Auteur Topic: Liveshow 5  (gelezen 11276 keer)

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Liveshow 5
« Gepost op: 26-01-2006, 13:38:18 »
In de backstageshow werd gemeld dat het thema voor de komende liveshow is: ´liedjes uit deze eeuw´, dus van de afgelopen 5/6 jaar. Lekker breed dus  ;D Ik denk dat ze dit als een vervanging van top40 doen, omdat dat miss toch té beperkt is.

Enkele suggesties  ::tandpastasmiley::
Ellen: dido- thank you
Angelique: Do-heaven
Raffaela: shakira- whenever wherever
harm: u2-
Floortje: vanessa carlton-thousand miles

 
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline v1ncent

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 5
« Reactie #1 Gepost op: 26-01-2006, 18:56:09 »
Hmm vind ik geen leuk thema..is veel te ruim genomen en dan kun je zoveel nummers kiezen... top40 vind ik persoonlijk veel leuker, en als dat te weinig aanbod is doe je top100 ofzo...
Da Vincie

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 5
« Reactie #2 Gepost op: 28-01-2006, 20:21:08 »
Leuk Thema.

Marescha: Mwah, je zang en je choreografie was goed. Maar ik vond het een beetje saai, maar het was wel beter dan die Marlous van de audities. ;)
Ellen: Dit was je beste optreden tot nu toe. Maar je liedjeskeuze blijft slecht. Ik hoorde je eindelijk eens goed en je was gewoon goed. :)
Aäron: Je hebt het wel goed gedaan, maar ik irriteerde me enorm aan je ademhaling.  ::niet-ok::
Raffaëlla: Vondt het erg goed, zeker voor zo'n moeilijk nummer.  ::ok::
Serge: Ze zang was goed, maar hij verkrachte het vond ik. En een lief jongetje, bah. Zwaai zwaai! ::zwaai::
Angelique: In het begin dacht ik, dat gaat niet goed en die broek. Maar later ging het weer goed gelukkig. :)
Harm: Ik vond het in het begin slecht eigenlijk, uitspraak was slecht, maar daarna ging het helemaal goed. ::)
Floortje: Naja gewoon weer goed, ik wil je eens een keer slecht horen zingen. ;D
« Laatst bewerkt op: 28-01-2006, 21:48:02 door Faabjuh »
🜃

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 5
« Reactie #3 Gepost op: 28-01-2006, 20:49:52 »
Ik weet nu (bijna)zeker dat Aäron er uit gaat vanavond...wat was zijn zang slecht zeg...

Overigens vind ik het themaa maar mwah! ::niet-ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 5
« Reactie #4 Gepost op: 28-01-2006, 21:48:48 »
Ik weet nu (bijna)zeker dat Aäron er uit gaat vanavond...wat was zijn zang slecht zeg...


Ik vrees ook voor Aaron. Maar Serge vond ik ook erg slecht vanavond.
Harm was niet zo heel slecht, alleen zijn uitspraak is zo slecht. Ik kan nooit echt goed verstaan wat hij nou echt zingt.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Liveshow 5
« Reactie #5 Gepost op: 28-01-2006, 21:52:11 »
Het zal tussen Aaron en Serge gaan vanavond

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 5
« Reactie #6 Gepost op: 28-01-2006, 22:06:47 »
dat denk ik dus ook...alhoewel harm ook een kansje maakt om op de bank te komen, maar die vind men veel te leuk dus die mag wel blijven...Marescha zit er vast en zeker ook weer op...kan haast niet anders ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 5
« Reactie #7 Gepost op: 28-01-2006, 22:44:04 »
Raffaëlla op de kruk!  >:( Waar gaat het met Nederland naar toe? ::niet-ok::
🜃

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Liveshow 5
« Reactie #8 Gepost op: 28-01-2006, 22:47:03 »
Raffaëlla op de kruk!  >:( Waar gaat het met Nederland naar toe? ::niet-ok::
Idd.  >:(
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 5
« Reactie #9 Gepost op: 28-01-2006, 23:03:56 »
Idd.  >:(
Gelukkig zit ze er nog in. ::bravo::

Marescha eruit. Te verwachten, maar toch vind ik het jammer. Ze heeft een mooie stem en ziet er leuk uit.
🜃

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Liveshow 5
« Reactie #10 Gepost op: 28-01-2006, 23:24:57 »
Gelukkig zit ze er nog in. ::bravo::

Marescha eruit. Te verwachten, maar toch vind ik het jammer. Ze heeft een mooie stem en ziet er leuk uit.
Ja idd.  :)

Marescha eruit, jammer. Aaron moest eruit.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Liveshow 5
« Reactie #11 Gepost op: 28-01-2006, 23:26:36 »
Ik vond het niet leuk dat zowel Angelique als Rafaella op de krukken terecht kwam, Rafaella is gewoon kei goed maar, ze haalt de schade volgende week heus wel weer in en hetzelfde geld voor Angelique, ben wel blij dat Marescha eruit is gegaan volgende week is het de beurt aan Aáron of toch Ellen.  ::jaja::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 5
« Reactie #12 Gepost op: 28-01-2006, 23:36:59 »
Ja idd.  :)

Marescha eruit, jammer. Aaron moest eruit.
Wat zijn wij het toch vaak eens met elkaar... ;)
🜃

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Liveshow 5
« Reactie #13 Gepost op: 28-01-2006, 23:37:58 »
Wat zijn wij het toch vaak eens met elkaar... ;)
Ja idd.  :D ;)
First you go backwards, but then forwards again

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 5
« Reactie #14 Gepost op: 29-01-2006, 00:06:19 »
Ja idd.  :)

Marescha eruit, jammer. Aaron moest eruit.

Nou vind ik het niet zo jammer dat Marescha eruit is (op de een of andere manier sprak ze me niet echt aan), maar ze was zeker niet de slechtste vanavond. Ik vond Äaron erg slecht zingen vanavond en ook Serge was erg matig.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 5
« Reactie #15 Gepost op: 29-01-2006, 08:18:26 »
Aan de ene kant ben ik opgelucht dat Marescha er uit is, maar eerlijk is eerlijk vanavond was ze niet de slechtste ::ohno::

Aäron had er vandaag uitgemoeten, zijn zang was beneden peil en ik denk dat het volgende week dan ook tussen hem en Serge gaat.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 5
« Reactie #16 Gepost op: 29-01-2006, 10:13:10 »
Aan de ene kant ben ik opgelucht dat Marescha er uit is, maar eerlijk is eerlijk vanavond was ze niet de slechtste ::ohno::

Aäron had er vandaag uitgemoeten, zijn zang was beneden peil en ik denk dat het volgende week dan ook tussen hem en Serge gaat.


Houdt wel rekening met het thema. Dan is het disco en ik denk dat dat wel op het lijf geschreven is voor Aaron.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 5
« Reactie #17 Gepost op: 29-01-2006, 11:20:37 »
Houdt wel rekening met het thema. Dan is het disco en ik denk dat dat wel op het lijf geschreven is voor Aaron.

daar heb je wel gelijk in, maar geeft het publiek hem wel genoeg credits?
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Hoosh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liveshow 5
« Reactie #18 Gepost op: 29-01-2006, 13:29:40 »
Matige show. Het thema was niet ehct sprankelend. Marescha was echt niet boeiend, en is terecht eruit, al had Aäron er ook uit kunnen gaan, er zat weinig verschil tussen beide.
Ik ergerde me enorm aan Aärons ademhaling

Serge was weer zoals verwacht matig tot slecht, en zoals verwacht hebben zijn looks hem weer gered....
Angelique was erg matig. Ze miste ook de hoge noot zeer duidelijk. De rest van haar nummer was ook matig. Hopelijk gaat ze nog eens langs bij Maik de Boer deze week, want die broek......
Raffaëla lijkt weer terug te zijn. Bij de opkomst aan het begin zag je al dat ze een stuk vrolijker en minder gespannen was. Misschien dat de kruk haar verlost heeft deze week, ze heeft iig volgende week een thema dat haar wel goed ligt.
Harm begon stroef, maar gaandeweg het nummer maakte hij er iets moois van. Een totaal eigen versie, die goed klinkte.
Floortje heeft het weer eens fantastisch gezongen, maar het word tijd dat ze wat meer gaat bewegen.

Ellen was voor mij toch wel de positieve verrassing van gisteren. Ze zong heel erg goed, en ze liet zien dat ze daar met plezier stond te zingen. Het was ook terecht dat ze eens niet op de kruk kwam, al had ik anders verwacht.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altiid windstil!

Offline n@ncy

  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liveshow 5
« Reactie #19 Gepost op: 29-01-2006, 14:00:31 »
Thema was idd niet echt briljant. Alleen Ellen zong een nummer wat haar goed lag (Angelique ook wel, maar dat ging beetje mis, veels te zenuwachtig).

Dat Raffaëla op de kruk zit, lijkt me juist niet goed voor haar zelfvertrouwen. Na een paar kritische opmerkingen van de jury was ze de week erna ook helemaal van slag.
Ellen was echt samen met Floortje de best van de avond vond ik.
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...