Auteur Topic: Hotel Big Brother en de kandidaten in de media  (gelezen 4636 keer)

anoniem 10311

  • Gast
Hotel Big Brother en de kandidaten in de media
« Gepost op: 6-01-2006, 09:49:01 »
Bart Spring in 't Veld en Kelly van der Veer zullen vanaf 12 januari opnieuw hun intrek nemen in een Big Brother-huis. Met zes andere 'bekende' Nederlanders doet het tweetal mee aan een nieuwe programmareeks, waarin het realityhuis is omgeturnd tot realityhotel. De BN'ers moeten proberen zoveel mogelijk geld op te halen voor goede doelen.

Bart was de winnaar van de eerste Big Brother-reeks, en transseksueel Kelly een spraakmakende deelnemer in de derde reeks. Gert Timmerman, Viola Holt, Bonnie St. Clair, Monique Sluyter en Frank Awick zijn de BN'ers die eveneens al hebben toegezegd hun kostbare tijd op te offeren om voor televisiezender Talpa acht weken in Hotel Big Brother te verblijven. De kijkers kunnen in deze reeks ook zelf het hotel in, door er een kamer te boeken. Alleen de personen die het hoogste geldbedrag bieden, komen in aanmerking voor de logeerpartij.

De BN'ers zullen eens per week een exclusief diner bereiden voor de hotelgasten. En ook bij Hotel Big Brother zal elke week een deelnemer het veld moeten ruimen. De kick-off van de show zal op zaterdag 14 januari worden uitgezonden.

Bron: ANP

anoniem 10311

  • Gast
Re: Hotel Big Brother en de kandidaten in de media
« Reactie #1 Gepost op: 10-01-2006, 18:12:06 »
Veronica Gids week 2 - zaterdag 14 januari

anoniem 10311

  • Gast
Re: Hotel Big Brother en de kandidaten in de media
« Reactie #2 Gepost op: 10-01-2006, 18:13:35 »
Veronica Gids week 2 - Startrax

anoniem 10311

  • Gast
Re: Hotel Big Brother en de kandidaten in de media
« Reactie #3 Gepost op: 12-01-2006, 23:12:36 »
'Sterren' opgesloten voor het goede doel

AALSMEER (ANP) - Zes bekende Nederlanders en een bekende Amsterdammer laten zich donderdag opsluiten in Hotel Big Brother in Aalsmeer. Niet ter meerdere eer en glorie van zichzelf, maar om zoveel mogelijk geld bij elkaar te brengen voor het Rode Kruis.

Bonnie St. Claire is er zelfs voor gestopt met drinken, zei ze donderdag bij de perspresentatie. Met zes collega-artiesten gaat ze een hotel runnen en evenementen organiseren. Haar collega's zijn Viola Holt, Gert Timmerman, Monique Sluyter, de ex-Big Brotherdeelnemers Kelly en Bart en Amsterdamse presentator Frank Awick. Geen grote sterren (meer), maar wel kleurrijke persoonlijkheden. ,,Grijze muisjes komen niet op tv'', zegt Viola Holt.

Het wel en wee van het zevental zal vanaf zaterdag dagelijks te volgen zijn op Talpa. Donderdagavond gaat www.hotelbigbrother.tv al online. Bonnie St. Claire bekent over geen enkele horeca-ervaring te beschikken, maar ze is des te meer bereid de handen uit de mouwen te steken. ,,Ik wil alles doen. De telefoon aannemen, koffers sjouwen, zelfs schoonmaken.''

Misschien is haar prestatie om niet te drinken tijdens het acht wekenlang durende programma wel groter. ,,Voor het goede doel stop ik graag. Ik dacht: ik wil niet iedere dag met een kater door dat hotel lopen en ik kan er goed zonder. Ik voel me superfit'', zegt een goedlachse St. Claire.

Viola Holt

Viola Holt heeft wellicht een flinke voorsprong op haar collega's. Ze runde in Mexico twee jaar een Indonesisch restaurant. ,,En ik ben een leeuw (sterrenbeeld), dus ik kan natuurlijk goed organiseren. Ik barst van de ideeën'', aldus de presentatrice. Die ideeën zal ze hard nodig hebben, want van de artiesten wordt niet alleen verwacht dat ze een hotel runnen, iedere zaterdag moet er een evenement worden georganiseerd dat geld opbrengt.

Endemol-directeur Paul Römer hoopt dat het programma zoveel succes heeft dat binnen de kortste keren heel organiserend Nederland op de stoep van Hotel Big Brother staat om naar binnen te mogen. Het Big Brotherhuis werd ervoor verbouwd tot hotel. Het programma kent dezelfde structuur als de eerdere Big Brotherversies. De deelnemers geven aan wie in een week het best heeft gepresteerd. De twee slechtste krijgen een nominatie om te worden weggestemd door de kijkers.

Viola Holt en Bonnie St. Claire geven zichzelf weinig kans bij het publiek. Kelly daarentegen noemen ze als favoriet om de acht weken vol te maken in het hotel. Niet alleen heeft ze Big Brotherervaring. Holt: ,,Kelly is uniek en enorm geestig. Ze zegt vaak dingen waarvan ze zelf niet weet dat ze grappig zijn.

anoniem 10311

  • Gast
Re: Hotel Big Brother en de kandidaten in de media
« Reactie #4 Gepost op: 14-01-2006, 08:56:12 »
Onderstaand artikel stond in de PZC van zaterdag 14 januari 2006.

(Klik op het plaatje om de grote / leesbare afbeelding te zien)

anoniem 10311

  • Gast
Re: Hotel Big Brother en de kandidaten in de media
« Reactie #5 Gepost op: 23-02-2006, 08:50:50 »
VOOR HET EERST SINDS IDOLS WEER SAMEN! Duet Jim en Jamai
Voor het eerst sinds Idols zullen Jim en Jamai, in het kader van het Gala voor de Glimlach van een Kind, gezamenlijk optreden.

"Krokusvakantie of geen krokusvakantie. Het zou geweldig zijn als iedereen op 6 maart naar Aalsmeer zou komen. We zorgen ervoor dat het dak eraf gaat," alsus Jim in de Telegraaf.

Ex-Big Boss Henk Krol is ook nog altijd erg bij het project betrokken. Hij heeft voor Sandra Reemer een speciaal nummer geschreven. hoewel het nog niet helemaal duidelijk is of ze dat nummer tijdens het gala zal zingen

"Ik krijg het er bijna niet uit zonder te huilen. En we zetten wel een feestelijk programma neer. Mappa Mondo-huizen zijn voor de vrolijkheid van de kinderen, dus dat gaan wij op het gala ook uitdragen", zegt Sandra.


bron: ZijOnline.nl