Auteur Topic: Big Brother Vips is terug vanaf Zaterdag 14 Januari 2006  (gelezen 4304 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Big Brother Vips is terug vanaf Zaterdag 14 Januari 2006
« Gepost op: 23-12-2005, 02:13:35 »
Zoals al te zien was aan het toch beetje lullige einde van Big Brother 2005,komt er vanaf Zaterdag 14 Januari opnieuw een Big Brother Vips,gaan julie kijken ?

De enige kanidaat waarvan ik op dit momen weet dat ze mee doet is Viola Holt.

Ik zelf weet het nog niet (de andere vip editie heb ik ook nooit bekeken dacht ik) en kan zeker al niet op Zaterdag,misschien ga ik de HH kijken.
« Laatst bewerkt op: 23-12-2005, 02:15:30 door Pierce_Brosnan »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother Vips is terug vanaf Zaterdag 14 Januari 2006
« Reactie #1 Gepost op: 23-12-2005, 11:42:33 »
Kelly Van der Veer en Tatanja Simic doen ook mee aan deze Reeks.  ::jaja::

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Big Brother Vips is terug vanaf Zaterdag 14 Januari 2006
« Reactie #2 Gepost op: 23-12-2005, 11:50:04 »
HOTEL BIG BROTHER ( Vanaf 12 Januari )

wordt gerund door zeven Bekende Nederlanders en een bekende Big Boss. Dat zijn acht eigenzinnige BN’ers. Hun opdracht is zoveel mogelijk geld te verdienen. Niet voor henzelf, maar voor een goed doel: een nieuw Mappa Mondo Huis van het Rode Kruis, dat het geld heel hard nodig heeft. Lukt het hen om goed samen te werken en er acht weken lang keihard tegenaan te gaan?

Elke week vindt er in het Hotel een groot diner plaats waarvan de zitplaatsen worden geveild. Hiernaast zal het Hotel-team allerlei spraakmakende evenementen organiseren om het totaal opgehaalde bedrag zo hoog mogelijk te krijgen. Alles hangt daarbij af van de inzet en creativiteit van de Bekende Nederlanders.

Niet elk personeelslid heeft de eer zijn functie tot het einde te mogen volbrengen. Iedere vrijdag stemt de staf op het beste personeelslid van die week. Van de BN’ers die deze titel niet hebben gekregen, zullen er twee worden genomineerd die kans hebben te moeten vertrekken. De kijker mag uiteindelijk bepalen wie er moet uitchecken…

Op 12 januari krijgen de Bekende Nederlanders de sleutel van Hotel Big Brother. Vanaf dat moment kan je op internet via de streams en een speciale website 24 uur per dag hun activiteiten volgen. Op zaterdag 14 januari zal bij Talpa in een speciale kick-off uitzending het officiële startsein worden gegeven voor het programma.

Daarna kan je op werkdagen van 18:30 uur tot 18.55 uur genieten van alle belevenissen in Hotel Big Brother. Maar dat is nog niet alles: elke vrijdag kan je live meekijken in het Hotel en elke maandag is er op primetime een speciale uitzending van vijftig minuten. Kijken dus naar het enige hotel van Nederland waar niets geheim blijft: Hotel Big Brother.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Vips is terug vanaf Zaterdag 14 Januari 2006
« Reactie #3 Gepost op: 28-12-2005, 11:43:31 »
Volgens mij doet ook die Tsjakka-goeroe mee

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Big Brother Vips is terug vanaf Zaterdag 14 Januari 2006
« Reactie #4 Gepost op: 28-12-2005, 14:26:35 »
Volgens mij doet ook die Tsjakka-goeroe mee
Emile Ratelband ::jaja::

Ik ga niet kijken, misschien volgen wie eruit gaat enzo, net als bij afgelopen serie

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Big Brother Vips is terug vanaf Zaterdag 14 Januari 2006
« Reactie #5 Gepost op: 28-12-2005, 23:44:41 »
Kelly Van der Veer en Tatanja Simic doen ook mee aan deze Reeks.  ::jaja::
Ooh leuk! ::rofl::
🜃