 20:06:00 »
Citaat
Want de ontknoping is aanstaande. Het vlot met Faabjuh, Megan en Tinuzzz gaat als een speer. Maar dan maakt Tinuzzz een stuurfout , het vlot slaat om en zinkt! Megan: “Shit, daar gaan we.” Faabjuh: “Niks daar gaan we, we gaan wel zwemmen, we zijn vlakbij.” Faabjuh gaat er als een speer vandoor en uiteindelijk kiezen ook Megan en Tinuzzz eieren voor hun geld. Dit alles speelt in de kaart van Juudith, Lieke en Robbie. Die komen met rasse schreden dichterbij. Lieke vaart Juudith voorbij, maar dan zet ze zich af op het vlot van Lieke en Lieke slaat om. Lieke moet op haar vlot klimmen en zo komt Robbie terug. Juudith gaat als een speer en is binnen notime de 3 zwemmers voorbij. De 3 zwemmers liggen vlakbij elkaar, Faabjuh moet zijn snelle start bekopen en Tinuzzz zwemt in de stroming van Megan mee. Maar niemand houdt Juudith bij en zo komt zij als eerste aan op Infernius! Juudith: “Yes, yes!” Lorelei: “Gefeliciteerd. Je hebt een plek bij de laatste 10 veroverd. En daar hebben we de onze tweede winnaar!” Uitgeput klimt één van de zwemmers aan wal. “Dat was me een pittig laatste stukje.” De overige 4 kandidaten strijden voor 3 plekken op Grim, maar dat weten zij niet. Ze stuiven op de finish af. Vlak voor het strand staan ze op en rennen op de streep af. Het is een close finish …

Geweldig :)

Maar zowieso was mijn affaire met Willem (toch?) geweldig en het armbandjes maken met Xmoix... en de beschrijvingen van mij, geweldig ::tandpastasmiley::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #11 Gepost op: 14-12-2005, 20:09:36 »
Citaat
Maar zowieso was mijn affaire met Willem (toch?) geweldig en het armbandjes maken met Xmoix... en de beschrijvingen van mij, geweldig  ::tandpastasmiley::
affaire? dat valt toch ook wel weer mee  ;)

Wat ik ook leuk vond was mijn beschrijving ja: Zijn ongekende kracht ::rofl:: ::rofl::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #12 Gepost op: 14-12-2005, 20:12:28 »
Ja okee. maar er was bijvoorbeeld meer aandacht voor Aitan, die al een maand niet meer hard gepost..

We schreven de mensen op volgorde eruit dat ze eindigden op Obscura. Aangezien jij opgaf, eindigde jij automatisch als laatste en ging je er dus als eerste eruit. Aitan en Kolko stemden niet, eindige daardoor ook laag, maar nog wel boven jou. Klinkt lullig, maar zo zat t wel.

Goed, maar weer naar hoogtepunten:
- Daans Sinterklaas immitatie, geweldig 8) ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #13 Gepost op: 14-12-2005, 20:13:46 »
We schreven de mensen op volgorde eruit dat ze eindigden op Obscura. Aangezien jij opgaf, eindigde jij automatisch als laatste en ging je er dus als eerste eruit. Aitan en Kolko stemden niet, eindige daardoor ook laag, maar nog wel boven jou. Klinkt lullig, maar zo zat t wel.
Volgend jaar komt mijn wraak >:D :P

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #14 Gepost op: 14-12-2005, 20:15:52 »
affaire? dat valt toch ook wel weer mee  ;)

Wat ik ook leuk vond was mijn beschrijving ja: Zijn ongekende kracht ::rofl:: ::rofl::
Ik dook met iemand het bed in ofzo :P Nja we gingen vroeg naar bed en gingen tegen elkaar aan liggen? Was jij dat of Tinuzzz ofzo?

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #15 Gepost op: 14-12-2005, 20:17:13 »
Ik dook met iemand het bed in ofzo :P Nja we gingen vroeg naar bed en gingen tegen elkaar aan liggen? Was jij dat of Tinuzzz ofzo?
Oja, dat was ik ja. Dat was ik al weer vergeten. Maak ik wel vaker mee ::tandpastasmiley::
Nee sorry, ik word arrogant nu

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #16 Gepost op: 14-12-2005, 20:18:22 »
Daar hadden we eigenlijk iets meer mee moeten doen. Ik had wel iets ingedachten, maar die persoon vloog een week later eruit, dus dat was jammer

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #17 Gepost op: 14-12-2005, 20:19:00 »
 :) Mijn mooiste moment moet nog komen  ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #18 Gepost op: 14-12-2005, 20:19:26 »
Daar hadden we eigenlijk iets meer mee moeten doen. Ik had wel iets ingedachten, maar die persoon vloog een week later eruit, dus dat was jammer
Lieke en Eck. Sorry, het complot  :-X was mijn idee ::ohno::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Jouw moment in Survivor
« Reactie #19 Gepost op: 14-12-2005, 20:26:09 »
Citaat
FAABJUH   Hoewel iedereen vindt dat het label ‘underdog’ hier op zijn plaats is, is het net dit element dat vriend en vooral vijand kan verbazen.

Ja hadden jullie niet verwacht hea dat ik zo ver zou raken! ::tandpastasmiley::
🜃