Auteur Topic: (Sollicitatieformulier Hoteliers)  (gelezen 7178 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
(Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Gepost op: 17-01-2006, 01:03:43 »
Frank Awick`s Sollicitatieformulier




Wat was je eerste bijbaantje? 

Koffie en thee zetten in een ziekenhuis.

Wat voor ervaring heb je in de horeca? 

Mijn eerste bijbaan. Verder heb ik in een hotel gewerkt als ontbijtmedewerker, in een psychiatrische inrichting in de bediening en als vrijwilliger bij het Amsterdam Diner.

Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij deze functie? 

Ik heb serveer-ervaring.

Hoe zie je jouw rol in het Hotel? 

Ik kan goed samenwerken, maar vind het ook leuk als mensen meegaan met ideeën die ik aanvoer.

Hoe zorg jij dat je gasten zich thuisvoelen? 

Ik leg ze in de watten, en creëer een huiselijke sfeer.

Noem een goede en een slechte eigenschap van jezelf. 

Goed: ‘Nee’ bestaat niet voor mij. Slecht: Ik ben eigenwijs.

Heb je problemen met nachtdiensten? 

(Lange stilte)… neuh…

Hoe flexibel ben je? 

Ik hou van improviseren en laat me gaan in het moment.

Vind je jezelf etiquette-gericht? 

Ik voel me bij iedereen thuis, en hou niet zo van al die poespas.

Benoem je affiniteit met het Mappa Mondohuis. 

Ik ben zo blij dat ik zelf gezond ben dat ik graag iets doe voor mensen die dat niet zijn. Zeker als het om kinderen gaat.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #1 Gepost op: 17-01-2006, 01:05:32 »
Sollicitatieformulier van Viola Holt



Wat was je eerste bijbaantje? 

Ik begon ooit als assistent manager (bij een uitzendbureau, red.).

Wat voor ervaring heb je in de horeca? 

Ik heb vijf jaar in Mexico gewoond, daar heb ik twee jaar lang een Indonesisch restaurant gerund. Dus ik heb aardig wat ervaring opgedaan.

Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij deze functie?

Eigenlijk alles wat bij het runnen van een restaurant komt kijken. Uitserveren bijvoorbeeld. Alleen werk ik nu met zes anderen samen.

Hoe zie je jouw rol in het Hotel? 

Ik laat het eerst aan de anderen over. We moeten eerst kijken wie waar goed in is. Ik weet wel dat ik heel goed ben in tafelschikking en uitserveren.

Hoe zorg jij dat je gasten zich thuisvoelen? 

Het is eigenlijk hetzelfde principe als mensen uitnodigen in je eigen huis. Je bent een goede gastvrouw of niet.

Noem een goede en een slechte eigenschap van jezelf. 

Mijn goede eigenschap is ook mijn slechte.
Ik ben goed in organisatie en neem snel het leiderschap op me. Ook ben ik vrij ongeduldig. Ik zal me dus aan moeten passen.

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel? 

Ik zit vol met ideeën. Bijvoorbeeld een vrijgezellenavond, een kunstveiling of een huwelijk ingezegend door Imca Marina. Ook ben ik van plan wat van mijn eigen werk te exposeren.

Benoem je affiniteit met het Mappa Mondohuis. 

Ik vind het belangrijk dat het eventueel afscheid van deze kinderen in harmonie plaats kan vinden. Het Rode Kruis is ook wereldwijd bekend. Ik ga zeker ook eerst lid worden, want ik vind niet dat je voor een goed doel geld kan inzamelen als je zelf geen lid bent.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #2 Gepost op: 17-01-2006, 01:07:15 »
Sollicitatieformulier van Bart



Wat was je eerste bijbaantje? 

Bollen pellen.

Wat voor ervaring heb je in de horeca? 

Een paar jaar in een kroeg achter de bar gestaan.

Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij deze functie? 

Ik heb al eens eerder in zo’n soort huis gezeten, dat zou kunnen helpen.

Hoe zie je jouw rol in het Hotel? 

Als luitenant van Viola en Monique. Die hebben een goed zakeninstinct, en dat heb ik zelf niet.

Hoe zorg jij dat je gasten zich thuisvoelen? 

Effe lekker knuffelen. Ik ben mijn ‘stralende’ zelf.

Noem een goede en een slechte eigenschap van jezelf. 

Goede eigenschap: Doorzettingsvermogen. Slechte eigenschap: Ik kan het bijltje er nog wel eens snel bij neergooien, ongeduldig.

Hoe flexibel ben je? 

(Bart staat op en raakt z’n tenen aan) Nou, nog best redelijk, voor m’n leeftijd.

Heb je problemen met nachtdiensten?

Zolang ik niet wacht hoef te lopen vind ik alles best.

Vind je jezelf etiquette-gericht? 

Welja, ik weet in welke volgorde het bestek moet liggen en welke glazen je moet gebruiken.

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel? 

Kelly per opbod verkopen. Misschien in stukjes.

Benoem je affiniteit met het Mappa Mondohuis. 

Voor Nederlandse normen is het een geweldig project en ik vind dat dit veel meer moet gaan leven onder de Nederlanders. Het is erg belangrijk dat mensen in zo’n situatie een goede omgeving hebben waar ze worden opgevangen en met liefde geholpen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #3 Gepost op: 17-01-2006, 01:08:42 »
Sollicitatieformulier van Monique



Wat was je eerste bijbaantje? 

Bij een reclamebureau.

Wat voor ervaring heb je in de horeca? 

Ik werk voor Celebrity Barkeeping.

Hoe zie je jouw rol in het Hotel? 

Ik ben een organisator. Ik zal veel bellen en achter de computer zitten.

Hoe laat jij je gasten zich thuisvoelen? 

Door ze goed te verwelkomen, op hun gemak stellen. Mensen moeten een goede plek (aan tafel, red.) krijgen. De gasten moeten met respect behandeld worden, we kunnen ze bijvoorbeeld later even bellen hoe ze het gehad hebben.

Noem een goede en een slechte eigenschap van jezelf. 

Een goede eigenschap is dat ik gevoelig ben, puur, en ik speel geen spelletjes. Maar dat kan ook een slechte eigenschap zijn, omdat mensen dan over me heen kunnen lopen.

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel? 

Ik wil het vooral groots aanpakken, sponsoren zoeken en ultieme evenementen organiseren.

Benoem je affiniteit met het Mappa Mondohuis. 

Ik herken mezelf wel in kinderen.
Die zijn ook puur. Ze zijn al zo kort op deze wereld, dus laten we het zo makkelijk mogelijk maken. Want het moet duidelijk zijn dat we daar het Hotel voor in gaan!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #4 Gepost op: 17-01-2006, 01:10:49 »
Sollicitatieformulier van Bonnie



Wat was je eerste bijbaantje? 

Ik heb eigenlijk nooit een baantje gehad. Ik heb de opleiding stenotypiste gedaan. Die opleiding bestaat nu al niet eens meer, dus als ik werkloos word heb ik een probleem, haha.

Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij deze functie? 

Zonder onbescheiden over te willen komen, denk ik overal voor in aanmerking te komen. Ik heb wel een goede leider nodig, maar ben overal voor inzetbaar. Ik ben naast zangeres ook een goede huisvrouw.

Hoe zie je jouw rol in het Hotel? 

Ik vind de tafelschikking heel leuk om te doen. Ook de aanblik van het Hotel is belangrijk. Ik wil het graag gezellig maken. Maar nogmaals, ik denk dat ik overal voor in aanmerking kom.

Hoe zorg jij dat je gasten zich thuisvoelen? 

Het hangt allemaal af van de sfeer.
Het moet als een warm bad voelen voor de gasten. De bediening moet tijdens de diners hartelijk zijn en ook daarna is het belangrijk de gasten met een goed gevoel te laten vertrekken.

Noem een goede en een slechte eigenschap van jezelf.

Een goede eigenschap is dat ik heel flexibel ben. Wat problemen zou kunnen opleveren is dat ik heel ongeduldig ben.

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel? 

We zijn allemaal artiesten, dus we kunnen heus wel wat bedenken. Misschien wel iets op het komische vlak. Het mag best een beetje maf.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #5 Gepost op: 17-01-2006, 01:12:01 »
Sollicitatieformulier van Gert



Wat was je eerste bijbaantje? 

Tijdens mijn studietijd in Zwolle werkte ik in een drukkerij, mijn collega daar was Henk Elsink (cabaretier).

Wat voor ervaring heb je in de horeca? 

Geen ervaring. Ik heb wel vaak in kroegen opgetreden en wel eens meegekeken. Ik heb ook wel eens een biertje getapt.

Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij je functie? 

De muziek. Ik heb veel ideeen uit de muziekwereld en heb ervaring met het charteren van artiesten. Als entertainer kan ik alle gasten vermaken.

Hoe zie je jouw rol in het hotel? 

Ik wil graag de kok worden.

Noem een goede en een slechte eigenschap van jezelf.

Zelf vind ik het een slechte eigenschap dat ik altijd alles 100% wil. Maar dat ben ik nu al aan het veranderen, ik wil meer water bij de wijn doen.
Een goede eigenschap is: ik ben een publieksmens. Zijn vrouw Babs vult aan: je houdt van mensen. Als slechte eigenschap noemt zij het snurken en zappen van Gert.

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel? 

Ik wil wel koken met een beroemde kok. Een thema-avond organiseren rondom Spanje bijvoorbeeld, met muziek en lekker eten en alles er op en er aan.

Benoem je affiniteit met het Mappa Mondohuis. 

Wij (Babs en ik) overwinteren normaal elk jaar in Spanje. Dit jaar doen we dat niet. Samen hebben we besloten deze winter in Nederland te blijven, zodat ik geld kan inzamelen voor Mappa Mondo. Die kinderen moeten al zoveel missen, voor ons is het maar acht weken.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #6 Gepost op: 17-01-2006, 01:13:17 »
Sollicitatieformulier van Kelly



Wat was je eerste bijbaantje? 

Toen ik zestien was werkte ik in een kapsalon.

Wat voor ervaring heb je in de horeca? 

Ik heb vaak achter de bar gestaan, dus ik ken het klappen van de zweep.

Hoe zie je jouw rol in het Hotel? 

De rol van gastvrouw lijkt me wel wat.

Hoe zorg jij dat je gasten zich thuisvoelen? 

Het is belangrijk dat de gasten warm worden ontvangen. Al ligt het er natuurlijk aan wat voor gasten het zijn, haha. Maar even serieus, het mag de gasten aan niets ontbreken.

Noem een goede en een slechte eigenschap van jezelf 

Ik kan goed de handen uit de mouwen steken en ben niet bang om hard te werken. Aan de andere kant weet ik dat ik een beetje overweldigend kan zijn. Dat kan dus wel eens uit de hand lopen.

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel? 

Ik kan niets anders doen, dan mijn best.
Ik hoop dat mijn creativiteit naar boven komt. Ik heb eigenlijk nooit echt hoeven werken, dus het zal wel moeilijk worden. Maar ik zal alles in de strijd gooien!

Benoem je affiniteit met het Mappa Mondohuis. 

Ik vind het belangrijk dat kinderen, die een terminale ziekte hebben, een goede verzorging krijgen. Ik kan zelf helaas geen kinderen krijgen, dus het geeft me een goed gevoel deze kinderen te helpen. Ik zou ook na Hotel Big Brother graag betrokken blijven bij het Mappa Mondohuis. Misschien wel als ambassadrice…

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #7 Gepost op: 17-01-2006, 01:15:12 »
Sollicitatieformulier van Micky ( BiggBoss)



Wat was je eerste bijbaantje? 

Toen ik 16 jaar was werkte ik in de pizzeria op de markt van Deventer, compleet met schortje en zo’n grote portemonnee.

Heb je verder nog ervaring in de horeca? 

Tot mijn twintigste heb ik altijd in de horeca gewerkt: in de bediening van restaurants, achter de bar bij discotheken. Maar van koken heb ik geen kaas gegeten, een ontbijtje verzorgen kan ik nog net. Ook heb ik ervaring met het organiseren en bedenken van creatieve evenementen bij de Supperclub.

Hoe ga je dat groepje eigenwijze Hoteliers managen? 

Geen idee, ik moet natuurlijk het wiel wel een beetje uitvinden. Ik ga mij de komende dagen eens oriënteren wat de beste manier is van enthousiasmeren en als dat niet lukt, de zweep erover.

Hoe zorg jij ervoor dat je gasten zich thuisvoelen? 

Door ze een topservice te geven, zij moeten zich koning en koningin voelen.

Noem één goede en één slechte eigenschap van jezelf 

Een goede eigenschap van mij is dat ik goed naar mensen kijk, en ze waardeer zoals ze zijn.
Een slechte eigenschap is dat ik vaak ongeduldig ben, ook met mijzelf.

Benoem je affiniteit met het Mappa Mondohuis 

Ik weet hoe het is om een kind te verliezen. Het Mappa Mondohuis vind ik een erg dierbaar project. Je hart breekt als je dat ziet. Ook heeft het Rode Kruis zich als goede doelen-organisatie zeker bewezen, het is zo’n sterk merk.

Heb je er zin in? 

Ja enorm! Dit is echt weer zo’n rare actie van mij. Ik zie vanzelf wel of ik op mijn bek ga en of ik hierna ooit nog ergens als manager kan solliciteren.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #8 Gepost op: 20-01-2006, 22:16:38 »
Sollicitatieformulier van John Jones




Wat was je eerste bijbaantje? 

Toen ik ongeveer 16 was, werkte ik bij een strandtent in Zandvoort. Dus daar kan ik mijn voordeel mee doen in het Hotel.

2-
Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij je functie? 

Ik heb jarenlang als steward gewerkt. Zowel in Amerika als in Nederland. Daar ben je óók bezig met het in de watten leggen van mensen.

Hoe zie je jouw rol in het hotel? 

Ik hou enorm van koken. Dat is eigenlijk een uit de hand gelopen hobby. Maar ik wil Gert natuurlijk niet voor de voeten lopen. Dus zeg maar dat ik de sous-chef van Gert word haha. Ik zou graag een lunchroom willen maken van het Hotel. Dat de mensen dan gewoon lekker langs kunnen komen.

Noem een goede en een slechte eigenschappen van jezelf 

Een goede eigenschap is dat ik heel hard kan werken en een slechte eigenschap is dat ik heel melig kan zijn. Maar ja, daar kun je de sfeer.

Vind je jezelf etiquette-gericht? 

Helemaal niet.
Ik hou niet zo van dat stijve. Ik hou van lekker eten in een prettige sfeer. Het hoeft allemaal niet zo strak.

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel? 

We gaan gewoon hard ons best doen. En ik hoop dat mijn lunchroom van de grond komt.

Benoem je affiniteit met het Mappa Mundo-huis 

Ik ben zelf vader, dus dan wordt het opeens heel echt allemaal. Ik vind het heel goed dat het leven van die kinderen zo aangenaam mogelijk wordt gemaakt.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #9 Gepost op: 20-01-2006, 22:18:13 »
Solliciatieformulier van Henk Krol (BigBoss2)



Wat was je eerste bijbaantje? 

Kassier bij de Efteling.

Wat voor ervaring heb je in de horeca? 

Tijdens mijn studententijd (studie psychologie) werkte ik bij Gaslight, een chique restaurant. Ik stond achter de bar waar mensen de menukaart doornamen. Naast het aanreiken van de menu’s adviseerde ik hen ook.

Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij je functie? 

De veelheid in contacten in de politiek en de journalistiek. Daarnaast ben ik lid van het Fonds voor de Podiumkunsten. Daar ken ik ook veel mensen.

Hoe zie je jouw rol in het Hotel? 

Ik ben een sturend persoon. Ik zal er alles aan doen om de Hoteliers te enthousiasmeren.

Hoe zorg jij dat je gasten zich thuisvoelen? 

Dat is het moeilijkste wat er is. Je moet interesse in hen tonen.
In eerste instantie willen ze bij jou zijn, maar luisteren is de beste manier om mensen zich thuis te laten voelen. Dat komt mooi uit, want ik ben oprecht geïnteresseerd in mensen.

Noem een goede en een slechte eigenschappen van jezelf. 

Een slechte en tevens goede eigenschap van mij is dat ik sneller denk dan dat ik over kan komen; ik denk heel staccato. Ik kom daardoor ongedurig over. Daarnaast ben ik altijd alles kwijt, dus de Hoteliers zullen vaak genoeg van mij te horen krijg: ‘hebben jullie dit of dat gezien?’

Heb je problemen met nachtdiensten? 

Grote problemen. Ik heb kanker gehad en ben daardoor fysiek aan een grens gebonden. Ik ben productief, maar niet tot laat.

Hoe flexibel ben je? 

Fysiek dus niet, maar geestelijk ben ik waanzinnig flexibel.

Vind je jezelf etiquette-gericht? 

Ik haat etiquette! Er werd vroeger bij ons thuis over niks anders gepraat. Mijn moeder was namelijk docente etiquette aan de Rooi Pannen, de Middelbare Hotelvakschool in Tilburg.

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel? 

Iedereen, dus arm en rijk, de kans geven om te doneren!

Benoem je affiniteit met het Mappa Mondo-huis 

In de tijd dat ik kanker had, kreeg ik naast chemokuren ook zeven bestralingen. Dat was in een ander ziekenhuis. Als je bestraald wordt en je hebt een afspraak om tien over negen, dan wordt je ook echt om tien over negen geholpen. Maar voor de eerste keer was ik natuurlijk een kwartier te vroeg. Naïef als ik toen was, vroeg ik me af wat dat speelgoed in de hoek van de kamer deed. Sindsdien denk ik: ‘nooit meer zeuren dat je kanker hebt.’ Dat gaf bij mij de doorslag om mee te doen aan Hotel Big Brother. Ik hoef helemaal niet met mijn kop op tv; ik zit hier niet voor mijn eigen belang. Ik ben hier om kinderen met kanker te helpen.
« Laatst bewerkt op: 20-01-2006, 22:59:30 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #10 Gepost op: 27-01-2006, 16:58:52 »
Solliciatatie Formulier van Anita.



Wat was je eerste bijbaantje? 

Permanentjes spoelen en haren wassen bij de kapper.

Wat voor ervaring heb je in de horeca? 

Ik heb in kantines van maneges gewerkt. Een biertje kan ik dus wel tappen.

Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij je functie? 

Als ik denk dat ik het kan en het moet doen, dan lukt het meestal wel. Dus dat zou van pas kunnen komen.

Hoe zie je jouw rol in het hotel? 

Vol ideeën, vrolijk en doenerig. Ik ben een echte doener, geen denker: daar krijg je rimpels van. En ik kan goed met mensen overweg.

Hoe laat jij je gasten zich thuisvoelen? 

Je aanpassen aan het publiek dat er binnenkomt en mensen zich op het gemak laten voelen. Maar vooral aardig doen en jezelf blijven: zorgen dat de gasten zich welkom voelen.

Noem een goede en een slechte eigenschap van jezelf. 

Een goede eigenschap is dat ik altijd hard wil werken. Een slechte eigenschap is dat ik soms alles beter denk te weten.

Hoe flexibel ben je? 

Heel, maar als ik ergens niet mee eens ben, dan zeg ik het wel.

Heb je problemen met nachtdiensten? 

Niet echt, van twaalf tot één heb ik het moeilijk, maar daarvoor en daarna niet.

Vind je jezelf etiquette-gericht? 

Nee, maar ik hou wel van orde.

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel?

Ik heb heel veel ideeën. Een groot dancefeest met bekende DJ’s om zo ook jongeren aan te trekken, een voetbalelftal laten komen of iets doen met het medium Robert ten Broeke.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #11 Gepost op: 30-01-2006, 21:30:48 »
Sollicitatie Formulier van Chiel. Derde BiggBoss



Wat was je eerste bijbaantje? 

Bij de heer Lor, hij was onze kruidenier. Ik vulde daar vakken. Mocht na twee dagen vertrekken toen ik zes potten appelmoes liet vallen. Ik was toen elf jaar!

Wat voor ervaring heb je in de horeca? 

Heb vroeger wel als ober gewerkt op een terras van een jachthaven. Verder eet ik veel in restaurants.

Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij deze functie? 

Mijn netwerk. Ik heb veel kennissen in allerlei takken van ‘sport’ in het bedrijfsleven.

Hoe zie je jouw rol in het hotel? 

Ik ga managen op een open en communicatieve manier.

Hoe zorg jij ervoor dat je gasten zich thuisvoelen? 

Ik laat een ieder in zijn waarde!

Noem één goede en één slechte eigenschap van jezelf. 

Goede eigenschap: ik heb oog voor wat mensen bezighoudt. Slechte eigenschap: ik ben vaak ongeduldig en daardoor iets te veel aan het woord.

Hoe flexibel ben je? 

Zeer!

Heb je problemen met nachtdiensten? 

Nee.

Vind je jezelf etiquette-gericht? 

Ik houd niet van ranzigheid. Ben wel zeer casual, maar als het moet, weet ik me zeer goed aan de etiquette te houden.

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel? 

Ik ga mijn netwerk aanspreken. Vooral bedrijven.

Benoem je affiniteit met het Mappa Mondohuis. 

Ik heb zelf twee kinderen. Zij zijn gezond, maar het zal je maar gebeuren dat zoiets je eigen kind overkomt.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #12 Gepost op: 1-02-2006, 16:44:34 »
Sollicitatie Formulier van Ferri



Wat was je eerste bijbaantje? 

Vouwen en rondbrengen van folders.

Wat voor ervaring heb je in de horeca? 

Zeven jaar gewerkt als barkeeper Rik de Jong in Goede Tijden Slechte Tijden, daarnaast schnabbels in verschillende kroegen.

Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij je functie? 

Ik kan doorgaan totdat ik erbij neerval én ik heb een geweldig aanpassingsvermogen. Ook kan ik goed motiveren.

Hoe zie je jouw rol in het hotel? 

Als een optimist, een realist en een motiverende factor.

Hoe laat jij je gasten zich thuisvoelen? 

Ik hou van verwennen en in de watten leggen. Dus dat zal ik proberen te doen.

Noem een goede en een slechte eigenschap van jezelf 

Een goede eigenschap van mij is dat ik geen ‘nee’ accepteer. Ik kan me goed aanpassen, heb veel respect en mijn tolerantie-level ligt hoor. Een slechte eigenschap is dat ik soms wat chaotisch ben.

Hoe flexibel ben je? 

Erg flexibel.

Heb je problemen met nachtdiensten? 

Totaal niet.

Vind je jezelf etiquette-gericht? 

Alleen als het sjiek moet .

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel? 

Ik heb heel veel plannen. Ik wil altijd voor de jackpot gaan, dan moet je me echt afremmen.

Benoem je affiniteit met het Mappa Mondo-huis 

Tijdens mijn GTST-periode heb ik met grote regelmaat ongeneeslijk zieke kinderen bezocht en dat heeft een enorme indruk op me achter gelaten. Ik ben blij dat ik me nu voor deze kinderen kan inzetten.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #13 Gepost op: 6-02-2006, 22:17:31 »
Sollicitatie Formulier van BigBoss 4 Theo Nabuurs



Wat was je eerste bijbaantje? 

Aardbeien plukken.

Wat voor ervaring heb je in de horeca? 

Ik heb alle diploma's, inclusief hygiëne.

Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij deze functie? 

Creativiteit en doorzettingsvermogen.

Hoe zie je jouw rol in het hotel? 

Als baas!

Hoe zorg jij ervoor dat je gasten zich thuisvoelen? 

Op gevoel en ervaring.

Noem één goede en één slechte eigenschap van jezelf. 

Eigenwijs en zakelijk.

Hoe flexibel ben je? 

Redelijk tot niet!

Heb je problemen met nachtdiensten? 

Neen.

Vind je jezelf etiquette-gericht? 

Ja.

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel? 

Naar mij luisteren!

Benoem je affiniteit met het Mappa Mondo-huis. 

Uit ervaring als huismeester op het instituut voor doven weet ik hoe belangrijk opvang voor zieke kinderen is.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #14 Gepost op: 13-02-2006, 22:32:27 »
Sollicitatie Formulier van Annelies



Wat was je eerste bijbaantje? 

Toen ik elf was, werkte ik al in de schoenenwinkel van mijn ouders. Ja, ik was er vroeg bij!

Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij je functie? 

Ik heb veel in restaurants gewerkt. Voor mijn huidige werk zit ik veel in het buitenland. Ik heb dus zeg maar een ruime ervaring in het bezoeken van restaurants en hotels.

Hoe zie je jouw rol in het Hotel? 

Als collega van de Hoteliers, maar wel iemand die de puntjes op de 'i' zal zetten.

Hoe zorg jij dat je gasten zich thuisvoelen? 

In een goed hotel wordt een persoonlijke en menselijke aanpak gehanteerd.

Noem een goede en een slechte eigenschap van jezelf! 

Een goede eigenschap is dat ik geen jaloezie ken. Een slechte eigenschap kan zijn dat ik duidelijk aanwezig ben.

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel? 

Zoveel mogelijk mensen de site laten bezoeken en de uitzendingen laten bekijken.

Benoem je affiniteit met het Mappo Mondohuis. 

Ik heb een dochter en weet dus hoe belangrijk de gezondheid van je kind is.
Het is belangrijk dat mensen met een ziek kind de beste hulp krijgen om hun leven en dat van hun kind zo aangenaam mogelijk te maken.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2006, 22:43:57 door Nîcky »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #15 Gepost op: 20-02-2006, 22:26:31 »


Sollicitatie Formulier van Mieke

Wat was je eerste bijbaantje? 

Serveerster in een kippenrestaurant.

Wat voor ervaring heb je in de horeca? 

Zie boven. Frites verkopen, verschillende restaurantbaantjes.

Als je kijkt naar wat je hiervoor hebt gedaan, wat kan dan van pas komen bij je functie? 

Mijn overwicht en intuïtie en mensenkennis.

Hoe zie je jouw rol in het hotel? 

Ik ben de baas en motiveer de Hoteliers om het werk te doen.

Hoe zorg jij dat de gasten zich thuisvoelen? 

Door goed voor ze te laten zorgen.

Heb je problemen met nachtdiensten? 

Niet als ik maar slapen mag.

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel? 

Mensen die geld hebben verzamelen en uitlokken tot betalen.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: (Sollicitatieformulier Hoteliers)
« Reactie #16 Gepost op: 27-02-2006, 23:04:56 »
Sollicitatie Formulier van Wilma



Wat was je eerste bijbaantje? 

Op mijn zestiende ben ik typiste geweest. Ik heb ook een typdiploma. Ik wist al vanaf mijn vierde jaar dat ik journaliste wilde worden. Daarom zei mijn vader dat een typopleiding altijd nuttig was.

Wat voor ervaring heb je in de horeca? 

Ik ben vooral een gebruiker van hotels. Ik bezoek de gekste hotels. Na Hotel Big Brother ga ik bijvoorbeeld naar Marrakech en verblijf ik in een vijfsterren tentenhotel.

Hoe zie je jouw rol in het hotel? 

Ik ben de olie in de machine. En ik ben een grote optimist. Dat kan nog wel eens van pas komen.

Noem een goede en een slechte eigenschappen van jezelf 

Een slechte eigenschap is dat ik erg ongeduldig ben. Een goede eigenschap is dat ik goed kan troosten.

Wat is volgens jou de beste manier om zoveel mogelijk geld te verdienen voor het goede doel? 

Het gala dat maandag 6 maart plaatsvindt.
Het komt live op tv. De mensen voelen dan hetzelfde als de Hoteliers de laatste weken.

Benoem je affiniteit met het Mappa Mondohuis 

Het gaat om kinderen. Deze hebben er niet om gevraagd om geboren te worden. Volwassenen zijn dan ook verplicht om kinderen te helpen. Hun lot is soms te zwaar om alleen te dragen.