Auteur Topic: Hotelgast Kelly Van Der Veer (vrijwillige exit)  (gelezen 5245 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Hotelgast Kelly Van Der Veer (vrijwillige exit)
« Gepost op: 7-01-2006, 00:42:07 »
Hier alles over Kelly Van Der Veer

Leeftijd : 25 Jaar.

De showbizzcarrière van Kelly begint al vroeg. Toen Kelly nog Ferry heette, was hij drie jaar lang één van de vaste zangertjes van het ‘Kinderen voor Kinderen Koor’. In 1997 wint zij de Miss Travestieshow bij Veronica. Dit succes motiveert Kelly om van haar leven een succes te maken. Na talloze bezoeken aan artsen en het slikken van hormonen wordt ze opgenomen in het VU-ziekenhuis. Na een operatie van enkele uren wordt Kelly wakker in het lichaam dat ze altijd al wilde hebben. Vanaf 7 februari 2000 gaat Ferry definitief door het leven als Kelly.

Kelly’s grootste doorbraak maakt ze als deelneemster van Big Brother the Battle (derde editie, 2001). Van haar geslachtsverandering weten de andere Bewoners in eerste instantie niets. Pas nadat Kelly met mede-Bewoner Andries heeft gezoend, geeft ze haar geheim prijs. Dit tot grote ontsteltenis van Andries uiteraard. Na Big Brother groeit Kelly uit tot een Nederlandse Beroemdheid. Ze is onder andere meerdere malen deelnemer van het programma Het Nationaal Verkeersexamen. Ook maakt Kelly haar eigen programma 'Kellywood' voor de regionale zender RNN7.

Wistjedatjes
- Kelly pakte, in de serie ‘Meiden van de Wit’ op Net5, de man van actrice Frederique Huydts af.
- Met de single ‘I Am What I Am’ schnabbelde Kelly bij in menig discotheek.
- Na menig rijles en examen slaagde Kelly in maart vorig jaar voor haar rijexamen.
- Crèmes, bodylotion, deodorant en lipgloss zijn voor Kelly een ware verslaving: “Soms zitten er in mijn tas wel tien of twaalf lipglosses. En hoeveel gebruik ik er? Juist, maar één!”

« Laatst bewerkt op: 20-01-2006, 22:14:44 door Nîcky »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hotelgast Kelly Van Der Veer
« Reactie #1 Gepost op: 12-01-2006, 21:33:40 »
"Wat bedoelen ze eigenlijk met geheim wapen!!"  ::zweep::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Hotelgast Kelly Van Der Veer
« Reactie #2 Gepost op: 12-01-2006, 21:55:32 »
Kelly is eng

Offline Mollenvanger

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Now you're a star in heaven...
Re: Hotelgast Kelly Van Der Veer
« Reactie #3 Gepost op: 18-01-2006, 20:15:10 »
Ik zag vandaag voor het eerst hotel BB. Toen kelly ging stofzuigen ging ze zingen. Ik vond het best mooi!  ::oink::Ik wist ni da ze da kon!!!!!!!!!!!
Mollenvanger#1

Offline toxicity

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Paul is de mol!
Re: Hotelgast Kelly Van Der Veer
« Reactie #4 Gepost op: 20-01-2006, 16:37:06 »
kheb nog nooit zo'n dom iemand als kelly gezien en het punt dat het grappig is is ze allang voorbij..ik moet gewoon huilen als ik hem haar hoor praten..

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Hotelgast Kelly Van Der Veer
« Reactie #5 Gepost op: 20-01-2006, 20:32:04 »
jammer dat ze is opgestapt, zo snel al
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

anoniem 10311

  • Gast
Re: Hotelgast Kelly Van Der Veer (vrijwillige exit)
« Reactie #6 Gepost op: 25-01-2006, 00:55:18 »
een scan uit de veronica gids van volgende week...
(wel niet precies over hbb.. maar toch..)


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Hotelgast Kelly Van Der Veer (vrijwillige exit)
« Reactie #7 Gepost op: 25-01-2006, 17:18:00 »
Charidari het ziet er toch niet uit (die Kelly daar) ::ohno::