Auteur Topic: Harm  (gelezen 23590 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Harm
« Gepost op: 30-12-2005, 18:32:53 »
In dit topic kun je alles kwijt over Harm.  :)

Alles over Harm vind je ook op zijn eigen finalistenpagina. Ook te bereiken via het menu: Deelnemers - Liveshows - Harm.


Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Harm
« Reactie #1 Gepost op: 30-12-2005, 19:13:44 »
Je uiterlijk moet wel een beetje verbeterd worden, maar je uitstraling en zang is geweldig! ::ok::
🜃

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Harm
« Reactie #2 Gepost op: 1-01-2006, 02:19:28 »
Je uiterlijk moet wel een beetje verbeterd worden, maar je uitstraling en zang is geweldig! ::ok::

Uiterlijk? mwah hij heeft wel het uiterlijk van een pop idol en dat hoeft niet altijd veranderd te worden maar, begrijp wat je bedoeld en zijn zang is helemaal oké.  ::jaja:: :) ;)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Harm
« Reactie #3 Gepost op: 7-01-2006, 15:04:05 »
Ik vind Harm helemaal LEUK! Eindelijk weer eens iemand anders dan een Jim, Jamai of Boris ( ::ohno::). Hij zingt leuk, ziet er 'eigen' uit en ik hoop dat hij het ver schopt. Wat ik wel schattig vind is dat hij best verlegen is, al komt hij zo niet over. Kijk maar eens goed 'in de poppetjes van zijn ogen'.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Harm
« Reactie #4 Gepost op: 7-01-2006, 15:07:52 »
Kijk maar eens goed 'in de poppetjes van zijn ogen'.
::rofl::
Je hebt wel gelijk hoor limone  ;D

Persoonlijk vind ik alleen niet dat hij leuk zingt. Maar miss kan hij eens een totaal ander genre proberen? Harm, verras ons eens, maak ons gek  ;D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Harm
« Reactie #5 Gepost op: 7-01-2006, 15:11:04 »
Idd, ik ben ook heel benieuwd naar het thema van vanavond, dan hoop ik dat hij iets kiest wat niemand bij hem verwacht had maar wat wel super bij hem past.
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Harm
« Reactie #6 Gepost op: 8-01-2006, 09:51:37 »
Limone ::zwaai:: alles goed?

Harm vind ik dus erg grappig, zijn stem is wel apart en hijzelf dus ook ;)
Zijn versie van Herman Brood vond ik dus wel helemaal te gek...past ook echt wel bij hem en vooral het jurycommentaar vond ik lachwekkend ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Harm
« Reactie #7 Gepost op: 9-01-2006, 16:22:00 »
Limone ::zwaai:: alles goed?
Hey Bakkertje  ::joehoe::, alles goed. Met jou ook?

Ik vond dat Harm het ook heel leuk gedaan had. Vond het ook echt een 'Harm-liedje', van Herman Brood. En ja, hij was niet te verstaan, maar dat was Herman ook nooit  ::rofl::. Leuk dat hij weer door is!!!!  ::bravo::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline chantal23

  • Forumlid
Re: Harm
« Reactie #8 Gepost op: 13-01-2006, 10:52:44 »
Politie was gewaarschuwd voor moord Sévèke

Vrijdag 13 januari 2006 - NIJMEGEN – De politie is kort vóór de moord op Louis Sévèke anoniem gewaarschuwd, dat de activist gevaar liep. Nijmegenaar Harm Jacobs, als kraker bekende van Sévèke en landelijk bekend als finalist van het tv-programma Idols, zegt de tipgever te kennen.

Jacobs heeft daarover wekenlang gezwegen, uit vrees dat zijn zangcarrière eronder zou lijden. Maar nadat bleek dat de politie hem zocht, heeft hij zich gemeld en is inmiddels gehoord. Jacobs: „De informatie die ik heb, heb ik overgedragen aan de politie". De 29-jarige zanger wil daarover geen bijzonderheden kwijt, alleen dat de anonieme tipgever ’een kennis’ van hem is. Jacobs ontkent het gerucht dat hij ooggetuige zou zijn geweest van de liquidatie. Justitie en politie willen ’in het belang van het onderzoek’ geen enkele mededeling doen. Nadat Louis Sévèke op dinsdag 15 november in het centrum van Nijmegen werd doodgeschoten, heeft zijn kennis volgens de Idols-zanger opnieuw gebeld met de politie, wederom anoniem.

Vorige week maandag bleek, dat de recherche naar Jacobs op zoek was. Zo is onder meer café De Plak bezocht, waar de artiest normaliter werkt als barman. De politie wilde via de werkgever Jacobs’ privé-adres achterhalen. Als reactie daarop hebben vrienden er bij hem op aangedrongen naar de politie te gaan. Ze hebben hem ook aangespoord druk uit te oefenen op zijn kennis, om zich in het belang van de zaak alsnog met naam en toenaam te melden bij de politie.

Geschokt
Jacobs is diep geschokt door de moord op Louis Sévèke, die hij naar eigen zeggen goed kende. „Ik hoorde die avond tegen elven in mijn stamkroeg dat er iemand was doodgeschoten. Pas de volgende dag hoorde ik dat het Louis was. Ik ben erg geschrokken want ik kende Louis uit de krakersscene. Een prima vent. Hij stond voor een goede zaak. Hij stond ons altijd bij als we weer eens pand hadden gekraakt."

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Harm
« Reactie #9 Gepost op: 15-01-2006, 10:35:22 »
Ik blijf Harm niet echt het type idool vinden en zijn zang is ook niet zo geweldig. Maar ik blijf wel met hem lachen, in de show, in de backstage aflevering en in de filmpjes. Dus voor mij mag hij er nog wel even in blijven zitten :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Harm
« Reactie #10 Gepost op: 15-01-2006, 13:03:43 »
Leuke gast, niet de beste zanger, maar wel duidelijk een ander type. Lekker verfrissend. Heeft een eigen uitstraling, komt niet gemaakt over. Hij zal een eind kunnen komen, maar winnen zit er voor hem niet in.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Harm
« Reactie #11 Gepost op: 23-01-2006, 09:25:35 »
Wat heeft Harm het weer goed gedaan zeg!! En dan dat liedje: mijn favo-zanger Lenny Kravitz en dan met Let love rule... SUPERRRR!! Ik hoop echt dat hij het heel ver schopt!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline nathie_b

  • Forumlid
Re: Harm
« Reactie #12 Gepost op: 23-01-2006, 22:21:36 »
Ik vind harm helemaal TOP!!!!
Hij blijft lekker zichzelf en hijkan nog zingen ook:P

Greetz Natasja
***Fanboek Harm***

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Harm
« Reactie #13 Gepost op: 29-01-2006, 11:14:23 »
Ik vondt het wel heel sociaal van Harm dat hij speciaal voor Christon het liedje had gekozen, dat Christon had willen zingen als hij er nog in zat. Helaas dacht de jury daar anders over. Die vonden het niet bij Harm passen. En vonden dat hij beter een ander nummer had kunne kiezen.
Ondanks de negatieve opmerkingen zit Harm er toch nog in en hoefde hij niet op de kruk te zitten..

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Harm
« Reactie #14 Gepost op: 29-01-2006, 14:02:43 »
Ik dacht juist dat ze al veel eerder de nummers moesten kiezen en niet pas een week van te voren  :-\\
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Harm
« Reactie #15 Gepost op: 29-01-2006, 14:55:34 »
Harm is lekker Harm, no nonsense...zijn liedkeuze was dan mss niet helemaal top, maar ik vond het wel lekker klinken hoor. :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Harm
« Reactie #16 Gepost op: 4-02-2006, 21:17:59 »
Leuk optreden, dans was lang niet slecht, maar wat een slechte zang... Ik vond het erg in het niet vallen tegenover KC & the sunshineband.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Harm
« Reactie #17 Gepost op: 4-02-2006, 21:34:26 »
Het was op zijn harms...'t was prima om aan te horen, maar harm is nog steeds niet goed genoeg om Idols te kunnen winnen :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Harm
« Reactie #18 Gepost op: 4-02-2006, 21:38:36 »
Het was op zijn harms...'t was prima om aan te horen, maar harm is nog steeds niet goed genoeg om Idols te kunnen winnen :)
Nee ik denk dat er in Harm niet een echte Idool zit...
Waarschijnlijk zal hij ongeveer als derde of als vierde eindigen..  :-\\ 
En hij zal al blij zijn dat hij zo ver zal komen..

Offline ceeLi

  • Forumlid
Re: Harm
« Reactie #19 Gepost op: 5-02-2006, 11:51:43 »
HARM ROCKT DE WORLD![/u][/b]
« Laatst bewerkt op: 5-02-2006, 13:27:44 door n@ncy »