Auteur Topic: Wat Is Je Tic  (gelezen 7833 keer)

Offline lollygirl

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wat Is Je Tic
« Gepost op: 29-01-2006, 16:33:04 »
Bijna iedereen heeft er wel een, iets geks, iets dwangmatigs: ookwel een tic genoemd. Typ hier schaamteloos je tic!!
« Laatst bewerkt op: 30-01-2006, 23:28:00 door lollygirl »
Keep Watching

Offline lollygirl

• Forumlid
Re: Wat Is Je Tic
« Reactie #1 Gepost op: 29-01-2006, 16:35:04 »
Ik zal wel beginnen:
Ik moet altijd alles op even getallen zetten. Als ik mijn stereo bijvoorbeeld harder zet dan moet ik hem of op 16 of op 18 zetten, 17 zou ik nooit doen, vraag me niet waarom. Ronde getallen zou ook wel kunnen hoor 15 ofso maar liever niet!  :-[
Keep Watching

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #2 Gepost op: 29-01-2006, 21:19:33 »
Ik kan er niet tegen als ik een bepaalde dubbel niet gooi (bij darten). Het kan zo erg zijn dat ik ga schreeuwen als ik hem voor de zoveelste keer mis

Offline BillyDanze

• Forumlid
  • Hup Hanna Hup
« Reactie #3 Gepost op: 29-01-2006, 21:20:59 »
Te snel verliefd worden...  :(

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 29-01-2006, 21:31:58 »
als ik moe ben draai ik continue aan één pluk van mijn haar, zodat er van die vreselijke draaiborstels in mijn pony ontstaan of achterop mijn hoofd ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline rosmalen

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 29-01-2006, 21:32:46 »
soms te openhartig

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #6 Gepost op: 29-01-2006, 21:33:57 »
Ik ben nogal grof in de mond (meestal). Waardoor je een slecht beeld van me kunt krijgen

Offline v1ncent

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 29-01-2006, 23:11:17 »
Zit vaak aan mn haar  ::jaja::  (dan ga ik ook draaien aan plukjes :P  en bij jongens zie je dat niet heel veel toch ? ::hypocriet:: tenminste...men stoort zich eraan dat ik vaak aan me haar zit :p )
Da Vincie

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 29-01-2006, 23:29:05 »
Ik tel altijd alles aan cijfers bij elkaar op.
Als er ergens een telefoonnummer staat, weet ik hoeveel de cijfers samen maken. En de cijfers op de klok van 1 t/m 12 heb ik al wel 1000x bij elkaar opgeteld (is 78 overigens :P)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 29-01-2006, 23:31:36 »
Ik lik heel graag met m'n tong over m'n lippen, met als gevolg dat ik vaak last van droge lippen heb. En als je dan geen Labello kunt vinden is dat heel irritant. ;D

Offline v1ncent

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 29-01-2006, 23:32:35 »
Als er ergens een telefoonnummer staat, weet ik hoeveel de cijfers samen maken. En de cijfers op de klok van 1 t/m 12 heb ik al wel 1000x bij elkaar opgeteld (is 78 overigens :P)

haha leuke bezigheid...ben je wel lang mee bezig :P:P
leuk onderschrift heb je btw ! ::trots::
Da Vincie

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 29-01-2006, 23:34:22 »
haha leuke bezigheid...ben je wel lang mee bezig :P:P
leuk onderschrift heb je btw ! ::trots::

Nee hoor, gaat vrij snel... als je gewoon de cijfers 1 t/m 9 pakt, tel ik ze zo achter elkaar op. Dat doe ik al jaren en ondertussen gaat dat echt razendsnel :)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 30-01-2006, 07:07:13 »
dat is goed gevonden van lollygirl  ::ok:: ::ok::
zo kom je nog eens iets te weten  :D :D :D

Offline Annemarietjuhhh

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 30-01-2006, 11:04:44 »
Met welke tic moet ik beginnen... ??? ;)
I am busy and very important

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 30-01-2006, 19:27:01 »

Zoiets heeft me opa ook, die moet alles tellen in z'n hoofd, een een verjaardag hoeveel koekjes er in het schaaltje liggen, hoeveel rode auto's er voorbij rijden per dag, hoeveel treden de trap heeft (vaak 14) en ga zo maar verder, lijkt mij onwijs vermoeiend maar volgens hem gaat t vanzelf net zoals dat ik alles op even getallen moet zetten!!
Keep Watching

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 30-01-2006, 21:21:00 »
Zoiets heeft me opa ook, die moet alles tellen in z'n hoofd, een een verjaardag hoeveel koekjes er in het schaaltje liggen, hoeveel rode auto's er voorbij rijden per dag, hoeveel treden de trap heeft (vaak 14) en ga zo maar verder, lijkt mij onwijs vermoeiend maar volgens hem gaat t vanzelf net zoals dat ik alles op even getallen moet zetten!!

Ja, idd, dat is bij mij dus ook. Gaat ook automatisch hoor... vaak denk ik er niet eens bij na ;)

Offline lollygirl

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 30-01-2006, 23:21:54 »
Ja, idd, dat is bij mij dus ook. Gaat ook automatisch hoor... vaak denk ik er niet eens bij na ;)
Oke is snap dat het automatisch gaat maar heb je soms niet zoiets van hey Cyn kap eens ff... heb je geen opgefokt gedoe dat je dat dwangmatisch moet doen?
Keep Watching

Offline Inge

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 30-01-2006, 23:22:56 »
Bij snoepjes moet ik altijd 2tallen eten... dus 2 of 4... geen 1 of 3 etc...
uhm heb ik nog andere tics... ff denken

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 30-01-2006, 23:25:23 »
Oke is snap dat het automatisch gaat maar heb je soms niet zoiets van hey Cyn kap eens ff... heb je geen opgefokt gedoe dat je dat dwangmatisch moet doen?

Soms....
Als ik op bed lig en naar de klok kijk en automatisch 1 t/m 12 weer op ga tellen en dan wéér tot de conclusie kom dat het 78 is, dan denk ik: hmm, waar ben ik mee bezig...
Ook de digitale wekker wordt vaak als "rekensom" gebruikt. 14:58 bijvoorbeeld... Dan ga ik stoeien en 1+4+5+8 optellen, of 14+58. En als ik dan zo een paar minuten bezig ben, heb ik wel zoiets van:"Okee, nu gaan we ons op iets anders focussen :)"

Voordeel is wel dat ik altijd goed geweest ben in hoofdrekenen en dat ben ik nog steeds. Mijn hersenen zijn het gewend :D

Offline Annemarietjuhhh

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 31-01-2006, 18:59:43 »
Als ik naar iemand luister, moet ik iets met mn handen doen. dus loop ik altijd met pennen en papiertjes enzo te frutsen. sommige mensen vinden dat echt vervelend, en die denken dan dat je niet luistert of dat je het saai vind ofzo.
I am busy and very important