Auteur Topic: Liz is niet de mol!  (gelezen 48982 keer)

Offline Tomás

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Liz is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 10-03-2006, 22:26:25 »
in het dagboek van de mol staat: "Ik weet wat me te doen staat en alles loopt zoals gepland. Liz steekt als eerste haar hand op.

Het lijkt me dus sterk dat je jezelf bij de naam noemt, dus of een vergissing van de mol of de redactie of een list om ons om de tuin te leiden.

toch denk ik het laatste :)........

Offline -Jutta-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 10-03-2006, 22:28:09 »
Bij Liz was ook als enige niet de serienaam te zien zoals GTST, studio sport, costa etc  ::vergroot::
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 10-03-2006, 23:01:24 »
Bij aankomst dag 1 liet ze haar mollenboekje met het mollogo voor de camera zien, misschien een hint? ???

Offline flupke01

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 10-03-2006, 23:40:34 »
Hoe heet ze ook al weer: Liz Snoodaard......
Uw betrouwbare tipgever!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #24 Gepost op: 10-03-2006, 23:45:48 »
Bij Liz was ook als enige niet de serienaam te zien zoals GTST, studio sport, costa etc  ::vergroot::
Errug opvallend ja ::oink::
Liz zou de mol kunnen zijn, zeker weten!

Offline flupke01

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 11-03-2006, 00:08:22 »
Het enige wat dan weer niet klopt is dat het boekje van Liz groen is en dat op de site bij het dagboek van de mol bruin.
Uw betrouwbare tipgever!

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 11-03-2006, 09:38:09 »
Citaat van: Yvonisdemol
Volgens mij kan je dus beter kijken naar drie mensen die respectievelijk een zelfde aantal foto's hebben, aangezien de Mol, Winnaar & Verliezer vorig jaar er 1 hadden. Kijk je dan nu naar de foto aantallen dan merk je dat vier personen exact dezelfde aantal foto's hebben namelijk:

Toine (5), Milouska (5), Mary-Lou (5), Liz (5)

Kortom, 1 van de vier is Mol, 1 van de vier is de Winnaar, 1 van de vier is de Verliezer in de finale en 1 van de vier zal in de zicht van de finale eruit gaan.

Idee voor een theorietje of althans om rekening mee te houden namate de reeks vordert?

Het zou toch niet waar zijn dat Toine de winnaar gaat worden, Milouska in de zicht van de haven eruit, Mary-Lou tweede en Liz de mol? ::oink::

Nu moet ik zowel Roderick, Richard als Frederique & Liz in de gaten gaan houden.  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 11-03-2006, 12:34:46 »
Roderick had het over het aandeel endemol. Roderick "en de mol" zijn dus samen!

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 11-03-2006, 12:38:43 »
Ik verdenk Liz nog steeds heel erg. Volgens mij is het juist erg slim om je als mol van de groep af te zonderen. Ze steekt ook wel erg snel haar hand op, ze kan het dus allemaal al bedacht hebben.
Daarnaast kan ze eenvoudig de tango opdracht laten mislukken, Roderick heeft geen enkele informatie over de andere groep en maakt dus zijn mollentest erg slecht.
Daarnaast denk ik dat Liz, Roderick of Toine de mol is aangezien Karel heeft gezegd dat 3 kandidaten zeker weten dat ze door gaan naar de volgende aflevering. Eén van die drie moet dus de mol zijn anders heb je er vier.

Er wijzen echter ook veel hints naar Roderick. Wanneer dus deze twee terug in de groep komen en één van hen vliegt eruit omdat hij/zij de test als slechtste heeft gemaakt omdat die geen informatie over de grote groep heeft, kan de andere wel eens de mol zijn (snappen we het nog ;) :P)

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #29 Gepost op: 11-03-2006, 12:48:27 »
Liz noemt trouwens een echte goede rede om haar hand op te steken (of iemand anders uit de groep noemt dat... euh... Chris??) namelijk: zeker weten dat je er niet als eerste uitvliegt....
Kan toch een zeer slimme reden zijn?
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 11-03-2006, 13:10:16 »
Weet iemand waaruit de introfilm van Liz kwam (dat toneelstuk of die film waarvan de naam niet werd genoemd?)

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 11-03-2006, 13:12:42 »
Weet iemand waaruit de introfilm van Liz kwam (dat toneelstuk of die film waarvan de naam niet werd genoemd?)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Liz_Snoyink

misschien 'Willem van Oranje '

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 11-03-2006, 13:16:34 »
of anders misschien iets van Shakespeare?

trouwens nog even een dagboekanalyse:
In Buenos Aires wacht Karel ons op met een verrassende mededeling. Ik weet wat me te doen staat (behalve Liz en Roderick deed niemand iets in feite) en alles loopt zoals gepland. (=>) Liz steekt als eerste haar hand op. Een licht gevoel van macht en een grote glimlach diep verborgen van binnen. (Zie hoe Liz met ons speelt! Een gevoel van macht, ze noemt zelfs haar eigen naam in het dagboek.)

Zie hier ook de glimlach:

Offline Rienie

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 11-03-2006, 13:28:18 »
als de mol gewoon in het spel mee speelde, was het nog maar de vraag of hij/zij die vrijstelling kon inpikken, want stel iemand draait de bordjes om met het de foto van de mol, dan is de vrijstelling van de mol dus weg en hebben er 3 mensen een vrijstelling. twee die tango oefenen, en 1 die memory wint.

Zit de mol de tango te oefenen, dan zijn er nog maar 2 mensen die een vrijstelling kunnen krijgen.. degene die de tango mee oefent, en degene die de memory wint. De mol gaat altijd door dus die vrijstelling is dan weggesnoept

Bovendien maakt iedereen die het spel gewoon speelt zich heel verdacht, en niemand kan zien wat de mol doet. Dus als de mol na die dagen weer terug is in het spel zullen er een heel aantal zijn die al verkeerd zitten.

ik verdenk Liz, of roderick

Offline Nachtjapon

• Forumlid
  • Can a heart still break once it stopped beating?
« Reactie #34 Gepost op: 11-03-2006, 13:31:48 »
Misschien kan dat 'Endemol' uit Rodericks intro nog wel op Liz slaan. Roderick en de Mol, Roderick en Liz...
With this hand, I will lift your sorrows.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 11-03-2006, 13:33:06 »
Misschien kan dat 'Endemol' uit Rodericks intro nog wel op Liz slaan. Roderick en de Mol, Roderick en Liz...
Die is wel mooi bedacht  ::jaja::

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #36 Gepost op: 11-03-2006, 13:33:20 »
Maar de mol weet toch alle antwoorden en heeft ook nog eens 3 jokers in te zetten en gaat dus altijd door.
Of mis ik iets :-)

Ik wil ook graag dat het Liz of liever nog Roderique is, maar het kan ook nog iemand uit de grote groep zijn volgens mij
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 11-03-2006, 13:35:53 »
Maar de mol weet toch alle antwoorden en heeft ook nog eens 3 jokers in te zetten en gaat dus altijd door.
Of mis ik iets :-)

Ik wil ook graag dat het Liz of liever nog Roderique is, maar het kan ook nog iemand uit de grote groep zijn volgens mij
Ook al heeft de Mol alles fout, hij/zij blijft er toch in

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 11-03-2006, 14:08:44 »
Liz is mijn mol  ::jaja::
That's all

Offline Joff

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 11-03-2006, 16:07:22 »
Volgens het profiel van Liz op de site heeft zij in een film een tangodanseres gespeeld!