Auteur Topic: [stelling] Werktijden veranderen, zonder de Ondernemingsraad te raadplegen  (gelezen 1239 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Bij mij op het werk gebeurt dat dus. Nu las ik ergens dat het niet mag zonder instemming van de OR, maar ik durf het niet goed aan te kaarten. Bij ons op het werk stellen ze dat dus niet zo op prijs. Wat kan ik het beste doen? Oh, er is geen overleg geweest met de OR, dus.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Bij mij op het werk gebeurt dat dus. Nu las ik ergens dat het niet mag zonder instemming van de OR, maar ik durf het niet goed aan te kaarten. Bij ons op het werk stellen ze dat dus niet zo op prijs. Wat kan ik het beste doen? Oh, er is geen overleg geweest met de OR, dus.

informeren bij de bond waar je bent aangesloten denk ik, maar eigenlijk zie ik t probleem niet zo... tenzij je op je uren gekort wordt... dat heet flexibel zijn  ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Er zitten praktische bezwaren aan vast. Ik begin meestal rond half acht. En dat is geen probleem. Om 9 uur beginnen betekent dat ik vaak pas tegen de avond klaar ben met werken, en dan moet ik vaak nog boodschappen doen. Niet alles kan op zaterdag.