Auteur Topic: Liz is niet de mol!  (gelezen 48956 keer)

Offline Natje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Liz is (niet) de mol!
« Reactie #100 Gepost op: 24-03-2006, 07:44:44 »
En voor wat het waard is.... Liz zat volgens mij als enige in het introductiefilmpje van een andere kandidaat -> namelijk in Frederique's filmpje (Meiden van de Wit geloof ik).

Offline revelation

• Forumlid
  • dall'inizio alla fine.. che divertimento!
« Reactie #101 Gepost op: 24-03-2006, 21:48:04 »
Naar wat ik begrepen ik uit afl. 3 is het Liz die geinformeerd wordt door Karel over de tango-procedure en is het ook haar idee om zich te vermommen. Roderick maakt nog een opmerking dat ze teveel denkt (wat hem weer verdacht maakt). Heel vreemd vervolgens als Liz met zo'n herkenbaar knotje opkomt!! De anderen hebben het direct in de gaten.

Ik ga het allemaal nog eens nader bekijken!

Offline DeMol1999

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #102 Gepost op: 24-03-2006, 21:53:10 »
ik verdenk liz echt heel erg!!
als ze tevoorschijn komen als 2e koppel  en legt richard uit hoe het zit met de jokers..
deed liz heel verbaast enzo en dan zegt milouska opeens maar die heb je toch niet nodig met een vrijstelling en dan zegt ze zoiets van nee maar later wel natuurlijk en ze kijkt zo vreemd ze heb opeens een heel andere lichaamstaal.
het duurt echt 2 seconden ga het maar eens nakijken

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 24-03-2006, 23:02:54 »
ik verdenk liz echt heel erg!!
als ze tevoorschijn komen als 2e koppel  en legt richard uit hoe het zit met de jokers..
deed liz heel verbaast enzo en dan zegt milouska opeens maar die heb je toch niet nodig met een vrijstelling en dan zegt ze zoiets van nee maar later wel natuurlijk en ze kijkt zo vreemd ze heb opeens een heel andere lichaamstaal.
het duurt echt 2 seconden ga het maar eens nakijken
ja, ik vond haar ook heel vreemd reageren  :-\\ Ook fijn dat je er met die vrijstelling voor zorgt dat er niks in de pot komt  ::)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #104 Gepost op: 24-03-2006, 23:06:00 »
ja, ik vond haar ook heel vreemd reageren  :-\\ Ook fijn dat je er met die vrijstelling voor zorgt dat er niks in de pot komt  ::)
Dat heel vaak het dillema.. geld of vrijstelling.
Remember Ron: Hij knalde Elise neer bij het paintballen en ging er alleen vandoor met het koffertje, en haalde een vrijstelling maar geen geld
Remember Ellen: Ze won het paintballen voor een vrijstelling, terwijl er geld was verdiend als ze John had laten winnen

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 24-03-2006, 23:09:13 »
Als Mol zou je moeten proberen een vrijstelling te verdienen als er daardoor geen geld in de pot komt...

Alleen waarom Yvon vorig jaar de vrijstelling wou vraag ik me nog steeds af.... voor het geval de andere op een kokosnoot schootten? Na 10 minuten had ze toch wel door dat niemand dat deed  ???

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 24-03-2006, 23:16:51 »
Als Mol zou je moeten proberen een vrijstelling te verdienen als er daardoor geen geld in de pot komt...

Alleen waarom Yvon vorig jaar de vrijstelling wou vraag ik me nog steeds af.... voor het geval de andere op een kokosnoot schootten? Na 10 minuten had ze toch wel door dat niemand dat deed  ???
Ze wilde zich gewoon niet verdacht maken door kandidatig voor de vrijstelling te gaan

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #107 Gepost op: 27-03-2006, 12:20:51 »
Het viel me op in afl 3 dat bij de test als volgens mij Frédérique zegt dat ze Liz verdenkt, dat we dan een heel korte flashback te zien krijgen van Liz; dat stukje wat ook in de leader zit.
The British are not impressed.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 27-03-2006, 16:23:21 »
Het viel me op in afl 3 dat bij de test als volgens mij Frédérique zegt dat ze Liz verdenkt, dat we dan een heel korte flashback te zien krijgen van Liz; dat stukje wat ook in de leader zit.
Dat vond ik ook vreemd, dat heeft Frederique toch helemaal niet meegemaakt ??? dat moet dat toch geen flashback van Fred zijn ???

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #109 Gepost op: 28-03-2006, 09:52:11 »
Op zich logisch, want Fred en Liz hebben tot dan toe nog helemaal niks samen gedaan (behalve de dansopdracht een beetje).
Dan krijg je al snel een beeld van Liz wat Fred helemaal niet gezegd heeft.

Trouwens, nog even wat anders. Het feit dat Fred steeds op Liz stemt en er nog in zit kan een spoor zijn naar de Mol --> bevind zich onder de tangodansers. Fred zal een aantal vragen bij de test met: de Mol was hier niet bij, hebben beantwoord. Feit dat bv Richard en Cris dat niet hebben gedaan en er uitliggen versterkt mijn vermnoeden dat Roderick/Liz de Mol weleens zou kunnen zijn  :D

Of tis Fredje zelf, want immers niets is wat het lijkt  ;D
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #110 Gepost op: 28-03-2006, 11:42:10 »
Het kan toch niet zo zijn dat de mol helemaal geen geld uit de pot kan stelen de eerste, wat is het, 6 dagen??? Domme mol lijkt me dat. Ik denk dat dit een zeer zwaarwegend argument is. Anders had ik mijn pijlen wellicht op dit paar gericht maar het kan niet  8).
De Blondine is de Mol :)

Offline dutchgirl

• Forumlid
  • 1 tip voor de AVRO:haal Angela Groothuizen terug!
« Reactie #111 Gepost op: 28-03-2006, 11:46:09 »
fred zegt dat ze het GEVOEL heeft dat liz de mol is,
en dat ze dat gevoel vanaf het begin af aan heeft.
omdat ze samen hebben gewerkt, zal fred liz erg goed kennen en mn non verbale signalen op kunnen pikken die de rest wellicht gedeeltelijk ontgaan zal.

Offline Tram

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 28-03-2006, 13:38:28 »
Dat is niet waar. Frederqique zegt tijdens het invullen van haar test "Vanaf het begin af aan heb ik het gevoel dat het Liz is, en nu weet ik het zeker" even later "ik ga volledig op liz zitten". Dan moet het toch haast wel dat ze de meeste vragen richting liz heeft beantwoord. Als Frederique eruit gaat kunnen we wel zeggen dat Liz de mol is, tenzij Frederique zelf de mol is. Dat lijkt me niet want tijdens het tangodansen roept ze bij opkomst van paar 2 direct "dat is Liz!". Als ze de mol zou zijn zou dat wel heel dom zijn aangezien de opdracht dan meteen zou lukken.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #113 Gepost op: 28-03-2006, 15:56:31 »
Het kan toch niet zo zijn dat de mol helemaal geen geld uit de pot kan stelen de eerste, wat is het, 6 dagen??? Domme mol lijkt me dat. Ik denk dat dit een zeer zwaarwegend argument is. Anders had ik mijn pijlen wellicht op dit paar gericht maar het kan niet  8).

Dit dacht ik na de 1e aflevering ook. Maar begin er toch steeds meer van overtuigd te raken dat het wel en goeie zet zou kunnen zijn. De mol kan lekker relaxen terwijl de andere 8 elkaar beetje gek lopen te maken om niks!
En waarschijnlijk gaan er nu nog opdrachten komen waar nog veel meer en beter gemolt kan worden dan bij de reeds uitgevoerde opdrachten.
Ik heb het gevoel dat het spel nu pas écht gaat beginnen. ::jaja::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 28-03-2006, 16:41:40 »
Als Frederique eruit gaat kunnen we wel zeggen dat Liz de mol is,
Bedoel je niet dat als Fred eruit gaat we kunnen zeggen dat Liz niet de mol is  ;D

Maar als Roderick de Mol is, kan Fred daardoor er ook nog steeds in zitten  ;D

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 28-03-2006, 17:59:49 »

als ik de mol was zou ik pas tegen het einde van de serie geld jatten. Dat is toch veel beter. Gaat extra geld uit, nu krijgen ze nog de kans om geld bij te verdienen. Naarmate de serie volgt, wordt die kans steeds kleiner
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 29-03-2006, 10:46:17 »
Ik zou dat als mol de eerste dagen helemaal niet doen, omdat je hiermee Roderick en Liz uitsluit als mol. Zij kunnen geen geld jatten terwijl ze in Buenos Aires zitten. Tenzij... iemand de hulpmol is. Maar ja... dat zal wel niet.
Laten we jabberen joekelen.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 31-03-2006, 22:53:32 »
Ze zorgt er meteen voor dat het in het begin fout gaat, zodat de hele opdracht fout gaat. Naast Milouska mijn Mol  :D

Offline Eurik

• winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 31-03-2006, 22:59:30 »
Beetje late reactie :P : maar wat me opviel was dat bij de tango-afleveringen Liz heel vaak aan t woord kwam bij de biechten, en Roderick bijna niet.

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 31-03-2006, 23:03:38 »
Ja dat viel me ook al op, daarom hou ik Rod ook nog in de gaten  ::vergroot::