Auteur Topic: Zweden  (gelezen 1914 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Zweden
« Gepost op: 10-02-2006, 00:45:05 »
Hier kan je alles kwijt over het mooie land Zweden, en kun je je vakantieverhalen in kwijt of zelfs je vakantiekiekjes en wat je van het cultuur vind en de mensen, bespreek het hier in dit topic.


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zweden
« Reactie #1 Gepost op: 11-02-2006, 00:00:10 »
Een heeele tijd geleden ben ik wel eens in Zweden geweest. Ik denk dat ik toen 6 was ofzo. Maar ik heb er echt goeie herinneringen aan. Er was daar een soort berenpark ofzo waar beren in lynxen zaten, heel vet!
Maar het allervetste waren de elanden! maarliefst 7 elanden heb ik gezien, in het wild! Eentje rende gewoon bijna tegen de auto aan! Keihard rende hij over de weg heen! En ook nog eentje die langzaam vlak voor onze auto langs reed.
Fantastisch!!

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Zweden
« Reactie #2 Gepost op: 11-02-2006, 09:05:45 »
Een heeele tijd geleden ben ik wel eens in Zweden geweest. Ik denk dat ik toen 6 was ofzo. Maar ik heb er echt goeie herinneringen aan. Er was daar een soort berenpark ofzo waar beren in lynxen zaten, heel vet!
Maar het allervetste waren de elanden! maarliefst 7 elanden heb ik gezien, in het wild! Eentje rende gewoon bijna tegen de auto aan! Keihard rende hij over de weg heen! En ook nog eentje die langzaam vlak voor onze auto langs reed.
Fantastisch!!
::oink:: dat heb ik nog nooit gezien
daaz egt fantastisch idd  ;D
Menno is gek

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zweden
« Reactie #3 Gepost op: 11-02-2006, 11:06:08 »
::oink:: dat heb ik nog nooit gezien
daaz egt fantastisch idd  ;D
ja, hij had rolschaatsen aan ::jaja:: ::pinokkio::

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: Zweden
« Reactie #4 Gepost op: 11-02-2006, 16:09:13 »
of bedoel je zo?
Menno is gek