Auteur Topic: Hotelgast Ferri Somogyi  (gelezen 4598 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Hotelgast Ferri Somogyi
« Gepost op: 1-02-2006, 16:43:17 »
Hier kan je alles vinden over Ferri

Leeftijd : 32 Jaar

Ferenc Imre Somogyi groeit op in het pittoreske Laren (Noord-Holland). Op zijn achttiende vertrekt hij voor een jaar college naar San Diego, Californië om computerkunde te studeren. Om van zijn verlegenheid af te komen neemt hij acteerlessen. Toen hij eenmaal aan acteren begon was hij eraan verknocht.

Terug in Nederland gaat Ferri tijdens zijn militaire dienst naar de Toneelacademie in Maastricht. Dat bevalt zo goed en hij doet auditie voor de populaire soap ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’. Castingdirector Harry Klooster is zo onder de indruk van Ferri, dat er speciaal voor hem een rol geschreven wordt. Zijn acteercarričre zit in één keer in de lift. De sensitieve macho Rik de Jong schittert zeven jaar lang op de Nederlandse buis.

Naast ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ is Ferri te zien in ‘Baantjer’, ‘De Garage’, ‘Bon Bini Beach’, ‘Het Glazen Huis’ en de multimediasoap ‘Jong Zuid’. Ook speelt hij in de speelfilm ‘Jezus is een Palestijn’. Door zijn populariteit kan Ferri zich inzetten voor goede doelen. Zo presenteert hij twee, op TMF en MTV uitgezonden, AIDS popmuziekfestivals en zet hij zich in voor Unicef en Foster Parents.

Ferri’s rol in ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ eindigt in een gevangenis in Thailand. De acteur heeft besloten om zijn geluk aan de andere kant van de oceaan te beproeven. Hij emigreert in augustus 2002 officieel naar de Verenigde Staten. Ferri is woonachtig in Los Angeles waar hij zijn acteertalent verder aan het ontwikkelen is. Hier heeft hij voor het Planet X Extreme Sports Network gepresenteerd. Momenteel is Ferri Personal Trainer.

Wistjedatjes:
- In 2005 wint Ferri ‘Bobo’s in the Bush’.
- Mede-Hotelier Viola vergezelde Ferri in de jungle.
- Ferri opende in 1994 zijn eigen castingbureau.
- In 1997 werd hij door De Hitkrant benoemd tot beste acteur.
- Ferri is een echte sportman. Autoracen, ijshockey, windsurfen, voetbal zijn enkele favoriete sporten.

« Laatst bewerkt op: 1-02-2006, 16:58:20 door Nîcky »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Hotelgast Ferri Somogyi
« Reactie #1 Gepost op: 1-02-2006, 16:45:39 »
Weer een ex-Bobo in the Bush

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Hotelgast Ferri Somogyi
« Reactie #2 Gepost op: 1-02-2006, 16:51:28 »
Weer een ex-Bobo in the Bush

Ja klopt, ben benieuwd hoe hij zich gaat gedragen in het Hotel, ik denk wel positief omdat, hij wel erg zijn best doet voor zulke dingen.  ::jaja::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Hotelgast Ferri Somogyi
« Reactie #3 Gepost op: 1-02-2006, 18:00:52 »
 ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::

hoe laat begint t  ??? ::)

nu ga ik ook kijken  ::love::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Hotelgast Ferri Somogyi
« Reactie #4 Gepost op: 1-02-2006, 18:04:09 »
::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::

hoe laat begint t  ??? ::)

nu ga ik ook kijken  ::love::

 ::ohno::

Begint om 19.30  ::jaja::

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Hotelgast Ferri Somogyi
« Reactie #5 Gepost op: 2-02-2006, 21:53:56 »
Ik denk dat hij iemand is met veel nieuwe inbreng. Ik vind het namelijk echt iemand die alles op een alternatieve wijze probeert te bereiken.
Eindelijk...