Trouwens nog iets: de mol heeft niets ondernomen deze aflevering, tenzijn hij/zij een vrijstelling had, maar mijn mollen hadden dat niet. Wie blijven er dan nog over: George, Harry, Prince (john misschien ook, ik weet niet of hij nou wel of niet een vrijstelling had kunnen verdienen).
btw, ik vond deze aflevering echt helemaal TOP! geweldig, echt geweldig (en george was zo schattig, ik ben nog steeds helemaal weg van hem).
Doris
Hmm, volgens mij was er bij John sprake van een mollenstreek. (En ik ben nog wel zo op Harry).
Hij belde bij die bouwvakker naar Angela, en geeft vervolgens aan de rest van de groep door dat ze een telefoon moeten zoeken die over 16 minuten afgaat, dus ze moeten goed luisteren.
Blijkt dat ze die telefoon al hadden moeten vinden voordat ie afging, en dus te laat waren.
verder vind ik dit geweldige tv, iedereen wordt tegen elkaar uitgespeeld.
Ik denk dat van te voren al bepaald was dat er niemand uit zou gaan, en dat iereen die een vrijstelling had kunnen verdienen nu in twijfel is of het hun vrijstelling was, die de doorslag heeft gegeven. Dus of ze er zonder vrijstelling nu wel of niet hadden uitgelegen. Want ze weten niet of en zo ja wie er nog meer een vrijstelling kon hebben. Pff ingewikkelde theorie, ik zla er nog eens op gana broeden.
Zou wel erg toeval zijn als degene met de vrijstelling ook daadwerkelijk de slechtste was.
Sandra