Auteur Topic: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)  (gelezen 8700 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Gepost op: 31-12-2005, 19:22:32 »
”Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)

“Zullen wij samen een nieuwe CSC doen?” Wat is dat voor domme vraag?! Natuurlijk!

Zo begon de voorbereiding aan één van de meest krankzinnige spellen van deze tijd. Ondertussen beter bekend als Survivor; The Ultimate Challenge. Spellen als Survivors zijn er voor de tactische wonderkinderen voor ons.

Tactisch zijn Molcrazy en ik natuurlijk erg gevreesd. Samen met nog 4 anderen maakten wij deel uit van het gevreesde Secret Six complot, die de tegenstand angst aan joeg. Maar zes sterke tegenspelers gunnen elkaar natuurlijk ook niet alles. Dus werd er binnen het complot een complot gevormd tussen Daisy en Molcrazy. De tactiek werkte en we stonden met z’n tweeen in de finale. Molcrazy won zoals voorspeld. Ik vond het niet erg. Misschien wat steken laten vallen hier en daar, maar de doelstelling was bereikt en daar gaat het om. Misschien ook wel beter voor een volgende editie van een spel waaraan wij beiden meedoen, omdat ze Molcrazy er nu eerder willen uitknikkeren dan mij...

Maar goed, terug naar Survivor 2005. We needed kandidates. De harde kern is weg, dus moet er een nieuwe generatie survivors opstaan. CSC oppergoeroe Chriz doet wel mee. En onder zijn vleugels 5 maatjes: Jorg, onze koning van de HOOFDLETTERS (of beter gezegd, de afwezigheid ervan), Eefjuhh, de ongekroonde koningin van het gezelschap, Jutta, een op het eerste gezicht lief meisje maar ó zó vals, Eck, de favoriet van vele CSC 2 fans én EIDM, onze superspeurneus die het nog een keer wilde proberen. Als beschikker over de stemstatistieken kon ik zo zien wie bij wie hoorde. En tsja, dat jullie hints als ‘Six is the magic number’ niet begrijpen (ik heb er een week lang mee als onderschrift gelopen en zeg niet dat het jullie niet is opgevallen, want dat is het wel!), dan weet ik het ook niet meer. Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb!!!

Maar Survivor had meer helden. Ik wil er speciaal een paar uithalen. Ik begin met Koekoe. Natuurlijk Koekoe. Koekoe meldde zich aan onder het motto van ‘Dit spel heeft karakters nodig’. Nou we hebben het geweten. Koekoe werd onze eigen Björn (sorry als ik een verkeerde vergelijking maak, want ik heb slechts een paar fragmenten van hem gezien). Door een kapotte computer werd Koekoe leider van de bende op Aquagonië. Dit heeft Koekoe gered. Want wie wil er nou met een Björn op een eiland zitten, niemand toch? Maar Koekoe hield vol. Voor de toeschouwers was Koekoe één van de helden. Hij liet zich niet kisten en zette door. Toen de immuniteit weg viel, was het echter helaas afgelopen. Tegen een blok van 6 (+ de niet te vergeten ruime achterban) kon hij niet op, zeker als al je maatjes ondertussen zelf zijn opgestapt, of door de oppergoeroe himself zijn geëlimineerd op een heroisch duel op Grim (hier kom ik zo nog op terug). Koekoe niet in de finale. Nu het spel afgelopen is mag ik het zeggen: van mij had Koekoe in de finale thuisgehoord. Hij heeft z’n woord gehouden: het spel zou een karakter krijgen, nou ... het kreeg er één. Soms kon Koekoe wat fel uit de hoek komen na zijn eliminatie, daar heb ik hem ook voor gewaarschuwd, maar het was een fantastische kandidaat. Ééntje die we nooit zullen vergeten!

Dan Faabjuh. Voor het spel sprak ik met Molcrazy op MSN. Ene Faabjuh wil meedoen. “Prima, hoe meer ziel hoe meer vreugd.” Maar wat moet het worden? Niemand kent ‘m en hij kent het spel helemaal niet. Faabjuh is het levende bewijs in hoe je je in iemand kunt vergissen. Faabjuh was de grootste doorzetter van iedereen. Ik weet nog steeds niet of hij nou helemaal doorheeft hoe alles zit en werkt, maar als er iemand een award verdiend voor grootste doorzetter (zat die erbij?) is het Faabjuh wel. Faabjuh werd vlak voor de eerste samenvoeging weggestemd naar Obscura. Hoewel hij het niet zo letterlijk heeft gezegd, moet dat een drama voor hem zijn geweest. Want als er iemand non-stop met het spel bezig was, was het Faabjuh wel. Faabjuh was misschien de Tom van de eerste fase. Een hele lieve kandidaat, maar tactisch gezien niet goed genoeg om te overleven. In tegenstelling tot Tom kreeg hij nog wel een kans. Tactiek had ie gelukkig niet nodig op Obscura. Daar was hij inmiddels te geliefd voor. Vanaf moment één dat hij op Obscura kwam, stond hij bovenaan de lijsten. Waar anderen wegzakten, bleef hij staan. Guikie (namens Kamp Noord), Giorgio, Lieke, Robbie, Megan en Tinuzzz gunden hem allemaal een plek in de 2e fase door hem hoog in hun lijst te zetten. En zo keerde Faabjuh terug. Hij werd helaas weer snel weggestemd. Gelukkig wist Faabjuh nu wat hem te doen stond: stemmen halen. En dat deed hij. Helaas kwam hij 3 stemmen tekort. Ik wil in ieder geval zeggen; aan mijn stemmen heeft het in ieder geval NIET gelegen!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #1 Gepost op: 31-12-2005, 19:23:43 »
Dan Robbie, Guikie en Chriz. Tsja, daar heeft het spel in deerste fase (en ook daarna) grotendeels om gedraaid. Robbie en Chriz waren voor mij de grote favorieten voor het spel. Na de eerste hussel kwamen ze samen met Guikie op één eiland terecht; Terra, met Guikie als leider. Ik bekeek het team en zag kansen voor Robbie en Guikie om Chriz eruit te werken. Naast deze drie heren bestond het eiland uit Chriz’ rechterhand Jutta en underdog True Gondorian. Guikie en TG waren tot dan toe 2 handen op één buik, met Robbie’s stem erbij was het … foetsie! Maar Robbie begin de grootste fout van zijn leven ... hij ging met Chriz in zee. Samen met Eirc, Juudith en Daan was hij lid van het smiechtenbolwerk. Toen ik daar van te horen kreeg wist ik al gauw dat het de ondergang van Robbie ging worden. Doordat TG er opzat kon Guikie niet unaniem weggestemd worden. Nadat TG het spel moest verlaten, was echter de weg vrij voor Chriz om Guikie eruit te werken. Met z’n smiechtenbolwerk en FF complot in z’n achterzak waren 3 stemmen voldoende om Guikie, alom gevreesd vanwege zijn enorme populariteit bij de niet deelnemers, eruit te werken.

De week voor de samensmelting heeft Chriz in mijn ogen de grootste fout begaan. Niet het feit dat Robbie er daarna uit moest. Het smiechtenbolwerk zou toch wel zijn gevallen. Nee, het feit dat hij de ultieme kans liet lopen om Guikie eruit te werken. Het was o zo simpel: schakel al je vrienden in om op Team Infernius te stemmen, Terra moet naar de eilandraad en dan is het bye bye, zwaai zwaai, Guik! Maar nee, Chriz durfde niet. Op dat moment wist ik het: Chriz zal Survivor 2005 niet gaan winnen. Voor mij stond dat van te voren overigens al vast hoor. Chriz gaat NIET winnen. Chriz deed er tentijde van de CSC 2 alles aan om ons complot te laten mislukken. Zijn goed recht hoor, daar niet van, maar wat hij kan, kunnen wij ook. Mijn biechts hielpen alleen niet. Ik plaats ze hieronder nogmaals. Iedereen vond ze al raar, maar eens kijken of iedereen ze nu wel begrijpt:

30 september 2005, 20.31.36 uur
Pas een week onderweg en nu al klagen de survivors steen en been. Amper van huis weg en ze hebben nu al honger. Stil aan begint de vertwijfeling toe te slaan: heb ik er goed aan gedaan om om mee te doen?

O o o, wat hebben ze het zwaar. Palmbomen hakken of bergbeklimmen, nee hoor, ze liggen de hele dag op het strand. Fraai is dat hoor. Laat ze maar eens wat harder werken en dat is precies wat er gaat gebeuren. Iedereen moet van z'n luie gat afkomen! Niemand zal naderhand kunnen zeggen: ik heb niks gedaan. Kom maar op zullen ze zeggen, maar ondertussen zijn ze vreselijk bang.

Fraai zal het straks allemaal worden. Ongetwijfeld beter voor de kijker. Uiteindelijk zal iedereen er beter op worden. Tenslotte zit niemand op een Big Brother kloon te wachten.


1 oktober 2005, 20.01.48 uur
Leuk he Survivor host zijn? En die Survivors maar zwoegen en zelf niks doen. Uitstekend zo, veel beter dan meedoen. Krijg ik tenminste waar voor m'n geld. ;D

Hopenlijk blijft het interessant, zoals het nu is. Eindelijk wat leven in de brouwerij. Graag of niet, ik heb graag herrie in de tent. En nog liever, slaande ruzies. Hopenlijk neemt niemand mij dit kwalijk dat ik dit zeg. Eigenlijk moet ik als host neutraal blijven, maar aan vriendschappen heb je niks. Iedereen moet complotten durven sluiten, gemeen durven spelen. Moi houdt van actie. Eerlijkheid duurt het langst, nou in Survivor niets!

Belangrijker is dat volgende week de eerste eilandraad op het programma staat. Ongetwijfeld zorgt dat voor wat spanning. Ongetwijfeld gaan sommigen opeens poeslief worden. De anderen vertrouwen op hun tactiek. Spannend dus. Charmes worden ingezet. Hopenlijk wordt de eerste uitslag al verrassend. Aan standaarduitslagen heb je niks. Poeslief je zwakste medebewoner wegstemmen? People, no way, zo werkt het niet! Er moet actie komen in Survivor, iedereen moet het hard spelen. Neem mij alsjeblieft mijn rare zinsbouw niet kwalijk, ik heb een drankje teveel op.


Niet kort hierna zette ik een lekker muziekje op in de bar. En sloeg ik als een gek aan het posten in het muziektopic. Ik zou eens zeggen, check het eens na en pak alle beginletters van de artiesten. Dus zeg niet meer dat ik jullie niet gewaarschuw heb!!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #2 Gepost op: 31-12-2005, 19:24:11 »
Goed terug naar het spel. Robbie moest eruit, het smiechtenbolwerk viel. Herrie in de keuken! Alle complotten lagen op straat, jonkies begrepen er niks van en ik had grote schik! Wie nu nog niet doorheeft hoe het spel werkt. Een week weer voor de samensmelting kregen we bericht van Guikie. Hij vond het wel best, hij wilde eruit. Ik baalde ervan. Guikie was voor mij, samen met Koekoe, een topsurvivor die in de finale hoorde. Maar goed, als Guikie het wil, kan ik het niet weigeren. Ik had het geluk dat ik die zaterdag de aflevering mocht schrijven. Guikie moest een waardig afscheid krijgen. Niet zoiets van als, ik ben de zwakste schakel, tot ziens! Nee, het moest een spectakel worden. Het idee was er al snel. Er stond een visproef op het programma. Wat zie je altijd in films? Juist, dat iemand een haai aan de haak slaat! Zo gezegd zo gedaan. Guikie werd opgegeten door een haai. Na niet echt natuurlijk, want we hebben hem laten terugkeren in de finale aflevering.

Op dat zelfde moment vloog Robbie uit het spel. Hij kwam op Obscura een paar punten tekort t.o.v. Tinuzzz voor een plek op Grim. En toen kwam Eirc. Hij wilde eruit. Alweer een diepe teleurstelling. Ik weet niet hoe iedereen erbij kwam, ze zeiden dat wij (Molcrazy en ik) wilden dat Eirc het spel won. Misschien zit daar wel een kern van waarheid in. Wij hebben natuurlijk ook onze voorkeuren. Ik gunde het Eirc wel. Maar goed, daar gaat het niet om. Eirc wilde weg. Robbie kon terugkomen. En hoe. Hij won, gelukkig, de eerste week op Grim. En toen kwam Chriz: zijn aardsvijand nummer één. Robbie is iemand die na het smiechtenbolwerk debacel goed in de gaten had hoe het zat. Een beetje stoken, maar zeker geen vijanden maken. De hele week ging het gelijk op. En toen was het zaterdag, Expeditie Robinsonfandag …

Voor mijn vertrek naar de Fandag bekeek ik de tussenstand. Robbie stond iets van 5 stemmen achter en MC had al gestemd. Kansloze missie leek mij. Dus ik vertrok naar de fandag met het idee Chriz en Juudith (laatstgenoemde zeker want die lag een heel eind voor). MC en ik hadden het er kort even over. Hoe ik het duel tussen Chriz en Robbie zou laten lopen. Het was spannend en toen viel er iemand in het water ... Ik heb geen idee of iemand het gehoord heeft, maar toen ik ’s avonds rond 12 uur keek, stond Robbie opeens nog maar 2 stemmen achter! Maar het was niet genoeg. Chriz ging door. Wat erna gebeurde weten we. Guikie wilde wraak nemen. Hij trommelde al z’n vrienden op om op Faabjuh en Eefjuhh te stemmen. FF stemde ondertussen óók op Eefjuhh. Of iedereen van hen op Chriz gestemd heeft? Ik weet wel dat een aantal mensen hun woord niet gehouden hebben. Want die week konden MC en ik de stemmen inkijken. Tsja, wie dat zijn, misschien dat zij nog iets op te biechten hebben. In ieder geval werd er een signaal afgegeven aan mij dat ze toch klaar waren voor de strijd onderling.

Jorg. Ja die Jorg. De exit van Daan was voor mij de aanleiding om Jorg bovenaan mijn favorietenlijst te zetten. Want iemand die zowel met FF áls met Guikie samenwerkt, speelt het spel slim. En zo gebeurde het ook dat Jorg week na week probleemloos het spel door kwam. Maar Jorg beging een enorme fout: hij stal de witte stem van Eck. En als je Eck pijn doet, doe je Xmoix pijn. Eck was dan wel een FFer, hij zou Xmoix nooit laten vallen. En dat wist Jorg. Dus moest en zou hij de sociale proef winnen. Als ik de resultaten nog eens bekijk, zie ik dat Jorg de proef het slechts van allemaal gemaakt heeft. Jutta heeft hem het beste gemaakt. Niemand kon aan haar antwoorden tippen. Dus ging het tussen Eck, Xmoix en Jorg voor de stemming. En aangezien Jutta weet dat ze tegenover Jorg geen kans maakt was het bye bye Jorg. De voorspelde winnaar lag eruit.

Nog even terug naar Grim. Het feit dat FF iemand in de finale wilde hebben via Grim én het feit dat Chriz eruit gewerkt moest worden hebben Eefjuhh haar de finaleplaats opgeleverd. Want zo kreeg ze van twee kanten stemmen. Als Guikie het spel echt hard had willen maken, had ie iedereen op Juudith laten stemmen. Dan had ze waarschijnlijk in de finale gezeten en was het FF complot mislukt. Althans, er zater er maar 2 in de finale in plaats van drie. Tsja … en aan mijn stemmen heeft het wederom NIET gelegen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #3 Gepost op: 31-12-2005, 19:24:30 »
Eefjuhh, Eck, Jutta. Dit was niet de finale die ik vooraf had voorspelt. Drie FFers? Ja dat wellicht wel, maar dan zou ik Chriz, Jorg en EIDM gezegd hebben. Het werden dus de andere drie. Ze hebben elk hun spel op een andere manier gespeeld en ze verdienen het allemaal wel om te winnen. Jutta heeft het het tactisch gezien het beste gespeeld van de drie. Dat zag Chriz ook en daarom stemde hij ook op haar (ja het is echt waar Jutta!). Eck was de lieveling van de drie. Hij wist dat als hij de laatste 4 zou halen zo goed als zeker zou zijn. Hij was populair en zou er door Xmoix nooit worden uitgestemd. Hooguit Jorg zou een concurrent zijn, maar samen met Xmoix zou die er wel uit te werken zijn. Dat Xmoix op Jutta stemde verbaasde mij daarom ook enorm, maar gelukkig voor Eck won Jutta de sociale proef en werd Xmoix’ rezervestem op Jorg in werking gezet. En dan Eefjuhh. Volgens mij heeft een finalist van Survivor nog nooit zo vaak bijna uit het spel gelegen.

Vaak hadden MC en ik de beslissende stem. Dit was al zo bij de allereerste eilandraad. Megan of Giorgio, wie moet er gaan? Terra met Giorgio stond één stem voor. Maar Megan was véél meer op RN, dus gunde ik haar nog een kans. Mijn stemmen gingen onherroepelijk naar Infernius en zo lag Giorgio eruit. Het topic ‘Win een stem van Daisy of MC’ was echter zeker geen farce. We hebben echt ons wel laten beinvloeden hierdoor. Vooral in het begin. Op het einde werd er hard gespeeld. Niemand viel meer te vertrouwen. Dus ook de spelleiding niet. Ik had m’n eigen favorieten en daar stemde ik dus ook op. Of het geholpen heeft? Tsja, bekijk de uitkomst en je weet het ...

Mijn persoonlijke hoogtepunt was het vertrek van EIDM. Laat ik één ding voorop stellen. Ik heb niks tegen EIDM. EIDM is een schat. Ik kan me nog herrineren dat ik in Kamp Blauw een enorme fout beging door haar naar huis te sturen, mijn bondgenoot. In de CSC 2 was ze ook lang een bondgenoot van me. Dat ze niet wilde zien dat ik in het S6 complot zat, was niet mijn probleem. Maar goed, als ik een mastercomplot tegen kan werken doe ik het graag. Maar als de rest van de kandidaten niet meewerkt gaat het natuurlijk niet. Maar het FF ging zelf de fout in. EIDM kreeg te weinig stemmen in de poll. En op Obscura zaten allemaal mensen die wel wraak wilden op hun exit, dus het gevolg was einde oefening voor EIDM. Gelukkig voor haar won ze nog de sociale proef zodat ze toch nog mocht stemmen op de finale eilandraad. Alleen EIDM, je moet wel goed lezen als MC en ik een vraag veranderen! Willem had je bijna verslagen!

En toen was het alweer tijd voor de finale. Eerlijk gezegd, ik had geen idee wie er ging winnen. Eerst dacht ik Eck, maar de eerste stemmen waren allemaal voor Eefjuhh. En even later kwamen er ook stemmen voor Jutta binnen. Uiteindelijk werd het 5-4-4. Het ultieme scenario! Molcrazy mocht de finale aflevering schrijven, ik zou nog een stukje toevoegen over Guikie. De exit van Guikie was namelijk het andere hoogtepunt. Na ja niet zozeer dat hij wegmoest, maar wel de manier erop. Als je er zelfs Chriz mee aan het lachen krijgt, dan is het goed. Tuurlijk was het fake. Geen tv-show zou het in z’n hoofd halen dat er een kandidaat dood zou gaan in de show. Dan zouden de opnames direct gestopt worden. En bij Survivor gebeurde dat niet. Dus volgende er een spectaculaire terugkeer. Natuurlijk ging niet alles in 1x goed, zoals er wel vaker bij Daisy iets fout gaat (ik geeft één aanwijzing: Nostradamus), maar leuk was het wel. Het Nostra/Eck debacle was toch wel mijn dieptepunt. Tuurlijk kunnen we fouten maken, maar dat we allebei precies dezelfde fout maakten, was wel uniek! Gelukkig is het goegekomen. *Oef* (Ja koekoe, daar is het eerste rode stukje! ;D)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #4 Gepost op: 31-12-2005, 19:25:44 »
En toen zat Survivor er wal weer op. De tijd is snel gegaan. Ik wil tot slot nog even wat tegen de volgende kandidaten zeggen:

Willem >>> Sorry dat je exit wat slapjes was, maar ik geef je een tip, schrijf je bij een eventueel nieuw spel weer in, begin een mastercomplot en je hoeft er niet eens uit!
Xmoix >>> Ik vind het super dat je zover bent gekomen en ik had je graag in de finale gezien, maar het mocht niet zo zijn. Knap dat je elke week weer de waarheid durft te spreken (samen met Nicky is zij de enige geweest die dit het hele spel gedaan heeft!) in het activatietopic! Maar mocht er nog een spel komen waaraan je meedoet. Lieg voor de grap 1x in de crusiale fase!
Chriz >>> Zoals je weet wilde ik natuurlijk niet dat je won, maar met je complot heb je wel kleur aan dit spel gegeven. Het FF complot heeft het spel uitstekend gespeeld.
Faabjuh >>> Laat je niet kisten, stap bij een eventueel opvolger samen met Willem het nieuwe meestercomplot in en vecht je naar de finale! Qua populariteit zal het wel snor zitten!
Ikke >>> Als het aan mij had gelegen had je de tweede fase gehaald, je verdiende het, maar helaas gunde de rest het je niet. Je was een leuke kandidaat!
Jorg >>> Qua tactiek was je absoluut de sterkste speler, één klein foutje heeft je jammer genoeg de das omgedaan. Toch uitstekend gespeeld!
Guikie >>> De volgende keer stap je het spel niet meer uit, beloof je dat!
Eirc, Juudith, Daan en Robbie >>> GA NOOIT MEER EEN COMPLOT MET CHRIZ AAN!
Daan >>> Prepare voor the best! Best, kan je dat ook eten?
Nostradamus >>> Vanuit de underdogpositie toch zover gekomen, dat kunnen niet veel mensen je navertellen!
Koekoe >>> Laat je niet kisten! Laat je niet opnaaien! Je hebt genoeg capaciteiten om het ver te schoppen in een spel als dit en dat weet je!
Eck >>> Of je het zo bewust hebt gespeeld weet ik niet, maar je hebt je op een hele slimme manier de finale ingespeeld. De vorige keer er net naast gegrepen en nu sportieve revange genomen. Uitstekend gedaan!
Jutta >>> Ik heb jou vreselijk onderschat. Je was meer dan Chriz’ rechterhand. Je hebt het heel
slim gespeeld en waar het moest het hard gespeeld. Een terechte finalist in mijn ogen!
Eefjuhh >>> VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE OVERWINNING!

En natuurlijk als laatste:
Molcrazy >>> De samenwerking is erg goed verlopen! Bonnie en Clyde did it again! ;D

En toen was het echt voorbij. Kijk niet achteruit, kijk naar wat er komen gaat. Realitynet staat in 2006 bol van de nieuwe programma’s. Wie Is De Mol, Idols, Peking Express en natuurlijk Expeditie Robinson Allstars. Of Survivor nog terugkeert? Wie zal het zeggen. Want niets is wat het lijkt, en niets lijkt wat het is.

“Prepare for the worst!”

Dan kan het alleen maar meevallen! ;D

Tot ziens!  ::zwaai::

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #5 Gepost op: 31-12-2005, 19:41:31 »
Alleen EIDM, je moet wel goed lezen als MC en ik een vraag veranderen! Willem had je bijna verslagen!
Ik heb niet de veranderde vragen ingestuurd, maar de vragen die Jutta mij gegeven heeft ::)
En dan nog klopt vraag 19 niet, de vraag is ... word ..., en de quote is ... wordt ... ::)

Maar ik vind het erg leuk om te lezen ::ok::
« Laatst bewerkt op: 31-12-2005, 19:45:54 door elise is de mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #6 Gepost op: 31-12-2005, 19:56:06 »
Ik heb niet de veranderde vragen ingestuurd, maar de vragen die Jutta mij gegeven heeft ::)
En dan nog klopt vraag 19 niet, de vraag is ... word ..., en de quote is ... wordt ... ::)

Ga je hierover blijven doorgaan? :P
2024: wie is de Mol?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #7 Gepost op: 31-12-2005, 20:02:22 »
Ik moest uiteraard ook 1 geheim boodschapje verstoppen. ::tandpastasmiley::

Heej Hut

En de leiders zijn bekend. Tzal je maar gebeuren. Denken dat je leider wordt en dan op het laatste moment vervangen worden door de minst favoriete persoon om leider te worden.

Rustig zal het alleszins niet blijven. Als de eerste eilandraad achter de rug is, zal de strijd nog heviger worden. Alle Survivors zijn nu waarschijnlijk volop complotjes aan het smeden om de dans te ontspringen. In ieder geval, kunnen we nog wel enkele verrassingen verwachten geloof ik.

Tijdens de volgende eliminatieproef zal duidelijk worden welk team daadwerkelijk een coherent geheel vormt. Om te zorgen dat je niet weggestemd wordt, moet je echter niet alleen winnen. Minstens evenzo belangrijk zijn de contacten in je team want je team zal niet blijven winnen. Theoretisch gezien is het natuurlijk wel mogelijk. Als leider zit je voorlopig wel goed, hoewel je als minst favoriete persoon wel eens unaniem zou weggestemd kunnen worden. 'Chance' speelt uiteraard ook een grote rol: goede weekinzendingen of populariteitsstemmen kunnen wonderen doen.

Tijd dat ik stilaan de biechthut verlaat, want er staat alweer een hele rij te wachten. Ik zie je snel weer Hut. En hou je goed.

Krazy Mol
2024: wie is de Mol?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #8 Gepost op: 31-12-2005, 20:14:57 »
Wat een leuk stukje over mij! ;D Ik vond het echt heel leuk en jullie hebben er echt iets moois van gemaakt, waar iedereen nog over zal praten!! Geweldig!! ::bravo:: ::bravo:: Ik ben trots dat ik mee mocht doen! ::bravo::
🜃

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #9 Gepost op: 31-12-2005, 21:00:19 »
Super leuk en vooral goed georganiseerd, hartstikke bedankt Daisy & Molcrazy.  ::bravo:: ::bravo::

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #10 Gepost op: 1-01-2006, 11:56:52 »
Leuk verteld  ::bravo::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #11 Gepost op: 1-01-2006, 12:28:02 »
Ik wil het volgende stukje even verduidelijken:

Dat Xmoix op Jutta stemde verbaasde mij daarom ook enorm, maar gelukkig voor Eck won Jutta de sociale proef en werd Xmoix’ rezervestem op Jorg in werking gezet.

Ik had dus doorgekregen dat Jorg en Jutta samen speelde tegen mij. Altans ik dacht dat Jutta ook met Jorg meedeed. Dus ik besloot naar xmoix te gaan want zij was mijn enige redding. Ik heb xmoix gepmd om te vragen of ze samen met mij op iemand wilde stemmen.
Dat wilde ze uiteindelijk wel. Het liefste wilde ik Jorg eruit omdat ik dacht dat hij ahcter het plan zat. xmoix wilde ook liever Jorg weg dan Jutta. Maar toen ging ik de stemmen berekenen. Als xmoix en ik op Jorg stemde en Jorg en Jutta op mij (Eck) dan zouden de stemmen zo worden:

Eck: 6 stemmen
Jorg: 5 stemmen

Dat had ik zo berekend want: xmoix en ik hadden samen 6 stemmen.
Jorg en jutta hadden er samen 6 (jorg 3 en zwarte stem + jutta 2 stemmen).
Maar omdat Jorg ook nog een witte had kon hij op zichzelf 1 stem onschadelijk maken.
Dan zou ik er dus uitgaan!
Toen moesten we op plan B overgaan! Jutta!
Want Jutta kon nix op zichzelf onschadelijk maken.
Dan zou het zijn:
Eck: 6 stemmen
Jutta: 6 stemmen
Dan had ik mijn geluksvogelstem en xmoix haar meesterstem en zou jutta eruitvliegen.
Nu dat werd het plan dacht ik!
Toen had xmoix al geactiveerd en kwam jutta ineens naar mij: jorg wil jou eruit hebben, en ik wil dat eigenlijk niet. Zullen we  hem er dan uit werken?
Toen stond ik voor een moeilijke keuze: voor safe spelen en jutta eruit? of een risico nemen en op jorg stmmen--> met de kans dat jutta wel op mij stemt.
Ik heb lang met xmoix overlegd en ze zei dat ik doen moest wat ik goed vond.
Ik koos dus vor een risico want ik vertouwde jutta hier maar op.

Gelukkig won Jutta toende sociale proef zodat xmoix haar stemmen ook op Jorg kon zetten.

Dus toch was ik wel tactisch bezig, ookal beweren mensen van niet.

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #12 Gepost op: 1-01-2006, 12:31:03 »
 ::oink:: dat wist ik niet  ::oink::




Ow wacht, dan wist ik wel  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #13 Gepost op: 1-01-2006, 12:32:14 »
ja dat is misschien dan niet tactisch genoeg. als ik aan iemand beloof op iemand te stemmen doe ik dat ook.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #14 Gepost op: 1-01-2006, 14:47:01 »
euhmm eck ik vind eht een leuk verhaal ;) en ik wist het al ;), maar oft echt tactisch is? gewoon iets wat je beter uitkwam?
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #15 Gepost op: 1-01-2006, 23:20:06 »
euhmm eck ik vind eht een leuk verhaal ;) en ik wist het al ;), maar oft echt tactisch is? gewoon iets wat je beter uitkwam?

Tuurlijk is het dan tactisch, in zo'n spel moet je altijd gaan voor eigen voordeel eerst. ;D
2024: wie is de Mol?

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #16 Gepost op: 2-01-2006, 00:23:18 »
Daisy,een vraagje; als ik alle beginletters neem van de artiesten die jij post in het muziektopic,dan krijg ik; LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
 welk woord kan je daar van maken?  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #17 Gepost op: 2-01-2006, 00:33:05 »
Daisy,een vraagje; als ik alle beginletters neem van de artiesten die jij post in het muziektopic,dan krijg ik; LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
 welk woord kan je daar van maken?  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::


Lel lel lel ... ::trots::
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #18 Gepost op: 2-01-2006, 10:27:09 »
Leuk om te lezen ja! Dank aan de organisatoren (ben alweer vergeten of ik jullie bedankt had, dus bij deze)

Ohja, ik moet nog virtuele zelfmoord plegen.
Maar dan ook meteen virtueel reïncarneren!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 2005: The Adventure” – by Daisy (© 2005)
« Reactie #19 Gepost op: 2-01-2006, 14:36:28 »
Tuurlijk is het dan tactisch, in zo'n spel moet je altijd gaan voor eigen voordeel eerst. ;D
thnx molcrazy dat je het maar weer beverstigd ::bravo::