Auteur Topic: Hotelgast John Jones  (gelezen 4674 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Hotelgast John Jones
« Gepost op: 20-01-2006, 22:11:17 »
Hier kan je alles vinden over John Jones

Leeftijd : 42 Jaar

John Jones wordt op 29 september 1963 geboren in Amsterdam. Als zoon van zanger Donald Jones en actrice Adèle Bloemendaal kiest ook hij uiteindelijk voor een toekomst in de entertainment.
Jones doorloopt zijn opleiding in de Verenigde Staten. Hij studeert Radiology and Emergency Medicine in Texas. Na zijn opleiding werkt hij enige tijd bij een helikopter reddingsdienst en bij de Amerikaanse luchtmacht. In 1985 wordt hij grondsteward bij Lufthansa op het vliegveld van San Francisco.
In 1990 sluit hij zich aan bij Comedytrain. In eerste instantie combineert hij dit met zijn werk, maar later zal hij zich volledig aan het acteren wijden.
In de televisieserie Vrouwenvleugel speelt John Jones een gevangenisbewaarder. Ook is hij te zien in de televisieprogramma's Studie Nonsens (Veronica) en Weekly Jones (SBS6) en in diverse televisiereclames. Hij is tevens panellid bij verschillende televisiespelletjes en nam het op voor de consument in het laatste jaar van ‘Ook dat nog’.
Zijn grote bekendheid dankt John aan de rol van Jimmy in de comedy-serie Sam Sam. Deze rol speelt hij jarenlang. Ook kennen wij hem natuurlijk uit de serie 'Costa!'.

« Laatst bewerkt op: 24-01-2006, 10:05:38 door Nîcky »

Offline plienke

  • Forumlid
Re: Hotelgast John Jones
« Reactie #1 Gepost op: 22-01-2006, 17:05:47 »
Hij is anders dan de andere van hotel BB..
John zal echt wel voor wat humor zorgen in het huis.
Vandaag voelde hij zich nog echt als een stagair..
Maar na een paar denk ik echt wel dat hij 1 wordt van de groep. Want je merkt ook wel dat het een hecht team wordt.  ::ok::

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hotelgast John Jones
« Reactie #2 Gepost op: 23-01-2006, 23:44:17 »
Hij is anders dan de andere van hotel BB..
John zal echt wel voor wat humor zorgen in het huis.
Vandaag voelde hij zich nog echt als een stagair..
Maar na een paar denk ik echt wel dat hij 1 wordt van de groep. Want je merkt ook wel dat het een hecht team wordt.  ::ok::

Idd hij is aardig en grappig lijkt mij zo.  ::)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Hotelgast John Jones
« Reactie #3 Gepost op: 23-01-2006, 23:47:08 »
Ik vind dat John Jones het prima doet in het Hotel, van mijn mag hij nog wel even blijven.  :)

Offline Connie_1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hotelgast John Jones
« Reactie #4 Gepost op: 24-01-2006, 01:17:18 »
hij is helemaal leuk!