Auteur Topic: Slotwoord Survivor 2005  (gelezen 6239 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Slotwoord Survivor 2005
« Gepost op: 31-12-2005, 19:20:22 »
Van harte gefeliciteerd met je overwinning Eefjuhh, geniet ervan! ::bravo::

Ik wil in de eerste plaats Daisy bedanken voor de leuke samenwerking, voor het meeschrijven van de afleveringen, voor het meedenken en meeverzinnen van de opdrachten en voor het stukje over Guikies haai-ervaring in de finale-aflevering.

Ook wil ik Bakkertje een pluim geven voor haar Bakkertjes verhaal in de finale-aflevering en voor het onderhouden van Bar Tropicana. ;)

Verder dank ik de RN-crew voor het realiseren van het subboard en voor hun technische hulp.

Aan iedereen die op 1 of andere manier heeft bijgedragen tot het totstandkomen van Survivor, bedankt!

Tot slot hartelijk dank aan ALLE KANDIDATEN! Zonder jullie was dit spel er nooit gekomen! Ik hoop dat jullie er veel plezier aan beleefd hebben, ik heb er in ieder geval van genoten!
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ik wens jullie allemaal een aangename overgang naar een goed, gezond en gelukkig 2006!!!

Groetjes van jullie teerbeminde spelleider

Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Slotwoord Survivor 2005
« Reactie #1 Gepost op: 31-12-2005, 19:54:45 »
*mmakt een buiging*

Ik heb jullie de enige echte bakkertjesaward al gegeven Molcrazy en die kwam recht uit mijn hart ::bravo::

Ik heb net als andere jaren vol spanning meegelezen, al moet ik ook bekennen dat ik dat pas sinds een paar weken ook echt heb gedaan omdat de maanden daarvoor de puf me ontbrak.maar ik hoop op een vervolg volgend jaar, jullie hebben de spanning er in weten te houden en dat was het belangrijkste.

Dank ook aan alle survivors die meegedaan hebben zonder jullie was het niet gelukt om Daisy en Molcrazy zo'n mooie survivor te laten schrijven.

Sjappoooo en voor iedereen een heel gezond, gelukkig en liefdevol (RN) jaar ::hug:: ::bravo:: ::hug::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Slotwoord Survivor 2005
« Reactie #2 Gepost op: 1-01-2006, 23:54:52 »
Bedankt Aquagonië: Voor de leuke tijd daar
Bedankt Holy Isle: Dat jullie me erin hielden
Bedankt de helft van Kamp Zuid: Dat jullie niet op mij stemden
Bedankt Obscura: Was ook gezellig natuurlijk
en natuurlijk:
Bedankt Daisy en Molcrazy: Voor het organiseren en het schrijven van de afleveringen waarbij ik meerdere keren op de grond heb gelegen van het lachen (bijna)!!!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Slotwoord Survivor 2005
« Reactie #3 Gepost op: 2-01-2006, 00:01:47 »
 prachtig gebracht,Daisy,MC  ::ok:: ::ok::  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: Slotwoord Survivor 2005
« Reactie #4 Gepost op: 9-01-2006, 08:44:19 »
Ben wel een beetje laat ::schaam:: maar tis niet minder gemeend!!

 ::bravo:: Echt Super Daisy en MC ::bravo::

Vooral dankzij jullie is het survivorspel echt een prachtig spel geworden. Spannend en sportief, stiekem en strategisch, professioneel en prachtig!

Ik heb niet alles meegelezen, maar kwam toch wel regelmatig even kijken naar hoe het de deelnemers verging. (en af en toe stemmen na de diverse noodkreten)

Kortom.. voor herhaling vatbaar ::tandpastasmiley::
 ::ok::
er was eens......

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Slotwoord Survivor 2005
« Reactie #5 Gepost op: 12-01-2006, 21:36:12 »
 :\'( :\'(
Mooi slotwoord!!  ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Slotwoord Survivor 2005
« Reactie #6 Gepost op: 24-05-2007, 17:34:53 »
Kortom.. voor herhaling vatbaar ::tandpastasmiley::
 ::ok::


Ik heb het de vorige keer helemaal gemist, want toen was ik ook nog maar net op dit forum. Maar wat ik hier zie lijkt me best grappig.

Is er een kans dat er nog eens zo'n spel komt, of is daar nu geen belangstelling meer voor?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Slotwoord Survivor 2005
« Reactie #7 Gepost op: 29-05-2007, 16:22:05 »
Ik zou het wel leuk vinden! :)