Poll

Wie valt er af?

Floortje
1 (1.9%)
Charissa
9 (17%)
I-Jay
5 (9.4%)
Christon
10 (18.9%)
Aäron
0 (0%)
Angelique
3 (5.7%)
Raffaëlla
2 (3.8%)
Harm
5 (9.4%)
Marescha
2 (3.8%)
Ellen
9 (17%)
Serge
7 (13.2%)

Totaal aantal stemmen: 19

Auteur Topic: Liveshow 2  (gelezen 7739 keer)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Liveshow 2
« Gepost op: 5-01-2006, 14:37:39 »
Wie komen er op de kruk te zitten? Ik vrees voor Charissa, Christon en Ellen. En dan moet Christon weg.
🜃

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 2
« Reactie #1 Gepost op: 5-01-2006, 14:40:13 »
En wat is een leuk thema voor de 2e liveshow?

Ik vindt liedjes uit de Top40 wel leuk of iets anders? ::)
🜃

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #2 Gepost op: 5-01-2006, 19:16:46 »
't allerleukste thema is natuurlijk Big Band.  :D  Maar dat is meer iets voor als ze nog maar met 5 of minder zijn, zodat iedereen 2 nummers kan doen. En Big Band is ook niet voor iedereen weggelegt denk ik.  ;)

Voor nu zullen ze idd wel voor top40 of iets gaan. Vooral omdat we vorige week wat oudere liedjes hebben gehad. Dan gaan ze denk ik niet voor disco of motown. Dat volgt dan volgende week wel weer. Dus ik gok dit keer op top40 of filmmuziek ofzo.  :)

Ik kan me trouwens herinneren dat we bij de vorige Idols steeds al aan 't einde van de liveshow te horen kregen wat 't thema van de volgende zou zijn. Dat was leuk want dan konden we gaan speculeren wie welk nummer zou kiezen.  ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #3 Gepost op: 5-01-2006, 20:15:03 »
Ik ben het met Faabjuh eens, ik zie Charissa, Christon en Ellen wel op de kruk belanden. De eerste en de laatste hebben niet echt veel fans (gezien de stemmingen vorige week en dat Ellen door de jury erin werd gezet) en Christon wil ik er zelf graag uit (vind m gewoon niet goed genoeg).

Ik kan me trouwens herinneren dat we bij de vorige Idols steeds al aan 't einde van de liveshow te horen kregen wat 't thema van de volgende zou zijn. Dat was leuk want dan konden we gaan speculeren wie welk nummer zou kiezen.  ::ok::

Staat me niks van bij eerlijk gezegd ???, volgens mij viel het wel eens van Idols.nl te halen, maar daar zie ik nu ook niks staan. Al denk ik ook wel iets van deze tijd, wellicht iets uit de top 100 van 2005 ofzo.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 2
« Reactie #4 Gepost op: 5-01-2006, 20:23:43 »
Jawel ze hadden bijvoorbeeld ook gezegd over dat er Nederlandse liedjes kwamen en dat iedereen dan in Oranje moest komen of bij Motown en Disco deden ze dat ook, zeiden ze van kom in kleding uit de jaron '70 of '80 enzo. Weet ik nog wel ja.

Dat was wel leuk ja. ::ok::
🜃

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 2
« Reactie #5 Gepost op: 5-01-2006, 20:29:19 »
Ik denk Harm Ellen en Serge

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Liveshow 2
« Reactie #6 Gepost op: 7-01-2006, 12:13:05 »
Ik denk Serge, Christon en Ellen en dan denk ik dat, Christon deze Liveshow afvalt.  :)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Liveshow 2
« Reactie #7 Gepost op: 7-01-2006, 13:36:35 »
gaan er 3 uit ???

Serge, Ellen & Christon denk ik dan

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #8 Gepost op: 7-01-2006, 14:07:33 »
Nee, er komen er 3 op de kruk en er gaat er 1 uit (als het goed is  ;) )

Ik denk charissa, ellen en serge en dan Charissa weg...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline theo fijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 2
« Reactie #9 Gepost op: 8-01-2006, 14:25:02 »
N@ncy heeft gelijk met Clarissa [helaas]

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #10 Gepost op: 8-01-2006, 14:30:45 »
Ik vond het niet zo´n leuk uitzending eik  :-X
Sommige hadden, zeer gedurfd, een totaal ander genre gekozen. Maar dan zie je maar dat niet iedereen alles kan zingen, ze vielen echt door de mand. Zoals I-Jay en Raffaela  ::ohno::
Floortje was wel supergoed!

Ik miste wel de liveband  :( En ze moeten nu toch echt eens wat gaan doen aan de muziekkwaliteit! Ik moet allerlei instellingen op mijn tv veranderen, wil ik echt goed kunnen horen hoe ze zingen. Op de officiele site is de kwaliteit trouwens wel veel beter (of slechter, tis maar naar welke optreden je luistert  ;D )
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 2
« Reactie #11 Gepost op: 8-01-2006, 14:56:08 »
Geluid was echt rampzalig ja.  ::niet-ok::

En 't niveau ook eik. Vorige week was ik echt verbaasd over 't hoge niveau, maar deze liveshow was dat enorm gekelderd. Idd hadden velen geen gelukkig liedjeskeuze. En 't contrast met Floortje, maakte de rest voor 't gevoel nog slechter natuurlijk.  ;D

Ik blijf iig fan van Floortje en Aaron!  :D ::ok::  De rest kon me niet echt boeien gisteren.  :-\\