Auteur Topic: Malta  (gelezen 5796 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Malta
« Gepost op: 9-02-2006, 13:45:26 »
Hier kan je alles kwijt over het mooie land Malta, en kun je je vakantieverhalen in kwijt of zelfs je vakantiekiekjes en wat je van het cultuur vind en de mensen, bespreek het hier in dit topic.

« Laatst bewerkt op: 9-02-2006, 15:49:32 door Nîcky »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: HolidaySquare Malta
« Reactie #1 Gepost op: 9-02-2006, 13:48:44 »
Lieve, leuke en supergelovige mensen. In de zomer is er iedere week wel ergens een festival. Bezoek vooral Victoria op Gozo. Maar pas op bij het huren van een auto: het verhaal gaat dat alle Maltezers namelijk in de schaduw rijden. Verkeer is een chaos, de natuur prachtig (dat geldt voor Malta, Gozo, Comino en Cominotto).

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Malta
« Reactie #2 Gepost op: 10-02-2006, 12:44:16 »
Mijn oom en tante zijn hier heen geweest en waren er niet weg te slaan, ik zat er aan te denken dit jaar naar Malta te gaan, ik hoop dat me plan door gaat.  ;D :)

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Malta
« Reactie #3 Gepost op: 10-02-2006, 12:49:25 »
Mijn oom en tante zijn hier heen geweest en waren er niet weg te slaan, ik zat er aan te denken dit jaar naar Malta te gaan, ik hoop dat me plan door gaat.  ;D :)

dan kan je beter niet gaan kamperen
Menno is gek

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Malta
« Reactie #4 Gepost op: 10-02-2006, 12:53:22 »
dan kan je beter niet gaan kamperen

Nee dat was ik ook niet van plan hoor.  ::rofl::

Malta schijnt erg duur te zijn maar, ja als je iets wilt dan ga je er ook voor.  ;)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Malta
« Reactie #5 Gepost op: 16-02-2006, 15:43:25 »
Nee dat was ik ook niet van plan hoor.  ::rofl::

Malta schijnt erg duur te zijn maar, ja als je iets wilt dan ga je er ook voor.  ;)
Maar de consumpties en eten vallen reuze mee, qua prijs. Ik hoorde het van mensen die er twee jaar terug waren. Je zult er echter niet snel last minutes van vinden (die trouwens echt niet zoveel goedkoper zijn dan de reguliere prijs).

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Malta
« Reactie #6 Gepost op: 22-05-2009, 18:23:26 »
Malta is een erg mooi en bijzonder land was er afgelopen jaar (2008) geweest, Victoria was inderdaad heel mooi is de hoofdstad van het eiland dat bij Malta ligt Gozo en vooral als je naar Malta wil gaan bezoek Comino ook een klein eilandje bij Malta zeker de moeite waard. ::ok:: ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Malta
« Reactie #7 Gepost op: 1-06-2009, 20:16:20 »
Nicky, ik ben net van vrijdag terug, dus ik kan je weer van verse informatie voorzien.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Malta
« Reactie #8 Gepost op: 1-06-2009, 20:20:28 »
Nicky, ik ben net van vrijdag terug, dus ik kan je weer van verse informatie voorzien.

Wat leuk Bodejos, SandeR zei het al tegen me dat je naar Malta was geweest, ben je ook naar Comino geweest ik vond het daar zo prachtig, in welke stad zat jou hotel de mijne zat in St Julians ;)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Malta
« Reactie #9 Gepost op: 15-06-2009, 20:30:46 »
Wij zijn twee jaar geleden op Malta geweest. Eigenlijk omdat er geen andere vakantie meer beschikbaar was. Maar Malta was echt te gek. Ik kan 't iedereen aanraden.  ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Malta
« Reactie #10 Gepost op: 15-06-2009, 20:48:18 »
Wat leuk Bodejos, SandeR zei het al tegen me dat je naar Malta was geweest, ben je ook naar Comino geweest ik vond het daar zo prachtig, in welke stad zat jou hotel de mijne zat in St Julians ;)
Ik zat in Sliema, in het Plaza Regency. Afgezien van een te krappe kamer was er niets aan te merken op deze vakantie.

Ik ben niet op Comino geweest, ben er wel vlak langs gevaren. Maar in 1988 was ik er wel, en heb er in dat kristalheldere water gezwommen.

Voor mensen die geen zin hebben in omwisselen van valuta: sinds anderhalf jaar hanteert Malta ook de Euro, en ik kan zeggen: mewn heeft daar absoluut niet geprofiteerd van het omwisselen. Een klein voorbeeldje van Spanje: in Barcelona kostte een kop cappuccino op de Ramblas 440 pesetas. Na het inruilen van de peseta voor de Euro kostte die dus 4,40 euro. Ogenschijnlijk hetzelfde, voor degenen die niet opletten, maar in wezen dubbel zo duur.

Maar dat geintje hebben ze op Malta niet uitgehaald, daar kun je op een leuk terrasje nog terecht voor 1,20 tot 1,50 voor Cappuccino.