Auteur Topic: Open Brief  (gelezen 1236 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Open Brief
« Gepost op: 24-12-2005, 11:47:21 »
Beste mensen,

zoals jullie weten is een deel van de RN-ers en een deel oud-RN-ers ook actief op de site het flinkfoutforum. Helaas zijn er mensen die denken dat Flinkfout bedoelt is om Realitynet af te zeiken. Hierbij wil ik even zeggen dat dit niet de bedoeling is.

Daarbij vind ik het erg flauw dat als je iets bevalt, dat je dan langsgaat bij de 'buren' om de vuile was op straat te gooien. Ik was vanmorgen best wel boos, omdat één van de voornaamste RN-leden het nodig vond om iemand van RN bij ons zwart loopt te maken. De reden erachter is dat deze persoon het niet eens is met de aanstelling van een nieuwe 'werknemer' vanwege randzaken. Persoonlijk vind ik dat dit soort randzaken niet mee moeten spelen. Maar ik ben vind het wel schijnheilig, achterbaks en zielig om deze persoon na te gaan trekken en dit vervolgens op een ander forum dit door te gaan spelen, in de hoop dat het tot een rel komt.

Ik laat me iig niet hiervoor gebruiken en ik roep hierbij iedereen op:  Kom gezellig meeforumen op onze site of kom helemaal niet!


Dit alles niet uit naam van Flinkfout, maar van uit mezelf.

Groeten,
Chriz

« Laatst bewerkt op: 24-12-2005, 12:33:46 door Stormpie »

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Open Brief
« Reactie #1 Gepost op: 24-12-2005, 12:34:43 »
Hoewel ik je link even heb verwijderd ben ik blij met deze brief Chriz.
enne gewoon hier forummen is ook heeeeel gezellig.

 ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 24-12-2005, 12:36:32 door Stormpie »
er was eens......