Auteur Topic: Volgend jaar weer Het Blok?  (gelezen 5212 keer)

Offline plienke

  • Forumlid
Volgend jaar weer Het Blok?
« Gepost op: 15-12-2005, 23:23:07 »
Zou jij het leuk vinden als er volgend jaar weer een serie Het Blok zou komen?
Waarom wel of niet?

Geef hier je mening of wat er van vindt.......

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Volgend jaar weer Het Blok?
« Reactie #1 Gepost op: 16-12-2005, 10:51:35 »
Ik zou het wel weer leuk vinden als volgend jaar weer Het Blok op tv kwam.
Het was dit jaar wel in het begin wennen met de huidige stellen erin. In het begin moest ik daar wel even aan wennen.
Ook was er een grote verandering van de regels waarbij er een stel uit moest.
Ach van mij mag de opzet van Het Blok misschien nog iets pittiger worden. En de jury mag dan ook wel wat strenger zijn.  >:D
Ze gaan niet voor niets door een selectie procedure.
Het reslutaat moet dan ook perfect zijn op het moment dat het ook perfect met zijn. Die jaar was het programma nog erg soepel. Met name dan tegen Paul en Maschja. Daar hadden ook wel harder tegen mogen zijn. Zo iets van jullie zijn blut dan is het spel over voor jullie. Er werd soms het hand boven hun hoofd gehouden. En naar oplossingen gezocht voor hun. Zoals dat de andere stellen hun moesten helpen. Maar ook dat ze extra tijd kregen..

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Volgend jaar weer Het Blok?
« Reactie #2 Gepost op: 16-12-2005, 12:42:24 »
Ik zou het erg leuk vinden, als er volgend jaar weer Het Blok komt  ::jaja:: omdat, kortom: Ik het een super leuk programma vindt.  ::jaja::

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgend jaar weer Het Blok?
« Reactie #3 Gepost op: 21-12-2005, 23:33:22 »
Ik zou het erg leuk vinden, als er volgend jaar weer Het Blok komt  ::jaja:: omdat, kortom: Ik het een super leuk programma vindt.  ::jaja::

Volgend jaar komt er weer een nieuwe Het blok. Wil je zelf mee doen dan kun je je aanmelden via de site van Net5:

http://net5.sbs.nl/images/net5/hetblok2006/aanmeldingsformulier_hetblok.doc

 ::jaja::

Offline TheNightcrawler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Volgend jaar weer Het Blok?
« Reactie #4 Gepost op: 21-12-2005, 23:38:34 »
Ik zou het wel weer leuk vinden als volgend jaar weer Het Blok op tv kwam.
Het was dit jaar wel in het begin wennen met de huidige stellen erin. In het begin moest ik daar wel even aan wennen.

In het vorige seizoen vond ik het in het begin ook wennen omdat je de deelnemers toen ook nog niet kende.
Paul en Mascha hebben inderdaad wel geluk gehad. Hoewel ze blut waren zijn ze toch niet het blok uitgezet.  ::tandpastasmiley::